Ik ben vandaag maar in de gauwte geweest, stalletje gedaan en toen kregen ze eten, heeft Hay toch geen boodschap aan mijn aandacht
We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Re: We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Aan alle voordelen zijn nadelen verbonden he
komt ook wel weer goed...
Ik ben vandaag maar in de gauwte geweest, stalletje gedaan en toen kregen ze eten, heeft Hay toch geen boodschap aan mijn aandacht
en de verwarming was kapot dus ik kon niet in m'n kast. Gelukkig was de hond er nog die wel stond te dringen voor mijn aandacht
schatje is het toch.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik ben vandaag van mijn C-tje afgevallen...erg pijnlijke lies en heup nu (zie Dagboek)...grrr, wat een vervelende puber 
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Volgende titel: Kleuters geven de baasjes zitles: Ctjes topic deel 6 
Ik heb gister eindelijk weer los gereden én in draf. Lekker met mn barefootje op. Heb ook éindelijk een bit gevonden waar hij wel vrede mee heeft geloof ik: mn lederen emielvoest bitje.
Uiteraard wel paar keer uitbraakpoging gedaan (braaf op een volte lopen is ook zo saai) maar nog goed kunnen corrigeren.
Volgende week komt mn vriendin dr westernzadel passen en dan gaan we kijken of hij met zo'n zadel wel fijner wil lopen (druk meer verdeeld).
Ik heb gister eindelijk weer los gereden én in draf. Lekker met mn barefootje op. Heb ook éindelijk een bit gevonden waar hij wel vrede mee heeft geloof ik: mn lederen emielvoest bitje.
Uiteraard wel paar keer uitbraakpoging gedaan (braaf op een volte lopen is ook zo saai) maar nog goed kunnen corrigeren.
Volgende week komt mn vriendin dr westernzadel passen en dan gaan we kijken of hij met zo'n zadel wel fijner wil lopen (druk meer verdeeld).
Jeeeej hoor net dat Diesje mee mag naar P&K op zondag!!!
Mag 2x meedoen met clinic zadelpassen door MSFC Nederland. Is hard nodig dus ben benieuwd.
Mag 2x meedoen met clinic zadelpassen door MSFC Nederland. Is hard nodig dus ben benieuwd.
Yevette wat balen voor jou en wat stout van Coosje zeg
Ga snel even dagboek lezen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Leuk! Zie ik 'm daar misschien wel!Viv schreef:Jeeeej hoor net dat Diesje mee mag naar P&K op zondag!!!
@Yvette: ai, klinkt pijnlijk... Ga ff lezen in dagboek
En Viv, wel foto's natuurlijk he? Jouw fjord komt nog is ergens. Echt hartstikke leuk

- Senna&Cajra
Wat doen jullie toch allemaal waardoor jullie C'tjes van engeltjes naar Bengeltjes veranderen
Mijn C'tje is nog super braaf hoor 
Geniet er maar van. De mijne is ook een engeltje, tot je opstapt 

Mijne is eerder een draakje zonder dat er iemand op zit hihi
niet echt gemeen doen (behalve tegen andere paarden als er eten in het spel is) maar echt op zijn clown manier.... Ipv direct naar z'n stal te lopen, gaat hij eerst naar de voerkar, dan naar de andere bakken. Als ze hem daar dan weg jagen loopt hij weer de gang in, voorbij de stal. Zo van die fratsen 
Wacht maar jopuw tijd komt nog welSenna&Cajra schreef:Mijn C'tje is nog super braaf hoor
Haha Jilly ik heb ook zo'n clown! Heus wel snapen wat je bedoeld, maar eerst al het andere nog even proberen. Ik vind dat echt humor. Komt alleen niet altijd goed uit.
@Viv gaaf dat je flink zadel mag gaan passen met Cadiz! Heb je inderdaad wel even nodig. Wie weet wat er nog eens uitrolt.
Met rijden hier tot nu toe engeltje met af en toe zijn streken...
@Viv gaaf dat je flink zadel mag gaan passen met Cadiz! Heb je inderdaad wel even nodig. Wie weet wat er nog eens uitrolt.
Met rijden hier tot nu toe engeltje met af en toe zijn streken...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Inderdaad. Geloof dat iedereen op stal er wel mee kan lachen. Kwestie van zelf oplettend te blijven heIlona schreef:Haha Jilly ik heb ook zo'n clown! Heus wel snapen wat je bedoeld, maar eerst al het andere nog even proberen. Ik vind dat echt humor. Komt alleen niet altijd goed uit.
- Senna&Cajra
Volgend jaar is het Cajra haar beurt. Dan kunnen jullie me mooi helpen met mijn problemen
En dat gevoel van "Ja dat ken ik".
Vandaag wordt Cas gependeld. Ben benieuwd wat Cas allemaal te vertellen heeft. Loop niet tegen problemen aan ofzo maar ben gewoon benieuwd wat er in zijn koppie omgaat en of hij het naar zijn zin heeft.
Morgen komt de paardentandarts voor Cas, ik ben benieuwd wat hij daarvan gaat vinden.
Zag gister wel dat zijn tandvlees iets roder is rechtsboven, dus ff kijken wat de tandarts zegt
Morgen komt de paardentandarts voor Cas, ik ben benieuwd wat hij daarvan gaat vinden.
Zag gister wel dat zijn tandvlees iets roder is rechtsboven, dus ff kijken wat de tandarts zegt
Werkt de tandarts bij jullie op zondag? 
Ik ga zo met Marloes en Ines weer eens bij de veulens van Louis kijken, ben benieuwd hoe die er uit zien! En dan heel misschien nog even aandacht voor Hay haha
Ik ga zo met Marloes en Ines weer eens bij de veulens van Louis kijken, ben benieuwd hoe die er uit zien! En dan heel misschien nog even aandacht voor Hay haha
Ja hij zou eigenlijk afgelopen donderdag komen maar toen had hij problemen met zijn auto dus nu komt hij op zondagJilly schreef:Werkt de tandarts bij jullie op zondag?
Cas zijn pendelverhaal staat zo bij Dagboek
vandaag weer op Cariena gezeten. Ging goed, annabel heeft me weer geholpen en wat tips gegeven. En voor het eerste ook maar eens een drafje gedaan. Ging ook erg braaf. Dus ik ben weer trots.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Diesje hier is tijdens massagecursus even doorgelicht. Tis niet zo best en hoop verklaard. Zal zo ff topicje plaatsen bij de ziekenboeg.
Ik ga me morgen even aan het pendelverhaal wagen. Ik moet zo mee naar Sinterklaas op tv gaan kijken 
Ben benieuwd naar je verhaal Viv..
Hay heeft vandaag laten zien dat hij als een hertje kan springen, met 4 benen tegelijk. Sukkel
Ben benieuwd naar je verhaal Viv..
Hay heeft vandaag laten zien dat hij als een hertje kan springen, met 4 benen tegelijk. Sukkel