Jeempie schreef:Wat wordt die hummel ineens groot. Houdt ie zijn tong inmiddels onder het bit?
Gister met het menhoofdstel in nog niet. Maar die hing eigenlijk nog een gaatje te laag. Vandaag heb ik hem het andere hoofdstel met ongebroken bustrens ingehad en die paste wel goed (had m al zo kort gemaakt dat ie zelfs té strak zat eerst). De bustrens neemt ie ook al iets prettiger aan (nadat hij door had dat zn tong er echt niet overheen kon) als de enkel gebroken trens, dus we zetten de beginselen in ieder geval door op de ongebroken.
Verder heeft ie ook echt gevoelig bekkie tot het moment dat hij het niet met me eens is....dan gaat hij ineens vol dr tegenin, maar maan je m voorwaarts dan volgt hij ook wel weer. Wat dat betreft is hij exáct Sas...dus daar ben ik m gelukkig alweer een stapje voor.
Vandaag er ook voor het eerst mee gedraafd en dat ging zo allemachtig braaf, dat ik ook gelijk los gereden heb in stap en draf. Hij is nog erg voorzichtig in zijn voorwaarts gaan, maar doet het allemaal wel superbraaf. Janna heeft stukje op film gezet...hopelijk krijgt ze die binnenkort op de computer. Was wel erg leuk om mezelf op de film te zien. Wat ik doe (soms ook even weer confronterend, maar dat is juist mooi en leerzaam) en hoe het er uitziet. Viel me eigenlijk nog mee met het beeld dat ik in gedachten had, zoals het er uit zou zien.