ons paradijsje houdt niet op bij alleen een mooie paddock
Re: ons paradijsje houdt niet op bij alleen een mooie paddock
ik heb net een graaskorf bij www.natuurlijk-ruiterschap besteld. deze zijn wel iets duurder dan bij de paardendrogist maar wel een betere kwaliteit.
---
- nancy imka
He ik lees je berichtje te laat denk ik want ik heb er net een gekocht bij Ton van Bemmelen. Een ander merk ook als wat ik had. En dat rubber waar ze door heen moeten eten is van harder materiaal dus ik hoop dat ik er langer mee doe als met die ander!
Wat een paradijsje inderdaad! 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dat lange gras is inderdaad beter voor haar, maar hier staat ook nog heel wat wel erg rijk gras en dat eten ze toch het eerst op, dat is het lekkerst..
Zou haar dus niet te lang zonden graaskorf op laten..
Elvis lijkt op die 3e foto echt wel al ouder, hihi!!
Mooie fijne aalstreep heeft hij, die komt me bekend voor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
heerlijk zo'n nieuw stuk gras 
dat mis ik dus hier.... helaas... kan niet alles hebben
ik had haar alleen persoonlijk er ook niet op gelaten... ook door haar overgewicht zal het die dampigheid niet ten goede doen en fjorden komen al aan van het kijken naar gras volgens mij
je mag imka wel bij uniek zetten, zet ik cherry bij jullie kan die dik worden en imka en uniek afvallen

dat mis ik dus hier.... helaas... kan niet alles hebben

ik had haar alleen persoonlijk er ook niet op gelaten... ook door haar overgewicht zal het die dampigheid niet ten goede doen en fjorden komen al aan van het kijken naar gras volgens mij

je mag imka wel bij uniek zetten, zet ik cherry bij jullie kan die dik worden en imka en uniek afvallen

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- nancy imka
Dat ze de graskorf af had was alleen even voor de foto. Ze lijkt anders zo op hannibal lector...Esther schreef:Dat lange gras is inderdaad beter voor haar, maar hier staat ook nog heel wat wel erg rijk gras en dat eten ze toch het eerst op, dat is het lekkerst..

Enerzijds denk ik het is beter om haar in de paddock te zetten, tuurlijk! Maar daar word ze ook niet gelukkiger van. Ze heeft het op dit moment niet heel zwaar met dr dampigheid. En ze staat als wij er zijn even zonder masker zodat ze kan kriebelen met die kleintjes.
Ik weet dat ze te dik is, en baal daar enorm van maar ze is nu 21 jaar en ik ben juis hier naar toe verhuist zodat ze kan genieten van haar oude dag. Moet ik haar dan constand opsluiten in haar eentje?
Ik heb gister een nieuwe graaskorf gekocht, een met een harder materiaal die hopelijk wat langer mee gaat. En dan krijgt ze weer heel veel minder binnen als nu.
Vandaag komt ook de hoefsmid weer en dan heeft ze weer nieuwe schoenen en een betere stand en dan wil ik het stappen ook weer gaan oppakken als het niet te warm word

We zijn er hard mee bezig en we doen wat we kunnen maar ik wil haar niet alles afnemen! Wie weet hoe lang ze nog mee kan en staat ze haar leven lang alleen in de paddock te slijten! Dikker als dit mag ze zeker niet worden en daar doen we alles aan. Ook al betekend dat dat ze de paddock in moet. Maar ik denk dat een nieuwe graaskorf ook al wonderen doet met wat beweging weer.
@ Cindy, het is jammer dat je zo ver weg woont! Anders hadden ze idd kunnen ruilen hihi