Hij zag: zn pleegmamma en ome Naisven
En overwon..... nouja bijna dan

Gister wassie al uberbraaf met wassen en optutten voor vandaag. Om vandaag ons te verblijden met 1 klein poepvlekje (ipv zn gebruikelijke tinkerlook)

Om daarna heel relaxed de trailer in te wandelen en onderweg heerlijk te gaan eten (doettie anders ook nooit) onderweg naar het verre Braboland.
Aangekomen keurig de trailer af en lekker relaxed van zn kuil en grasjes staan knagen.
Al vrij snel mochten we voor stamboekopname komen..... spannenddddddd....
Meneertje meet (op een knolletjesveld) een nette 1,485m

Daarna snel omgekleed en toen was het ff paniek. Ruinen in ring 1 en modelmerries in ring 2. Ohjeeee Marieke hoe ga je je nu in 2en splitsen.
Dus hup ik Nais overgenomen en meegenomen naar de ruinenring en Mariek op een drafje (niet de eerste en zeker niet de laatste die dag) naar de Modelmerriering met Nicolette.
Vervolgens tijdens het voorbrengen af en toe de grote wisseltruuk met Buurman Jan, Mariek en ondergetekende maar we hebben het gered. Zelfs Dennis (Dendola) schoot nog even te hulp, thanx daarvoor!
De heren uit Belgie bleven maar schrijven en overleggen, mochten zelfs nog extra rondje draven (wie wil onze langharige nozem nou niet zien draven, dus we konden het verzoek wel begrijpen hahaha).
En toen na weer tig rondjes de prijsuitreiking..... Toch wel even spannend wat la Belgique van ons manneke vond.... nou hetzelfde dus als als vorig jaar alleen op zn bouw/gespierdheid 1 puntje minder (tsja hou nu eenmaal van sportive looks) maar ach.... meest trots ben ik weer op zn 8 voor rastype en 8 voor zn gangen. Hulde aan onze smid want van zn holle voorbeen issie ook af.
Dus een nette cijferlijst met 36 puntjes in totaal en dus een dikke 1e premie en voorlopig Model.
Daarna meteen het ruinenkampioenschap wat dit jaar (eindelijk) naar Ywan ging. En toen het reserve..... wij stonden al helemaal klaar om Marieke toe te juigen. Naisven liep namelijk echt megasuper en was superbraaf, wat blijft het toch een droppie. Maar tot onze verbazing mocht Cadiz naast Ywan opstellen.

Jippie toch weer een bekertje verdient (plankje moet geloof ik maar een kast gaan worden alssie zo doorgaat).
Daarna netjes afgemeld voor het dagkampioenschap (zou hij toch niet halen) en snel naar huis gegaan. Mn opa ligt nl in het ziekenhuis dus daar wilde ik nog wel naartoe vandaag. Dus we waren weer lekker vroeg thuis vandaag en opa blij dat we fkes langskwamen.
Helaas geen foto's kunnen maken van mn stukkie, maar wie weet zijn er anderen geweest (marieke weet ik zowizo, maar of er in de ring foto's zijn gemaakt, geen idee).
Het was ons dagje wel, en wat zijn we toch trots op ons supermanneke die weer zooooooo braaf is geweest de hele dag. En dat is voor ons nog steeds het belangrijkste.