Een nieuw zadel voor Ullwinn: Wow

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Wodan
Moderator

Re: Een nieuw zadel voor Ullwinn: Wow

Bericht door Wodan » ma 21 sep 2009, 09:09

Ik vind op de foto's het zadel echt niet goed liggen. Erg klein zadel en jij zit achterin. Heb je geen foto's na de laatste aanpassing?
Wodan en ik M1+10
Claudje

Bericht door Claudje » ma 21 sep 2009, 18:31

Ik begrijp dat mensen zeggen dat het zadel niet goed ligt, zoals op die ene stapfoto hoort hij inderdaad ook niet te liggen.
Nu is het zo met luchtkussens, dat lucht zich verplaatst. Als Marloes zo ver achterin het zadel gaat zitten, verplaatst de lucht
zich meer naar voren, waardoor het effect van haar zit nog meer naar achteren verplaatst wordt. Marloes is gewoon uit balans
doordat ze nog niet gewend is aan haar zadel en omdat ze sowieso aan haar houding 'moet' werken (klinkt onaardiger dan
ik het bedoel) Zeker als het zadel naderhand nog aangepast is, geven deze foto's eigenlijk geen goed beeld. Marloes heeft
zich laten informeren door iemand die echt goed is als zadelmaker :j In feite is het zadel dat ze nu heeft exact hetzelfde
als het zadel die ik op Ullwinn had, alleen dan een zwarte in plaats van een bruine. Dit is Marloes bij het proefrijden op Ullwinn,
zoals je ziet past ze netjes in het zadel :j

http://i201.photobucket.com/albums/aa22 ... C_6162.jpg
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Marloes

Bericht door Marloes » ma 21 sep 2009, 19:10

Dat is precies wat ik bedoel Clau. :j
Ben alleen niet zo goed in technisch uitleggen. ;)
Veel ligt gewoon echt nog aan mijn zit. Vanavond had ik springles voor het eerst, en merkte toen ook dat ik erg nog hard aan moet werken. :=
Megan

Bericht door Megan » ma 21 sep 2009, 20:46

Mooi zadel Marloes ;)

Je zit idd. wat achterin maar het komt vast wel helemaal goed! Als jij er niet inpast, dan weet ik niet wie er wel in zou passen. Van een foto kun je toch niet echt precies zien of een zadel goed ligt of niet.

En mocht het toch niet helemaal perfect liggen, even sleutelen en hij is aangepast toch? +:)+
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Marloes

Bericht door Marloes » ma 21 sep 2009, 20:55

Ja dat is sowieso ideaal. :j Ik laat eigenlijk al standaard één keer in het half jaar mijn zadel nakijken, ook al merk ik er niets aan. En dat is met een Wow natuurlijk nog extra makkelijk.
Plaats reactie