Ik ben Laura en ik ben 13 jaar.
ik woon bij mijn moeder, broer en stiefvader in hillegom.
Ik was 7 jaar en toen ben ik eigenlijk met paardrijden begonnen.
ik heb toen een tijdje paardrijlessen gevolgt, en daarna ben ik ook op de manege een paardje gaan verzorgen.
Totdat Sterre ( Het baasje van de shetlanders ) aan Leonie ( vriendin van sterre ) vroeg of ze nog een verzorgster wist voor de shetjes. Leonie had verteld aan Sterre dat ik heel veel met paarden bezig was. ik ben daar de shetlanders gaan verzorgen. Ik was toen 11 jaar.
Toen ik wat ouder werd ging ik yvonne (ook een verzorgster) wel eens helpen met Jodokus of justin poetsen. Justin is een mooi bruin paard. De ras weet ik eigenlijk niet.

Totdat Daphne vertelden dat er een nieuwe fjordenveulen bij kwam, Eachann.
Dat was natuurlijk helemaal leuk!

Toen gingen we in april een weekje voordat Eachann kwam nog een stal leeg halen, waar normaal al het stro en hooi lag. Ik wist helemaal niet waarom en ik had het nog niet gevraagt. Toen we klaar waren vroeg ik waarom we het eigenlijk leeg hadden gehaald. En toen vertelde daphne en Yvonne dat ze de dag daarna naar nog een fjordenveulen gingen kijken, Ewald. Ik ging alleen niet naar ewald kijken want Daphne en Yvonne die gingen die dag kijken en als ze hem leuk vonden kwam die de dag daarna al. Ewald en Eachann zijn allebei gekomen.

Eachann en Ewald zijn allebei echt mega paardjes!

Ewald is heel erg rustig en af en toe zelfs een beetje sloom, en Eachann is een heel lief paardje en word ook steeds rustiger.
Groetjes Laura