Het heeft even geduurd, maar ik denk dat het nu gelukt is

/ OK ik kan zo nog even doorgaan haha. Ik stuiterbal nog wel even door.
Hoewel weinig mensen het wisten, alleen ik, mijn familie en 3 vriendinnnen, was vandaag een akelig spannende dag voor mij

. Ik ging met een Fjordenmerrie voor de keuring. Hoewel alle voortekenen gewoon erg goed leken, was ik stikzenuwachtig. Na de lange zoektocht en wat er al bij komt kijken ben ik een beetje van het eerst zien en dan geloven type geworden ..
Vanochtend eerst weide in orde gemaakt. Dat heet, stuk van Nisko opgedeeld. Toen de merrie opgehaald en met haar en eigenaar naar Schoonloo gereden voor de keuring. Ging allemaal erg goed. DA vond het ook een mooie rustige merrie met fijne bewegingen. Daar was ik het uiteraard mee eens

. Daarna paard weer ingeladen en op naar de wei. Daar aangekomen was het allerakeligst saai. Nis vond de nieuwkomer wel OK, de nieuwkomer Nis ook wel en toen...... niets

haha. Stonden we daar met camera gewapend voor actiefoto's: niets! Ben paar uur later nog terug geweest. Toen waren de dames wel wat loperiger, maar ieder stond nog in zijn eigen stuk en toen ik gras gaf waren ze zeer zoet! Maar dat akelige loedertje Nis had al wel door dat een ander van mij nu ook eten kreeg. Te slim gewoon

. Helaas was het toen te donker voor foto´s, maar ik heb al wel een paar van toen ze net in de wei stond.
En nu de vraag, wie zien we hier in de wei????????
Nis denkt nu pas, hmm wie is dit?
Deze is echt grappig. Check dat rechteroor van Nis en het linkeroor van....
Ja, de wederzijdse belangstelling was groot

.
Eng object in de aangrenzende wei, een joekel van een Belg!
Bodemonderzoek. Op de achtergrond de imposante Hanneke.
Nadere kennismaking onder de draad door. Behalve wat gepiep van Nis leverde dit niet geen spectakel op. Saai joh, paarden

.
Ik ben bekaf, ga nu uitrusten en kijken wie weet wie er in de wei staat hihi!

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!