Nou Jilly dat gaat ook lekker dan met Hay. Gelukkig lijkt het tot nu toe mee te vallen.
Stoer hoor An al in je uppie op pad geweest met Cyra.
Leuke foto's van Sven. Lijk me een leuk paardje.
Ik had vanmorgen een race actie van Castor.
Buitenritje gaan maken met vriendin met paard.
We zouden stukje draven en dan in galop gaan. Bij beide paarden waren we er al een beetje op voorzien dat ze wel eens fris konden zijn.
Castor sprong als eerste aan in galop, het andere paard (heetbloedje) schrok van Castor zijn sprong en maakte zelf een rare sprong. Hier schrok Castor weer wat van en daaaaaar gingen we!
Echt knettertje hard! Ik dacht dat ik al aardig hard gegalopeerd had op Castor, maare hij liet nu zijn topsnelheid even zien geloof ik!
Toen ik merkte dat inhouden toch niet veel zin had heb ik hem maar even laten doen, het moest er gewoon even uit.
Jemig dat was best spannend.
En ja we liepen voorop. Nou liet die ander haar paard niet helemaal los, want dan had het misgegaan denk ik

Het lastige was alleen dat er een hond mee was. Die vind het helemaal leuk om met de paarden mee te gaan. Alleen in de galop liep hij soms een beetje in de weg. Castor ging een stukje opzij waardoor ik opeens een beugel verloor... *oeps*
Toen maar geroepen dat we weer moesten stoppen want er naast liggen had ik toch niet zo'n zin in, zeker niet met deze snelheid!
Gelukkig kon zij haar paard (met enige moeite) terugnemen en wilde Castor ook wel weer stoppen.
Het was rete spannend, maar uiteindelijk ook wel leuk
Castor was de rest van de rit weer relaxed en later nog een galopje geprobeerd. Dit was weer een gewoon relaxed galopje