Halster om en meelopen is geen probleem, knippen ook niet. Ik borstel hem overal, tussen zijn billen vindt hij héérlijk

Ik ben echt superblij met hem, tis zo´n scheet.
Nog 2 weken, dan moet hij op eigen benen staan, zie er best tegenop.
Yep, hier ben ik!Ydel schreef:ik meld me af in dit topicmaar wel om een leuke reden... Fenya gaat vanaf zondag op zichzelf wonen! Bij haar nieuwe baasje! Die zich hier denk ik wel zal melden hihi
Het zou best kunnen dat de meetstok niet helemaal recht staat maar het is dan ook geen off. meting. Toch kwam er wel aardig uit wat we ook zien dus zo ver zal het niet van de waarheid af zitten. Fendora toont het grootst van allemaal en dat is ze dus ook, 123,5 m. Ferro toont iets kleiner dan zij maar is groter dan al zijn kameraden, klopt ook 1.22 m. Finn en Freyr lijken qua grote erg op elkaar maar zijn duidelijk een stukje kleiner dan Ferro, bleek ook te kloppen resp. 1.18,5 m en 1.16 m. Fugo is duidelijk de kleinste en is gemeten op 1.13 m.Lovemischa schreef:de meetstok staat wel erg scheef bij Fendora, of is dat gezichtsbedrog op de foto? Anders lijkt het me niet echt de juiste hoogte. Ze zien er wel allemaal al erg mak uit Anita