Maar daar is nu geen denken meer aan yara is mijn toppertje

Vanmorgen ging al vroeg de wekker, naar stal yaartje klaarmaken en gaan met die banaan.
Yara moest eerst opgenomen worden in het hulpboek en daarna werd ze ingedeeld in een rubriek, 4 t/m 7 jarige
Hoe stout yara af en toe thuis is hoe enorm lief ze hier was eigenlijk iets te rustig

Beetje wakker gemaakt in de ring en bij de draf heb ik echt alles gegeven, ze kan mooi draven maar niet als ik te langzaam ben maar ik was snel genoeg en hoefde gelukkig niet nog een x hihi
Alleen jammer dat mevr naaldhak haar paard bijna bovenop me sprong maar gelukkig heeft yara me gered

Even pauze en opzadelen voor mijn a diploma en a proefje, jullie zullen wel denken beetje raar een a maar wilde ervaring opdoen en yara is herstellende van een luchtweginfectie dus vond dit een mooie oplossing,
gelukkig maar want het was bloedje heet in die binnenbaan oh my god ik kreeg alle kleuren van de regenboog zo warm poeh

Yara lekker wat te eten en drinken gegeven en lekker uit laten rusten.
Ja en toen kwam bestgaand, ik was meer ontspannen en dat merkte yara gelukkig ook over het algemeen voelde het goed aan, beetje tegen het been af en toe en alle hoekjes afsnijden maar ze liep heerlijk
uitslagen van ons

33 punten
a diploma 125 punten
a proefje 189 punten
bestgaand 1e

Ik ben enorm moe maar heel trots op mijn nu ECHTE OFFICIELE met paspoort fjordenkind

ben benieuwd naar alle fotos vond het erg gezellig