haha dat voetjes optillen als ze het niet kennen is inderdaad een hele klus (met gevaar voor eigen leven). Achterbenen bewaar ik altijd tot de rest allemaal vertrouwd is, dus borstelen/aanraken etc....dan gaat het een stuk makkelijker. Maar...ook hier gister de eerste twee helden bij de voeten genomen. De kleintjes beginnen langzamerhand steeds brutaler te worden. Volgens mij is het Fuchia en natuurlijk niet te missen Flamingo die al binnen no-time naast je staan. Fuchia hebben we zaterdag even gevangen om het halster om te doen en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar even te kriebelen...tja, dat viel in de smaak.
Dus van die dame kom je nu niet goed meer af

(maar wel zo handig, want die trekt nu de rest mee in de gedachte dat er meer voordelen aan ons mensen hangt behalve eten)
En Theo (die het stiekem volgens mij steeds leuker begint te vinden), die had gister zichzelf de opdracht gesteld Flam een tijdje aan het halster vast te houden. Ondertussen kon ik voorzichtig ook haar kriebelen en dat vond ze ook wel wat hebben. Uiteindelijk liet Theo haar los, ze nam een jump naar achter, maar stond gelijk een seconde later weer naast ons. Ook van beide dames een voorbeentje opgetilt en dat blijven ze toch ook raar vinden als je het spelenderwijs doet.
Theo wou ook dat ik Flam al even zou knippen, maar daarvoor wil ik ze toch echt allemaal eerst even vast hebben staan...dus dat wordt later deze week.