Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
pjotr_nientje
Contacteer:

Re: Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!

Bericht door pjotr_nientje » zo 20 sep 2009, 11:51

Bij pijpomvang staat ook bij Cindy 18.
Maar of ze daar nu echt naar gekeken hebben :?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Bodan

Bericht door Bodan » zo 20 sep 2009, 13:09

pjotr_nientje schreef:Bij pijpomvang staat ook bij Cindy 18.
Maar of ze daar nu echt naar gekeken hebben :?
Dit is dan niet mijn topic maar dat viel mij idd ook op, hij heeft alleen zijn schoftmaat gemeten en de kruin op bodans hoofd genoteerd.
ik dacht dat ze de pijpomvang ook meette? :? zo is het toch niet compleet?
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 20 sep 2009, 13:19

Ze schatten de pijp denk ik hoor.
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Bodan

Bericht door Bodan » zo 20 sep 2009, 13:37

dat vind ik toch wel raar..
Het is toch een kleine moeite om even een cm erom heen te gooien.
Viv

Bericht door Viv » zo 20 sep 2009, 15:13

Zoveel fjorden als die man al heeft gemeten, klopt altijd voor 99% die pijpomvang. Maar het wordt idd geschat, alleen de hengsten worden gemeten.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » zo 20 sep 2009, 16:46

Zo, heb ik ook weer eens even tijd om hier te lezen! Donderdag een heftig lesje gehad... En ook besloten om er voorlopig maar even mee te kappen. We worden zo gefrustreerd van elkaar := (Hay snapt niet wat ik bedoel, ik krijg 0,0 inzet van hem, ik erger me aan mezelf dat het niet lukt) zo is het ook niet leuk meer.. We gaan de komende weken gewoon lekker op het gemakje wat oefenen aan de activiteit en reactie op het been. En in die tijd ga ik denk ik wa lessen nemen met Alm. Die loopt uit zichzelf zo, maakt het mij makkelijker om te zitten en me op mijn houding te concentreren.

Ben er wel lekker van kunnen bekomen in Parijs :P en Hay vond z'n vakantiedaagjes ook niet erg geloof ik.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 20 sep 2009, 16:56

Wat jammer dat het niet lekker gaat tussen jouw en Hay, dan is een pauze inlassen en wat anders doen wel even goed voor jullie beiden.

Cas is nog niet officieel gemeten, die gaat volgend jaar pas naar de keuring. Op zijn keuringsrapport staat +/- 1.50, maar dat is ook maar gegokt. We zullen zien volgend jaar :D

A.s. donderdagavond hebben Cas en ik onze 3e les *o/* En zaterdag krijgt Janine (verzorgster) voor het eerst een freestyle les :))
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » zo 20 sep 2009, 19:19

Herkenbaar hoor Jil, heb ook ff in zo'n dippie gezeten. gewoon ff lekker tutten en hem even laten nadenken over wat hij geleerd heeft. Hij kan al best veel dus even tevreden zijn met wat je hebt. Dan gaat de volgende stap alleen maar makkelijker.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 21 sep 2009, 08:52

@Jilly: Heel herkenbaar en denk dat alle jonge paarden wel even in zo'n dip terecht komen. Mijn pakkie an?? Laat ze dan gerust een paar weken staan, even vakantie. Vaak pakken ze het daarna weer goed op en ik zelf ook (want anders ga je constant met je frustratie in je achterhoofd rijden).
Geluk is de vrucht van intens werk
Jilly

Bericht door Jilly » ma 21 sep 2009, 09:25

Het liefst van al zou ik 'm even ergens zetten dat hij gewoon kan vreten en verder niks. Maar is hier helaas niet te vinden.
Denk dat ik het rijden idd maar even laat voor wat het is en gewoon wat relaxed ga wandelen etc.
Echt laten staan lukt gewoon niet, hij staat iedere dag weer als eerste aan de draad om mee te mogen. Zal er vast ook wel mee te maken hebben dat hier niks gras meer staat...
Viv

Bericht door Viv » di 22 sep 2009, 05:01

Gister met de kar in het land vaardigheid geoefend.... jeej wat kan dat beest toch sjouwen. En wat wordttie heet van al die bochtjes :D
Vanaaf weer dressuur oefenen.
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » di 22 sep 2009, 10:53

Dat kar rijden vind Cadiz echt wel geweldig als ik dat zo lees, niet? Lijkt me nog wel wat voor Hay, maar ik heb er absoluut zelf het lef niet voor...

Morgen gaan we maar eens lekker op 't gemakje naar mij thuis wandelen, mag hij daar op de wei grazen en op 't gemakje weer terug.
En vrijdag mag hij weer bij opa Louis gaan logeren :D als voorbereiding op het fjordenweekend. Hoop dat Hay er net zoveel zin in heeft als ik haha
Viv

Bericht door Viv » di 22 sep 2009, 16:11

Ja voor de kar issie helemaal in zn hum, scheelt hoef ik ohz niet zoveel te vragen aan hem :D
Zondag zn eerste diplomaatje zien te scoren :=
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » di 22 sep 2009, 22:45

ssssst dames... ik ga toch weer 2 weken Cyra rijden :D
Daarna is het vakantie voor haar. Aankomende week komt de hoefsmid, 3 oktober hebben we obstakeltraining, 10 oktober CK, dus haal haar van het weekend samen met Orion op en dan na de keuring weer terug. Wie weet kan ik dan ook mn eerste buitenritje maken op mn fjordje.
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Viv

Bericht door Viv » wo 23 sep 2009, 05:00

Sjips hadden we eigenlijk een weekendje moeten boeken An, hoenderloose bosjes zijn zoooooo gaaaaffffffff.

Kdiesje toch maar aan de pessoa gezet (bit-training) en dat ging echt super. Alssie zondag toch eens zo zou lopen.... :L
Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 23 sep 2009, 06:57

Ik ben ongelofelijk fier met Caiman. Gister kon ik het niet langer laten. Na twee stallen bezocht te hebben voor het werk bij mensen die het toch aardig geschopt hebben in de dressuur en hun hebben zien rijden kriebelde het teveel en wou ik ook weer in het zadel. Gek dat je dan na 2,5 week zo tevreden gevoel kan krijgen door alleen al een rijbroek weer aan te hebben. Maar besloten Cai te pakken ipv Anton, vond dat die meer prioriteit had om weer even wat te doen en durfde het wel aan op hem.

En oh wat was hij zoet..Caiman...en wat doet ie ongelofelijk goed zijn best. Nadat ik niet kon rijden heeft Janna m twee of drie keer gereden en heb m twee keer voor de sulky gehad. Maar hij was nóg weer een stuk gegroeid in doen en laten. Bit fijner aannemen, al stukken nageven en zo goed zijn best doen. Knap ventje.
Geluk is de vrucht van intens werk
Viv

Bericht door Viv » wo 23 sep 2009, 10:47

Knappe smurf! :D
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » wo 23 sep 2009, 12:56

Wat een heerlijk paardje die Cai! Echt jammer dat hij niet een paar cm groter is he..

Ik ben net weer terug van Hay. Lekker naar mijn huis gewandeld, paar uurtjes gegraasd en weer terug. Lekker ding heeft gewoon geen stap verkeerd gezet :L
Ilona

Bericht door Ilona » wo 23 sep 2009, 20:09

Vandaag onze eerste les gehad (1/2 uur). Leuk leuk leuk! Castor deed t super. Hij is zo lekker voorwaarts. Wel werken hoor voor hem. Best veel in draf gedaan. Maar hij kon het en deed het super.
Kregen al veel complimentjes dat het stuur er al zo goed opzit en dat hij al zoveel dingen zo netjes doet in de korte tijd dat ik op hem zit.
En dat terwijl ik een tijdje terug nog dacht dat er vast nooooit een stuur op Castor zou komen :D

Ben nog wel een beetje benieuwd hoe hij gaat doen als de spieren en conditie gaan komen.. Nu is hij echt te zwaar en al zo voorwaarts...
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 24 sep 2009, 07:04

Klinkt erg leuk Ilona! Altijd fijn om complimentjes te krijgen over hoe goed je paardje het doet! :)
Gesloten