endurance Soest was een heerlijke rit (lang verhaal)
Re: endurance Soest was een heerlijke rit (lang verhaal)
@Gerritje: dan moeten we volgen voorjaar ook maar een keer samen trainen, zo ver wonen we niet van elkaar af!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Wat een leuk, enthousiast verhaal!
Lijkt mij ook wel wat hoor, gister met Ody in Appelscha gereden (Drents-Friese Wold), vinden we beiden ook super.
Heel veel succes daar alvast!
Lijkt mij ook wel wat hoor, gister met Ody in Appelscha gereden (Drents-Friese Wold), vinden we beiden ook super.
Heel veel succes daar alvast!

Waar sta jij? Zoef staat in Noordwijkerhout. Maar we kunnen als Zoef wat verder is in de training wel een keer samen trainen hoor. Hoop hem wel wat eerder op wedstrijd afstand te hebben dan volgend jaar, maar wil een x aantal basis km rijden voordat ik start.Jowien schreef:@Gerritje: dan moeten we volgen voorjaar ook maar een keer samen trainen, zo ver wonen we niet van elkaar af!
---
@ Gerritje: Orlinde en ik wonen allebei in Santpoort-Noord. Met de trailer ben ik in drie kwartier bij jou denk ik.
@Lotte: Drents-Friese Wold, leuk! Daar doe ik 29 augustus mee aan de mendurance. Kom je langs?
@Lotte: Drents-Friese Wold, leuk! Daar doe ik 29 augustus mee aan de mendurance. Kom je langs?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
- Ilonka
Ahhh hier begint het ook heel hard te kriebelen. Maar Brass moet eerst nog aan het touw gaan lopen, zadelmak gemaakt en basiskm gaan leggen voor ik wat kan gaan dromen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
He he, eindelijk je verhaal gelezen. Wat een belevenis, heerlijk zo'n rit met je paard te maken. En wat een geweldig paardje heb je toch.
Groet, Pauline.
Groet, Pauline.