Ik ben nooit van Diëgo en Marga afgevallen. Van Jackie wel eens, niet vaak gelukkig.
Ik had hem nog maar net toen ik in de binnenmanege reed. Binnenmanege was een groot woord. Achter de kroeg in de schuur (de deel van de boerderij waar de kroeg in het voorhuis zat) was een bak met 6 gebinten waar je wat tussewndoor kon rijden. Als je een grote pony had kwam je zowat met je kop tegen de golfplaten, maar we konden binnen rijden, dus we zeurden niet. Als de kroeggangers naar de wc moesten kwamen ze vlak langs de rijbak, langs een heel groot raam en dan moest er een schuifdeurtje open om bij de w.c.'s te komen. Die schuifdeur maakte een herrie

Ook ben ik een keer van Jackie gevallen met een buitenrit, Ik kwam precies in een grote bult stenen terecht die ze uit het aardappelland hadden gezocht. Precies op mijn gezicht, au!
Mijn neus was gebroken, hele kop kapot en mijn enkel deed verschrikkelijk pijn. Ik ben er nooit achter gekomen waarom Jackie zo deed, hij was heel vreemd. Ik kon niet lopen ivm mijn enkel, dus moest er weer op. Maar Jack was druk, dribbelen en dat was haast niet uit te houden met mijn gebroken neus. Iedereen keek me aan onderweg, ik zat onder het bloed. Er was maar 1 die me vroeg of het wel ging....
Jackie was heel schrikkerig en keerde zich voor het minste of geringste ineens loeisnel om. Maar gelukkig kon ik meestal redelijk blijven zitten.