Cai's werkleventje..

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
sweetwendy

Re: Cai's werkleventje..

Bericht door sweetwendy » wo 22 jul 2009, 05:52

wauw wat kan cai mooi showen zeg :~
Hihhi met dat bit is ie niet echt eens nee hahaha.
Welk bit gebruik je?
Nog veel plezier en succes *o/*
R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » wo 22 jul 2009, 08:32

Ik zie dit topic nu pas?! :o
Maar wat is hij knap geworden zeg!!
In het begin was het nog echt een guppie, maar hij wordt behoorlijk volwassen.
En wat een gangen zeg, ik herken echt heel veel van hem in Dasha terug, zo leuk om te zien :D
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 22 jul 2009, 20:28

Jeempie schreef:Wat wordt die hummel ineens groot. Houdt ie zijn tong inmiddels onder het bit?
Gister met het menhoofdstel in nog niet. Maar die hing eigenlijk nog een gaatje te laag. Vandaag heb ik hem het andere hoofdstel met ongebroken bustrens ingehad en die paste wel goed (had m al zo kort gemaakt dat ie zelfs té strak zat eerst). De bustrens neemt ie ook al iets prettiger aan (nadat hij door had dat zn tong er echt niet overheen kon) als de enkel gebroken trens, dus we zetten de beginselen in ieder geval door op de ongebroken.

Verder heeft ie ook echt gevoelig bekkie tot het moment dat hij het niet met me eens is....dan gaat hij ineens vol dr tegenin, maar maan je m voorwaarts dan volgt hij ook wel weer. Wat dat betreft is hij exáct Sas...dus daar ben ik m gelukkig alweer een stapje voor.

Vandaag er ook voor het eerst mee gedraafd en dat ging zo allemachtig braaf, dat ik ook gelijk los gereden heb in stap en draf. Hij is nog erg voorzichtig in zijn voorwaarts gaan, maar doet het allemaal wel superbraaf. Janna heeft stukje op film gezet...hopelijk krijgt ze die binnenkort op de computer. Was wel erg leuk om mezelf op de film te zien. Wat ik doe (soms ook even weer confronterend, maar dat is juist mooi en leerzaam) en hoe het er uitziet. Viel me eigenlijk nog mee met het beeld dat ik in gedachten had, zoals het er uit zou zien.
Geluk is de vrucht van intens werk
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » wo 22 jul 2009, 20:37

Heb je er dan geen sperriempje om dan? Dat zou ik dan wel weer doen, zeker als hij zijn bit over zijn tong zou doen. Hoef je hem niet dicht te snoeren, als hij maar in de gaten heeft, dat hij zijn tong er niet overheen doet.

Hij kan wel geweldig lopen zeg!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 22 jul 2009, 20:54

:j zit er wel om, maar dat maakt deze houdini weinig uit. Al heb ik een sperriem ook nooit heel erg strak...anton gewend en daar geld: Hoe strakker, hoe vervelender. Maar de meeste 'tong over het bit' problemen zitten in het bit dat te laag hangt...dat was vandaag dus ook compleet over met het hoofdstel wat echt op maatje 'little pony' pastte.
Geluk is de vrucht van intens werk
Fran

Bericht door Fran » za 25 jul 2009, 15:11

Hij is leuk! Naast Bink issie echt heel klein maar zo los kan hij echt lekker lopen zeg!
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Plaats reactie