Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Re: Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
ja....maar het was beter te zien toen we naast elkaar stonden.
Zag je duidelijk hoogte verschil.
Zag je duidelijk hoogte verschil.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ik stond op de keuring naast een merrie die op 1.47 was gemeten, Cyra op 1.49. Die merrie was overduidelijk veel groter dan de mijne. Ze stond wel op ijzers met zolen, maar als je die eraf haalde was ze nog steeds duidelijk groter.
Cyra twijfel ik niet aan, dacht zelf uit de losse pols 1.48.
Cyra twijfel ik niet aan, dacht zelf uit de losse pols 1.48.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Kreun steun.... vliegles is niet handig.
Ojee wat is er gebeurd?????????????Viv schreef:Kreun steun.... vliegles is niet handig.
Ja, Viv, vertel!
Zojuist besloten: Mijn C-tje gaat weer een paar maanden op sjiek in Ouderkerk. Als ik de zadelproef een serieuze kans wil geven, moet ik echt wat meer gaan trainen dan die een of twee keer in de week in Schagen (meer red ik niet met Iza hier).
Zojuist besloten: Mijn C-tje gaat weer een paar maanden op sjiek in Ouderkerk. Als ik de zadelproef een serieuze kans wil geven, moet ik echt wat meer gaan trainen dan die een of twee keer in de week in Schagen (meer red ik niet met Iza hier).
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Zie dagboek... kreunt en steunt verder...
Vandaag Cas gelongeerd aan zijn freestylehalster in de schaduw voor een half uurtje en wat was het resultaat: een erg natte Cas, zelfs om zijn ogen en een gestippelde neus
Arme jongen met al dat haar al dat haar en dan deze temperaturen.
Heb hem maar even lekker gedoucht met koud water en dat vond hij helemaal niet erg, stond echt te genieten
Heb gister alvast 2 dekens gekocht, een zomer- en een regendeken. De zomerdeken van Skreia zag er namelijk niet meer uit en de regendeken was niet meer 100% waterdicht. Altijd weer leuk nieuwe spulletjes kopen

Arme jongen met al dat haar al dat haar en dan deze temperaturen.
Heb hem maar even lekker gedoucht met koud water en dat vond hij helemaal niet erg, stond echt te genieten

Heb gister alvast 2 dekens gekocht, een zomer- en een regendeken. De zomerdeken van Skreia zag er namelijk niet meer uit en de regendeken was niet meer 100% waterdicht. Altijd weer leuk nieuwe spulletjes kopen

Nieuwe spulletjes kopen is zeker leuk! Alleen jammer dat het geld er zo snel door gaat he 
Wat ik me altijd al afvroeg.. waarvoor gebruik je zo'n zomerdeken?

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Die gebruik ik meestal in het begin als het nog niet echt koud is en aan het eind van het winterzeizoenJilly schreef:Nieuwe spulletjes kopen is zeker leuk! Alleen jammer dat het geld er zo snel door gaat he
Oh zo ja
Ik hoop die dekentijd nog zo lang mogelijk voor me uit te schuiven hihi

Ik hoop die dekentijd nog zo lang mogelijk voor me uit te schuiven hihi
Ik wil graag binnenkort weer rijden!!! Hopelijk gaat het nog een paar keer lukken voor zijn vacht te dik wordt en hij de winter in de wei door mag gaan brengen...
De tijd zal het leren
De tijd zal het leren

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Gewoon doen dan Ilona! Of zit je in tijd nood?
Ik heb gisteren echt heerlijk gereden! Alle paarden stonden binnen, dus kon in de wei rijden (bak ligt toch nog wat zwaar voor hem heb ik gemerkt) Hay vond het natuurlijk niet eerlijk dat hij moest werken terwijl de rest lekker stond te (vr)eten op stal. Maar hij was goed voorwaarts, maar zo braaf en goed terug te nemen.
Ben weer helemaal in love met m'n ventje
En ik merk echt dat de band steeds hechter wordt. Echt zo leuk! Ik ga nooit meer roepen dat ik 'm ga verkopen hoor
Ik heb gisteren echt heerlijk gereden! Alle paarden stonden binnen, dus kon in de wei rijden (bak ligt toch nog wat zwaar voor hem heb ik gemerkt) Hay vond het natuurlijk niet eerlijk dat hij moest werken terwijl de rest lekker stond te (vr)eten op stal. Maar hij was goed voorwaarts, maar zo braaf en goed terug te nemen.
Ben weer helemaal in love met m'n ventje

En ik merk echt dat de band steeds hechter wordt. Echt zo leuk! Ik ga nooit meer roepen dat ik 'm ga verkopen hoor

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vandaag eindelijk op Cas gezeten
Foto's staan op PP!!

Foto's staan op PP!!
Hartstikke leuk Baasje van Cas (weet je naam even niet).

LisetteOrion1996 schreef:Hartstikke leuk Baasje van Cas (weet je naam even niet).

Gaaf Lizette!
Gisteren toch de stoute schoenen maar aangetrokken en met Castor aan de slag gegaan.
Het probleem is dat m'n 'hulp' geen vakantie meer aan het vieren is bij ons in t dorp (ze woont in Limburg) en ik het op mijn werk nu ook even flink druk heb..
Maar gisteren eerst even gelongeerd en naast hem gelopen om Hooo te oefenen tot halthouden. Toen dit wel goed lukte toch erop (buren waren in de tuin en bij bedrijf naast de wei liepen ook constant mensen buiten).
Rijden deed hij weer super braaf, alleen halthouden zit er echt niet in! Zodra er meer druk op de teugels komt gaat hij in protest en blijft gewoon lopen. Op zit al geprobeerd, kleine ophoudingen, maar meneer wandelt gewoon verder... Lastig hoor!
Maar over anderhalve week hebben we onze eerste les!! (heb eerst gelijk maar eens een afspraak gemaakt)
Heb er echt zin in joh!
Gisteren toch de stoute schoenen maar aangetrokken en met Castor aan de slag gegaan.
Het probleem is dat m'n 'hulp' geen vakantie meer aan het vieren is bij ons in t dorp (ze woont in Limburg) en ik het op mijn werk nu ook even flink druk heb..
Maar gisteren eerst even gelongeerd en naast hem gelopen om Hooo te oefenen tot halthouden. Toen dit wel goed lukte toch erop (buren waren in de tuin en bij bedrijf naast de wei liepen ook constant mensen buiten).
Rijden deed hij weer super braaf, alleen halthouden zit er echt niet in! Zodra er meer druk op de teugels komt gaat hij in protest en blijft gewoon lopen. Op zit al geprobeerd, kleine ophoudingen, maar meneer wandelt gewoon verder... Lastig hoor!
Maar over anderhalve week hebben we onze eerste les!! (heb eerst gelijk maar eens een afspraak gemaakt)
Heb er echt zin in joh!
Castor

Super Lisette!!
En hier ook stiekem weer een stap verder...Cai voor de tweewieler gehad en...alsof hij dat ook al stiekem geoefend heeft, keek niet op of om. Dus zolang opstappen nog niet vlekkeloos wil kan ik m lekker aanspannen.
En hier ook stiekem weer een stap verder...Cai voor de tweewieler gehad en...alsof hij dat ook al stiekem geoefend heeft, keek niet op of om. Dus zolang opstappen nog niet vlekkeloos wil kan ik m lekker aanspannen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ctje hier heeft Bergse bos onveilig gemaakt met de kar. Foto's zometeen op PP...
Morgen weer even ohz freubelen.
Morgen weer even ohz freubelen.
Knappe Cai voor de kar en al stoere foto's gezien van Cadiz voor de kar. Gaat lekker zeg!
Ik heb zaterdag nog een onverwacht buitenritje gemaakt op Castor. Tsjongejonge wat een stoere knol heb ik toch!
Hij is zoooo voorwaarts.
Vriendin met Haflinger die mee was (andere dan vorige keer) moest echt bijdraven wanneer Castor in stap was.
Dit is zo verslavend!
Ik heb zaterdag nog een onverwacht buitenritje gemaakt op Castor. Tsjongejonge wat een stoere knol heb ik toch!
Hij is zoooo voorwaarts.
Vriendin met Haflinger die mee was (andere dan vorige keer) moest echt bijdraven wanneer Castor in stap was.
Dit is zo verslavend!

Castor

Ik wil ook naar buiten maar ze staat weer op de wei 
Ook Orion staat nog op de wei dus ik baal. Heb nu bijna 4 weken niet meer gereden. Ben jaloers op jullie

Ook Orion staat nog op de wei dus ik baal. Heb nu bijna 4 weken niet meer gereden. Ben jaloers op jullie