De rest zie PP

Ja ze was te braaf inderdaad, erg sloom. En een aanjager liep erbij, maar ze is nergens van onder de indruk. Menzweep of een zweep met een zakje eraan, het boeit haar echt niet...Daphne schreef:Hmm, kan me voorstellen dat die 33 punten je wat tegenvallen. Als je niet precies weet wat de jury met een opmerking bedoeld dan zou ik dat gewoon vragenKruis+lendenen aansluiting lijkt me dat ze de aansluiting tussen de lendenen en het kruis niet mooi vinden verlopen (of iig niet mooi genoeg om er een 7 aan te geven). Wat bedoel je met:
Was ze té braaf (sloom)? Wellicht dat een aanjager de volgende keer wat helpt.Anna_Dani schreef: Ze was zo ontzettend braaf en liep inderdaad niet lekker mee mee mijn voorbrenger.
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat Dani ook pas twee is, dus nog volop in de groei en in ontwikkeling is. Kan best zijn dat ze volgend jaar of als ze vier is al een stuk is bijgekomen!
Das waar, ik hoop dat ze volgend jaar met inrijden ook zo lief isEvy schreef:Nou Anna, ik zou heel graag met je willen ruilen hoor... een drukke draak zoals Dasha was op de keuring is ook weer niks.
Volgende keer moeten ze maar goed met elkaar gaan praten, dan krijgt Dani wat pit van Dasha en andersom.
Ook wel weer lekker toch dat ze zo braaf is? Heb je later alleen maar profijt van