Wel of niet verhuizen

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nadinefjorden

Re: Wel of niet verhuizen

Bericht door nadinefjorden » do 08 okt 2009, 09:40

Heb het afgeblazen omdat we er neit op vlas mogen staan en dat is helemaal niks

gerritje op jou stal ben ik al een keer geweest, shelley en akventha komen bij ons vandaan.
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » do 08 okt 2009, 09:50

Ben je ook niet wezen kijken? Naast Dani is nog een uitloopstalletje vrij, maar is te ver voor jou helaas...
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » do 08 okt 2009, 09:53

als ik ga ga ik richtin noordwijkehout noordwijk,
vind de stal van dani helemaal niks
en als ik wegga doe ik dat voor de duinen en het strand
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » do 08 okt 2009, 09:55

't is ook helemaal niks, in de zeikregen gatverdamme ben blij als ik droog sta straks ;)

Ik heb je ooit een advertentie van markplaats doorgestuurd, was op de grnes Hillegom Vogelenzang, kun je daar niet vragen of ze nog een stal hebben?
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » do 08 okt 2009, 13:01

nee want wil perse t duin van noordwijkerhout in das echt t enige waar ik voor weg zou gaan hihi
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » vr 09 okt 2009, 10:38

maar dan doe je het meer voor jezelf
Gerritje

Bericht door Gerritje » vr 09 okt 2009, 10:40

nadinefjorden schreef:Heb het afgeblazen omdat we er neit op vlas mogen staan en dat is helemaal niks

gerritje op jou stal ben ik al een keer geweest, shelley en akventha komen bij ons vandaan.
oke, op zich namelijk veel weidegang. denk dat Shelly aan de andere kant staat, ik sta op de basic stal, dus die alleen buitenbak heeft en geen binnenbak. Tegenover mijn stal aan de leeweg zit op het hoekje ook een klein stalletje. misschien kan je daar eens vragen.
---
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » ma 12 okt 2009, 14:07

en voor yara want bos van nwh is het dichtst bij voor mij en t gaat mij om bos en strand
k4tink4
Contacteer:

Bericht door k4tink4 » ma 12 okt 2009, 15:27

Ik denk dat je diep in je hart wel weet wat je zelf wil. Wij kunnen je wel helpen wat wij in jouw situatie zouden doen, maar wij voelen de gezelligheid en het hele ''gevoel'' van je huidige plekje niet. De enige die naar mijn mening een goed advies aan jou kunnen geven zijn mensen in je directe omgeving. Mensen die de situatie kennen en geproeft hebben. (kelly en fieke)

Wat wil wel vind, is dat je voor Yara een zo prettig mogelijke leefsfeer moet proberen te creeren. Ik ben zelf heel erg van het zoveel mogelijk buiten, maar dat is lang niet overal mogelijk. Ik zeg niet dat je met minder genoegen moet nemen als waar je naar streeft, maar het is tot waar jij zelf je grenzen stelt. Hiermee bedoel ik qua reistijd en het opgeven van een voor jou thuisvoelende sfeer.
Zijn dit echt je enige 2 opties? Misschien moet je er nog even wat meer tijd insteken. Straks verhuis je naar een nieuw stekje en kom je ineens nog wat beters tegen...
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)
Afbeelding
*_Liisa

Bericht door *_Liisa » do 15 okt 2009, 15:50

Gerritje schreef:lastig hoor. zelf ben ik erg van veel buitengang (weidegang) voor mijn paarden.
heb gemerkt dat als je dicht bij strand en duin staat je gewoon veel meer kanten op kan.

heb je al eens op mijn stal gekeken? http://www.paardenstalling.nl of is dat tever weg voor je? Hier namelijk voor elk wat wils qua luxe en prijs en weidegang.

ik ben zelf in mei verhuisd en merk dat ik nu ik zo goed uitrij gebied heb ik veel meer aan rijden toekom. Zou nu echt niets anders meer willen.

waar ga je kijken??
Als je dan toch gaat verhuizen ben ik het met gerritje eens je zou eens bij ons op stal moeten kijken! +:)+
:L Roeltje :L <..> :L Moon :L
sunhild

Bericht door sunhild » do 15 okt 2009, 19:24

Misschien dat anders strokorrels een oplossing zijn in plaats van vlas. Is namelijk op basis van stro het is alleen niet zo stoffig. ;)
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
Plaats reactie