grote twijfels
Re: grote twijfels
Ik vind het ook prima passen op Cas. Helemaal niet te groot, zelfs een mooie combinatie.
Of hij de click nog krijgt is idd lastig te bepalen. heb ik hetzelfde met Zoysia. Het is er nu te weinig, maar of het nog komt is lastig aan te voelen idd.
Mirjam
Of hij de click nog krijgt is idd lastig te bepalen. heb ik hetzelfde met Zoysia. Het is er nu te weinig, maar of het nog komt is lastig aan te voelen idd.
Mirjam
- Machteld&Falco
Ik sluit me aan: een klik moet er gewoon zijn. Aan een band kan je nadien werken (dat moet je zelfs).
Ik vind hem niet echt te groot, maar dat is iets wat je vriend zelf moet uitmaken.
Ik vind hem niet echt te groot, maar dat is iets wat je vriend zelf moet uitmaken.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
oeps, bericht even verwijderd, stond in verkeerde topic......
Mirjam

Mirjam
ik vind de appaloosa te fijntjes voor San, die mag best wat stevigs onder zich hebebn en met cas weet je wat je in huis hebt, uiitgroeien zal hij best nog wel, met de black lady moeten jullie nog maar afwachten hoe en wat, en die heeft ie nog niet gereden toch?
kom gauw s langs bij je,
kom gauw s langs bij je,
Vergeet niet dat Hermansen laatbloeiers zijn(dat was hermansen zelfs ook)
DIe was echt mega iel toen hij bij ons kwam en als 4 jaarige was die al aardig uitgezwaard. Als ruim 4 jarige werd hij pas echt paard.
Nu hebben we dat ook met 2 driejarige(tot het voorjaar hengst geweest) hermansens, die beginnen nu wat door te groeien maar die moet je ook pas volgend jaar of nog wat later terug zien.
Ik ben het wel mee eens dat een klik er moet zijn.
Al hoewel ik die met zortin eerst ook niet echt had(had veel meer met zijn vader) maar die is er nu toch echt wel.
Ik zou haast zeggen geef het nog wat tijd.
DIe was echt mega iel toen hij bij ons kwam en als 4 jaarige was die al aardig uitgezwaard. Als ruim 4 jarige werd hij pas echt paard.
Nu hebben we dat ook met 2 driejarige(tot het voorjaar hengst geweest) hermansens, die beginnen nu wat door te groeien maar die moet je ook pas volgend jaar of nog wat later terug zien.
Ik ben het wel mee eens dat een klik er moet zijn.
Al hoewel ik die met zortin eerst ook niet echt had(had veel meer met zijn vader) maar die is er nu toch echt wel.
Ik zou haast zeggen geef het nog wat tijd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik sluit me hier maar aan: ik vind jouw vriend echt niet te groot voor Cas. Een mooie fjord en een leuke combi zo te zien. Als ik jou was, zou ik hem houden. Die Appaloosa ziet er wel wat ielig uit (en dan dat ministaartje). Jammer dat er feen foto van je vriend op die Appaloosa bij staat om te vergelijken. Hoe groot is Sander? Mijn dochter is 1.80 m en rijd op een fjord van 1.45m en dat oogt ook niet te groot.
Blijft een moeilijke beslissing.
Blijft een moeilijke beslissing.
Voor het plaatje zou ik 'm niet weg doen hoor. Sander past er gewoon goed op 
Maar wat betreft die klik... Dat lijkt me toch de belangrijkste reden waarom Cas te koop staat?
Ben het ermee eens dat een klik niet komt, die is er of die is er niet.
Ik heb ook niet de klik met Hay die ik bv. wel met Alm heb. Maar ik heb me er gewoon bij neergelegd dat die klik er niet zo is, maar dat we wel een hele goeie band hebben. Dat is voor mij genoeg om er mee door te gaan (en natuurlijk een hele grote emotionele waarde)

Maar wat betreft die klik... Dat lijkt me toch de belangrijkste reden waarom Cas te koop staat?
Ben het ermee eens dat een klik niet komt, die is er of die is er niet.
Ik heb ook niet de klik met Hay die ik bv. wel met Alm heb. Maar ik heb me er gewoon bij neergelegd dat die klik er niet zo is, maar dat we wel een hele goeie band hebben. Dat is voor mij genoeg om er mee door te gaan (en natuurlijk een hele grote emotionele waarde)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
als ik in jullie schoenen stond, wist ik het wel. Als je vried te groot is voor een fjord. ik denk dat ik nog groter ben. Combinatie ziet er prima uit. Niks te groot voor fjord. Ik zou voor Cas gaan. Die ken je, hij groeit nog veel, hij is nog maar 3.
succes met jullie keuze
succes met jullie keuze
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik vind het een mooie combinatie om te zien. Hij is er niets te groot voor, zeker omdat Cas nog groeit.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ik vind hem zeker niet te groot ogen! als ik op Olaf zit steek ik echt er onderuit. Maar zoals Kelly zegt, als er niet meteen een klik is dan groeit het ook niet echt.
Ik vond Tea meteen prachtig, maar een klik kan ik niet zeggen.. Maar nu ben ik dol op haar en zij vindt mij ook wel leuk geloof ik..
De klik hoeft er dus niet te zijn om uiteindelijk toch een leuk paard te krijgen..
Hoe moet het danmet alle pennymeisjes die allemaal een klik hebben met die mooie zwarte hengst met golvende manen, hihi..
De klik hoeft er dus niet te zijn om uiteindelijk toch een leuk paard te krijgen..
Hoe moet het danmet alle pennymeisjes die allemaal een klik hebben met die mooie zwarte hengst met golvende manen, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Idd of die met ieder paard van de manege ene klik hebben (tot ze eraf gelazerd worden) 
Klik kan ook geblokkeerd worden door gedachten als van: ik ben te groot voor hem, ik ben te zwaar, hij is te hoog enz enz.

Klik kan ook geblokkeerd worden door gedachten als van: ik ben te groot voor hem, ik ben te zwaar, hij is te hoog enz enz.
Je bent niet snel te groot voor een Fjord vind ik, juist omdat ze meer lichaam hebben dan andere paarden van vergelijkbare grote.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hij past er inderdaad mooi op, maar wat die klik ben ik het niet mee eens. Als je ziet hoe "lief" RB en ik elkaar vonden. Man man dat is echt met de jaren gegroeid.Kelly schreef:Hij past er mooi op!
Alleen in mijn ogen moet een klik er meteen zijn.. dat groeit niet.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik ben het met Wendy eens dat een band heel goed kan groeien. Met Nisko ook gehad, die was in het begin te slim en te snel voor mij en nu snappen we elkaar super.
Ik vind hem ook niet te groot voor Cas. Maar ja, tis lastig om voor je vriend een besluit te nemen. Uiteindelijk moet hij de knoop doorhakken. Ik vind Cas btw 100* mooier dan die appaloosa, daar heb ik niet echt wat mee.
Ik vind hem ook niet te groot voor Cas. Maar ja, tis lastig om voor je vriend een besluit te nemen. Uiteindelijk moet hij de knoop doorhakken. Ik vind Cas btw 100* mooier dan die appaloosa, daar heb ik niet echt wat mee.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nee hoor zeker niet te groot voor knappe Cas!!
Cas is idd nog jong dus zal vast nog wel wat groeien en hij is al aardig breed.
Je die klik kan denk ook nog best komen en als hij idd twijfelt dat zou ik hem zeker nog niet verkopen
Cas is idd nog jong dus zal vast nog wel wat groeien en hij is al aardig breed.
Je die klik kan denk ook nog best komen en als hij idd twijfelt dat zou ik hem zeker nog niet verkopen

Niks te groot..past prima!
anders moet ik Danc ook maar te koop zetten, die is 1.41 en ik 1.76
anders moet ik Danc ook maar te koop zetten, die is 1.41 en ik 1.76
- melle_odet
- rocky&moby
misschien heeft hij wel een klik met hem maar moet hun band onder het zadel gewoon nog groeien en het is pas een C dat kan nog best.
Hij past er prima op en wat viv zegt bij twijfel even uit de koop halen. Misschien wat lessen nemen en samen een leuke nieuwe uitdaging aangaan om te kijken hoe dat gaat ..
Hij past er prima op en wat viv zegt bij twijfel even uit de koop halen. Misschien wat lessen nemen en samen een leuke nieuwe uitdaging aangaan om te kijken hoe dat gaat ..
Voor het plaatje en het paard zeg ik houden dat dier. Ik verwacht dat hij nog wel doorgroeid en het plaatje is nu al prima.
De appa vind ik persoonlijk niet zo, mis de body erop. Weet niet hoe oud ze is?
De appa vind ik persoonlijk niet zo, mis de body erop. Weet niet hoe oud ze is?
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011