Aike gaat er dan ook gewoon weer aan geloven, dan is het over met de vrije tijd en het gelummel

Groetjes Thessa

Mutsie de 19e van SeptemberKimmes schreef:19? Dat is morgen. Dat gaat niet meer lukken. Zeker niet met de keuring de dag erna
Jammer, lijkt me ook wel gaaf een keer. Wel warm morgen voor die rit
ja conditie moeetn ze zeker wel hebben, maar ze genieten er stuk voor stuk onwijs van. ik persoonlijk vind de galop geweldig, gaat zo'n eenheid/oerkracht van uit als een kudde fjorden in galop die duinen door sjeest, je voelt t aan de grond en je ziet links,rechts , voor , achter alleen maar fjord fjord en fjordleoensuzanne schreef:Met de Brabantrit ga je door de Drunense duinen en door de bossen. Het is niet de hele tijd het mulle zand. Je rijdt vanaf startpunt naar rustpunt. En de pauze is ruim een uur of zelfs langer. Daarna ga je weer terug door duinen en bos. Op een bepaald punt kan er een groep een halve cirkel galopperen en de groep die niet wilt, snijdt het stuk af gewoon in stap.
ik moet zeggen, dat ik ook nooit zo ben meegegaan met de galopgroep. Dat gaat meestal vrij hard. Ik bleef altijd wat achter en ging daarna zelf wel met een paar mensen erbij. Je paard heeft wel conditie nodig voor deze rit.