Misschien ben ik de enige debiel die dit heeft maar hoop toch stiekem dat dat niet zo is.
Ben altijd al zenuwachtig geweest als ik ergens voor moet presteren, gewoon omdat mijn hoofd zegt dat ik het niet kan en meestel is het resultaat wel goed en word er gezegd zie je nou wel.
Thuis in de bak rij ik soms heerlijk en in mijn dromen dansen yara en ik een kur op muziek

Maar zelfs een wedstrijd op stal onderling is al te zenuwslopend
Toen Fieke vorige x meedeed in wijk bij duurstede was ik zelfs zenuwachtig voor haar hoe bedoel je maf haha
Ach het ligt aan mijn zelfvertrouwen en als morgen voorbij is en ik heb lekker gereden ben ik tevreden.
Alleen is het nog geen morgen maar vandaag, en zal ik er morgen waarschijnlijk te gespannen opzitten, gelukkig voelt yara dit heel goed aan en heeft ze me tot nu toe heel goed geholpen door gewoon te lopen voor mij

Alleen op dit moment is het zo erg dat ik vandaag niet eens kan trainen van de zenuwen, we gaan gewoon rustig aan doen vandaag en geen moeten.
Want zodra ik moet presteren dan kan ik het niet
en ja dan kunnen mensen wel zeggen ach het is maar een B proefje maar voor iemand zoals ik is dat heel wat kan ik je vertellen..
Hoop dat ik kan slapen vanacht
Morgen heb ik de uitlsag