Gezellig Amber, kunnen we samen.Amber_ schreef:Waarschijnlijk zal Tootje in Najaar ook de zadelproef doen.
Zal ik Alco ook nog meebrengen(kunnen we lachen

Gezellig Amber, kunnen we samen.Amber_ schreef:Waarschijnlijk zal Tootje in Najaar ook de zadelproef doen.
Alco gaat dan voor een fjordsportproef, die kan voor geen meter stilstaan laat staan in een vreemde bak. Die krijgt nooit een 10 voor opzadelenAmber_ schreef:JaaaaWaarom niet?!
Neem Tootje wel mee in Najaar,
Kan hij altijd nog de Trek doen in voorjaar.
Volgens mij heb je nog veel meer dan 2 jaar de tijd...je kan die proeven altijd nog doen. En ik denk dat Cadiz thuis al meer aan het werk is dan Cosimo, als ik de verhalen zo lees.Viv schreef:Ik heb 2 jaar de tijd dus why the rushHij gaat na zn 4e pas écht aan het werk. Hij mag nu nog beetje freewheelen.
Ik ga niet net als met Tjo overhaasten want dan komen we weer met een D thuis, no thanx. Dan wachten we wel een jaartje langer.
Doe ik ook hoorIlona schreef:Waarom pak jij een zweepje erbij?
Zo doe ik dat ookpjotr_nientje schreef:Doe ik ook hoorIlona schreef:Waarom pak jij een zweepje erbij?![]()
Ik probeer ze altijd eerst op stemhulpen te doen en daarbij de behorende hulpen.
Daarna zonder stem en pak dan het zweepje erbij
Als ze de eerste keer niet luisteren naar je beenhulp dan een klein 'aaitje' met de zweep.
Als ze de beenhulpen dan een beetje doorkrijgen heb je de zweep daarna niet meer nodig.
Bij Cindy gebruik ik hem nu ook,maar bij haar moet de achterhand ook een beetje geactiveerd worden.