Het Fjordenpaard herfst 2009

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Pamba
Contacteer:

Re: Het Fjordenpaard herfst 2009

Bericht door Pamba » do 24 sep 2009, 15:04

Leuk ik heb idd ook een paar bekende gezien! Toch grappig om te bekijken :)
fjordjuhh
Contacteer:

Bericht door fjordjuhh » do 24 sep 2009, 15:48

Jeetje wat kan er gezeurd worden over een stukje tekst. Anita,je stuurt toch iets op voor publicatie,en dan hoef je er toch niets aan te veranderen of het stamboek hoeft jullie toch ook niet te bellen,of zie ik dat verkeerd? Ik denk als er een stukje van mij in zou staan,dat ik erg blij zou zijn.
Vestgard :L
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4 :)!

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » do 24 sep 2009, 15:51

Kan het de volgende keer iets tactischer fjordjuhh? Ik vind je wel vaker vrij bot overkomen, misschien iets om op te letten...
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
fjordjuhh
Contacteer:

Bericht door fjordjuhh » do 24 sep 2009, 15:53

Sorry,maar ik reageer alleen op berichten van anderen die,volgens mij,ook niet zo positief zijn. Maar ik zal er op letten...
Vestgard :L
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4 :)!

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
Esther

Bericht door Esther » vr 25 sep 2009, 01:58

Gaat er niet om of een bericht positief is of negatief, maar je bent nogal direct. Misschien een andere formulering. Je mening mag je natuurlijk altijd geven!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Viv

Bericht door Viv » vr 25 sep 2009, 05:00

Anita45 schreef:[
Ik vraag me wel eens af, hoe moet ik iets insturen om dit soort dingen te voorkomen.
Gewoon insturen zodat het geschikt is voor publicatie zoals gebruikelijk is in de journalistiek :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 25 sep 2009, 05:54

Ik heb het destijds in een word documentje geplaatst en dat als bijlage meegezonden. Zo kun je in je mail zetten dat hetgeen wat in de bijlage staat bestemd is voor het boekje.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 25 sep 2009, 07:25

fjordjuhh schreef:Jeetje wat kan er gezeurd worden over een stukje tekst. Anita,je stuurt toch iets op voor publicatie,en dan hoef je er toch niets aan te veranderen of het stamboek hoeft jullie toch ook niet te bellen,of zie ik dat verkeerd? Ik denk als er een stukje van mij in zou staan,dat ik erg blij zou zijn.
Ik vraag mij momenteel af of je snapt wat Anita had ingestuurd. Zo ja, dan begrijp ik je reactie niet. In sommige gevallen is het gewoon niet gepast om een persoonlijke noot aan de redactie klakkeloos in een publicatie te zetten. Tuurlijk, het kan eens mis gaan EN...ik vind niet dat hier de fout bij het Stamboek ligt, maar degene die het boekje opmaakt met de teksten en lay-out. Dié is verantwoordelijke aangesteld voor datgene wat in het boekje neergezet wordt bij mijn weten.

Deze persoon bepaald tevens welke teksten en fotos wel plek krijgen in het boekje en welke niet, dit ivm het aantal verplichte stukken die in het boekje moeten. Dus dat wat er nu niet in kan, dat komt misschien later nog aan bod!
Geluk is de vrucht van intens werk
claudia

Bericht door claudia » vr 25 sep 2009, 09:52

Maar Annabel, het stamboek heeft daar weer een controlerende fuctie bij.

Die krijgen de lay out om nogmaals na te kijken en een goedkeuring te geven.

Ik vind het ook niet zo netjes als je een gewoon een berichtje stuurt naar het stamboek en het wordt zomaar geplaatst.

Ik snapte het stukje van Janneke ook niet zo goed toen ik het las. Vond het nou niet echt een stukje om zo te plaatsen en het was best persoonlijk gericht(aan Maureen dan)

Maar ik weet dat er enorm veel komt kijken om zo'n boekje te maken en ik vind het er in het algemeen altijd goed uitzien.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » vr 25 sep 2009, 15:46

Jeej eindelijk gelezen :D
Volgens mij hebben ze bijna alle foto's geplaatst die ik heb ingestuurd, leuk! Ben ook erg benieuwd naar de reactie van Anne en Liesbeth :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » vr 25 sep 2009, 15:56

Ik zag het al Reinou, wel erg leuk zeg! Dat zullen Anne en Liesbeth ook wel vinden :j

Toen ik een verhaal had ingestuurd, toen deed ik dat ook in een word document met daarin de foto's. En de opmerkingen gewoon in de mail zelf. Dat is voor hun misschien ook overzichtelijker :)
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » vr 25 sep 2009, 16:06

Yes, de avonturen van Janine en mij in Haringhuizen staan er ook in! Goodnest, Nicolette en Naisven in het boekje, wowie!
Jankeke

Bericht door Jankeke » vr 25 sep 2009, 16:42

Fjordjuhh@, Nina1993@, Bella@ Claudia@ en Evy@: Mijn berichtje was niet bedoeld voor publicatie maar een persoonlijke mail aan Maureen omdat zij om een foto van Vlin had gevraagd met "hengstenbordje". Natuurlijk vind ik het leuk als Vlin geplaatst wordt maar ik vind het geen reclame voor het boekje om alles zo klakkeloos over te nemen. Als ik geweten had dat het ter publicatie was had ik het wel anders gedaan met de tekst.
Laten we het nu verder hebben over de mooie foto's e.d. die in het boekje staan zoals die fotootjes van het veulentje met de bal en Zortin met dat zeil over zijn hoofd.
Dat veulentje met die bal heeft Marleen trouwens wel weer in beroering gebracht!!!! (net als Faya, Claudia). Zij wil nu volgend jaar ook een veulen........maar hoe doe je dat met een ruin????
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
claudia

Bericht door claudia » vr 25 sep 2009, 17:23

Jankeke schreef:Fjordjuhh@, Nina1993@, Bella@ Claudia@ en Evy@: Mijn berichtje was niet bedoeld voor publicatie maar een persoonlijke mail aan Maureen omdat zij om een foto van Vlin had gevraagd met "hengstenbordje". Natuurlijk vind ik het leuk als Vlin geplaatst wordt maar ik vind het geen reclame voor het boekje om alles zo klakkeloos over te nemen. Als ik geweten had dat het ter publicatie was had ik het wel anders gedaan met de tekst.
Laten we het nu verder hebben over de mooie foto's e.d. die in het boekje staan zoals die fotootjes van het veulentje met de bal en Zortin met dat zeil over zijn hoofd.
Dat veulentje met die bal heeft Marleen trouwens wel weer in beroering gebracht!!!! (net als Faya, Claudia). Zij wil nu volgend jaar ook een veulen........maar hoe doe je dat met een ruin????
Kopen :D :+ (vind ik wel echt iets voor Marleen, een veulentje)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hilly
Contacteer:

Bericht door Hilly » vr 25 sep 2009, 20:06

Mijn stukje is ook geplaatst.
Maar ik had het helemaal niet opgestuurd om te plaatsen! Het was gewoon een persoonlijke mail aan Van Bon.
Ik vind het gewoon een beetje rare gang van zaken. Als ze dan toch iets willen plaatsen, dan moeten ze toestemming vragen.
Nu lijkt het wel of ik niet goed wijs ben als je kijkt naar de tekst.

Bovendien staat er een foto bij die helemaal NIET van mij komt en totaal NIETS met het onderwerp van doen heeft. Raar hoor.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niets persoonlijks meer stuur en als ik iets stuur dan schrijf ik het precies zo als het geplaatst moet worden.
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Plaats reactie