Ik probeer het even kort te houden, want ik moet straks weer naar een verjaardag...
We begonnen met de veulens, Fopke liep braaf mee, misschien wel te braaf...

Daarna meteen Dasha gepakt en met haar de ring in. Ze was nogal druk omdat ze zo plotseling van de andere werd gescheiden. Ik moest van de juryleden het touw wat langer laten, want ik zou haar helemaal scheef trekken. Maar dat scheef lopen kwam voornamelijk doordat de de hindernissen langs de bak zo eng vond

Maar goed, in stap dribbelde ze dus nogal, maar de draf liet ze volgens mij super zien!
Ze kreeg een A premie met 35 punten, met een 6 voor de gangen. Dat viel een beetje tegen, maar goed... ze had iig een A!
Er werden heel veel 35 punten weg gegeven, dus ik had al geen hoop meer voor Vickey. Die moest 37 punten halen om Ster te worden.
Ze liet zich erg goed zien en ze werd 2de geplaatst in haar rubriek met..... 37 punten!!

Maar goed, daarna met Odin de ring in bij de Stermerries. Ze liet zich weer goed zien en ze mocht dus ook als 1ste opstellen. Later werd Odin kampioen van de merries met predikaat!!

Later heb ik met Vickey nog meegedaan met bestgaand, het was snikheet en we moest ontzettend lang doorrijden. Vickey was helemaal op, het ging niet meer... desondanks werd ze toch nog 4de!
Ik kreeg nog een compliment van v.Bon, die door de luidsprekers vertelde dat ik alle paarden netjes en goed had voorgebracht!! Dat vond ik wel erg leuk om te horen

Zo, ik ga vanavond even feest vieren! Super dames!!