Het A-tjes topic deel 3!
-
Re: Het A-tjes topic deel 3!
zalie's vriend doet dat ook altijd als we binnenkomen! heel erg lief! soms zegt zalie wat terug!
Tamara hoe is je zadel???
je bent zo stil de afgelopen dagen!
Tamara hoe is je zadel???
je bent zo stil de afgelopen dagen!
Azalie :: Isabeau
haha fab, ik ben er wel hoor. We zijn aan het oppassen op de boerderij waar karev staat, dus daar heb je je eigen spul niet qua camera e.d.
zadel zit geweldig, kleur is helemaal goed. zal zsm een foto plaatsen!
zadel zit geweldig, kleur is helemaal goed. zal zsm een foto plaatsen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
wat rot!!!
ik ben benieuwd!
mijn vakantie is voorbij, maar ik heb heerlijk een week met mn pony tetutteld en lekker gereden! de afgelopen dagen ging het echt super! lekker los. mocht wat meer voorwaards, maar dat is haar vergeven door de tempraturen! mams heeft vanavond foto's gemaakt. ik heb papa een toestelletje gegeven want hij wou graag een nieuwe. dus ik heb hem die nieiuwe van casio gegeven met 30 foto's per sec. echt een gaaf dingetje! morgen het resultaat!
ik ben benieuwd!
mijn vakantie is voorbij, maar ik heb heerlijk een week met mn pony tetutteld en lekker gereden! de afgelopen dagen ging het echt super! lekker los. mocht wat meer voorwaards, maar dat is haar vergeven door de tempraturen! mams heeft vanavond foto's gemaakt. ik heb papa een toestelletje gegeven want hij wou graag een nieuwe. dus ik heb hem die nieiuwe van casio gegeven met 30 foto's per sec. echt een gaaf dingetje! morgen het resultaat!
is niet rot hoor,haha. wel lekker een stel paarden en koeien in de tuin!
hier is ie dan!

hier is ie dan!

-
Ga je me nu jaloers maken? ik doe echt een moord om mn paardje thuis te hebben staan!
JE ZADEL IS ECHT SUPER SUPER MOOI!!!
een bruin hoofdstel zal zeker echt super mooi staan!!
heel veel plezier ermee!
JE ZADEL IS ECHT SUPER SUPER MOOI!!!
een bruin hoofdstel zal zeker echt super mooi staan!!
heel veel plezier ermee!
Mooi zadel hoor, mooi kleurtje ook!
Ligt ie nu echt als een huis??
Ligt ie nu echt als een huis??
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
-
@Tamara. Wat heb je nu voor soort zadel? Wel mooi, al ben ik meer van het zwart. Heb afgelopen weekend nog aan je gedacht! Ik ben vrijdagavond zadel gaan zitten, zaterdagmiddag zijn ze komen passen en een half uur daarna reed ik al op mijn eigen zadel! En jij hebt er zo lang op moeten wachten... Maar het is wel de moeite waard!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
zoals beloofd mijn a-tje en ik aan het werk!
pretty in pink!

ik zal het er bij 2 laten!
ik heb vandeweek voor mn paps een nieuw cameraatje gekocht, een waar je 30 foto's per seconden kan maken. mam wou hem wel even uitproberen... gevolg 1100 foto's die allemaal BIJNA hetzelfde zijn! haha
wel erg grappig als je ze snel doordrukt, krijg je een filmpje!
mam en ik hebben het spits afgebeten! nu jullie !!! kom maar op met die foto's!
@ suus, ben ook wel erg benieuwd naar jou zadel!!
pretty in pink!

ik zal het er bij 2 laten!
ik heb vandeweek voor mn paps een nieuw cameraatje gekocht, een waar je 30 foto's per seconden kan maken. mam wou hem wel even uitproberen... gevolg 1100 foto's die allemaal BIJNA hetzelfde zijn! haha
wel erg grappig als je ze snel doordrukt, krijg je een filmpje!
mam en ik hebben het spits afgebeten! nu jullie !!! kom maar op met die foto's!
@ suus, ben ook wel erg benieuwd naar jou zadel!!
Knappe Zalie... moet ik haar gewoon missen vandaag 

- !#niekie#!
- Contacteer:
[quote="adanco"]Vandaag fjordsport L1 gedaan in Langezwaag, mooi terrein en keurig geregeld allemaal..
We waren natuurlijk door de TT drukte te laat haha.. (hadden we van te voren ook wel ff kunnen bedenken dat het dan best druk zou kunnen zijn op de weg)
Maargoed, ff gebeld en dat we iets later kwamen was geen probleem.
Ik had even losgereden en Adanco was lekker voorwaarts en attent, toen de binnenbak in voor de proef.
De bodem was nat en zwaar en de bak door het afzetten van het juryplekje wat kleiner, dus moest je erg rekening houden dat het op de letters rijden ff wat anders inschatten was.
Vandaag voor het eerst geen bakkabouters gesignaleerd op deze vreemde locatie voor Ad en ik had al het gevoel dat het lekker ging. Ik had 166 ptn, heb er niet zoveel verstand van maar volgensmij is dat wel redelijk..Dus gehaald! Helemaal blij!
En het allerleukste komt nog, de jury had besloten dat we geen theorie hoefden te doen
, kwam mij erg goed uit omdat ik euhm... niet geleerd had haha.. Dus een gelukje!
Toen moesten we voor de wedstrijd naar de buitenring, ik was door het goede rijden van de vorige proef een beetje nonchalant en dacht ach komt wel goed.. NOU NIET DUS!
Ik kwam buiten de bordjes, reed verkeerd, hij sprong 3 x verkeerd aan en toen ik had besloten midden in de proef om af te groeten kreeg ik van een vriendin te horen: hup doorrijden, je kunt toch niet stoppen haha.. Maar ik stond al stil
, dus ben maar weer verder gegaan
. Wat een drama! 178 ptn was het gevolg, nou ja ik heb wel gelachen.
Het ging me om het L diploma en dat is gelukt.
Een heel verhaal, maar dit was dus mijn FS dag, op naar de L2
[/quote]
dat laatste is echt op zu'n caroliens
We waren natuurlijk door de TT drukte te laat haha.. (hadden we van te voren ook wel ff kunnen bedenken dat het dan best druk zou kunnen zijn op de weg)
Maargoed, ff gebeld en dat we iets later kwamen was geen probleem.
Ik had even losgereden en Adanco was lekker voorwaarts en attent, toen de binnenbak in voor de proef.
De bodem was nat en zwaar en de bak door het afzetten van het juryplekje wat kleiner, dus moest je erg rekening houden dat het op de letters rijden ff wat anders inschatten was.
Vandaag voor het eerst geen bakkabouters gesignaleerd op deze vreemde locatie voor Ad en ik had al het gevoel dat het lekker ging. Ik had 166 ptn, heb er niet zoveel verstand van maar volgensmij is dat wel redelijk..Dus gehaald! Helemaal blij!
En het allerleukste komt nog, de jury had besloten dat we geen theorie hoefden te doen

Toen moesten we voor de wedstrijd naar de buitenring, ik was door het goede rijden van de vorige proef een beetje nonchalant en dacht ach komt wel goed.. NOU NIET DUS!
Ik kwam buiten de bordjes, reed verkeerd, hij sprong 3 x verkeerd aan en toen ik had besloten midden in de proef om af te groeten kreeg ik van een vriendin te horen: hup doorrijden, je kunt toch niet stoppen haha.. Maar ik stond al stil

Het ging me om het L diploma en dat is gelukt.
Een heel verhaal, maar dit was dus mijn FS dag, op naar de L2

dat laatste is echt op zu'n caroliens

-
breek me de bek niet open!Kelly schreef:Knappe Zalie... moet ik haar gewoon missen vandaag

ben echt niet blij vandaag!
ga straks wel zelf rijden hoor!
Ziet er netjes uit Fabienne!
En heerlijk, ik hou van roze!
Wat dat betreft jammer dat ik een ruin heb, vind ik toch NET niet kunnen ofzo haha..Net of je m een beetje voor L*L laat lopen dan
En heerlijk, ik hou van roze!
Wat dat betreft jammer dat ik een ruin heb, vind ik toch NET niet kunnen ofzo haha..Net of je m een beetje voor L*L laat lopen dan

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
- Thessa Keizer
Ziet er goed uit Fabienne!!
Ik heb mijn A-tje ook weer opgepakt na zijn vrije warme dagen, en hij was gewoon super braaf, twee weken niets gedaan en geen stap verkeerd!!!
Hopelijk is het vanmiddag even droog, dan ga ik even lekker met hem springen, vind ie zo super leuk
Groetjes Thessa en Aike
Ik heb mijn A-tje ook weer opgepakt na zijn vrije warme dagen, en hij was gewoon super braaf, twee weken niets gedaan en geen stap verkeerd!!!
Hopelijk is het vanmiddag even droog, dan ga ik even lekker met hem springen, vind ie zo super leuk

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
ontworpen door de msfc zadelcursus oprichterleoensuzanne schreef:@Tamara. Wat heb je nu voor soort zadel? Wel mooi, al ben ik meer van het zwart. Heb afgelopen weekend nog aan je gedacht! Ik ben vrijdagavond zadel gaan zitten, zaterdagmiddag zijn ze komen passen en een half uur daarna reed ik al op mijn eigen zadel! En jij hebt er zo lang op moeten wachten... Maar het is wel de moeite waard!
Ik heb gisteren sinds mijn operatie eindelijk weer gereden. Niet zo lang, ongeveer een half uurtje, veel gestapt en wat gedraafd. Het ging super 
Mooi zadel Tamara.

Mooi zadel Tamara.
Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
-
@ monique YEAHHHH fijn he!
ik ben blij voor je! nu niet te hard van stapel lopen he!
( ff off topic, is het al beter met elise?)
ik heb net mijn armbandje gekregen die claudia van Zalie's staart heeft gemaakt! hij is zo mega super gaaf!
ben er helemaal hyper van! eind volgende week moet ook mn ring komen die ik van mn ouders heb gehad voor mn verjaardag, met zalie's haar erin!
ik heb gister toch ondanks mn kl-ote dag nog even gereden. samen met mn stalgenootje lekker een beetje gehobbeld! van af het eerste moment lekker ontspannen kunnen rijden! was helemaal trots op ons beiden! was meteen niet meer chagerijnig!
@ tamara, wat is er speciaal aan jou zadel? waarom heb je deze speciaal gekozen? dacht eigenlijk dat je voor een thowood (of hoe dat dan ook heet) ging...
ik ben blij voor je! nu niet te hard van stapel lopen he!
( ff off topic, is het al beter met elise?)
ik heb net mijn armbandje gekregen die claudia van Zalie's staart heeft gemaakt! hij is zo mega super gaaf!
ben er helemaal hyper van! eind volgende week moet ook mn ring komen die ik van mn ouders heb gehad voor mn verjaardag, met zalie's haar erin!
ik heb gister toch ondanks mn kl-ote dag nog even gereden. samen met mn stalgenootje lekker een beetje gehobbeld! van af het eerste moment lekker ontspannen kunnen rijden! was helemaal trots op ons beiden! was meteen niet meer chagerijnig!
@ tamara, wat is er speciaal aan jou zadel? waarom heb je deze speciaal gekozen? dacht eigenlijk dat je voor een thowood (of hoe dat dan ook heet) ging...
die thorowgood die ik had lag niet goed, kreeg ze kale plekken van. dit was bij deze zadelmaker nog de enige optie. is ontworpen voor kleine paarden die volwassenen dragen. zadel heet de extreem icelandic. voor een klein kort paard, dat breed is
-
ok, klinkt super!! en hij is fus helemaal op maat gemaakt? gaaf hoor! heb je al een hoofdstel gevonden??
nou de boom is standaard, het kussen 17 inch en de zitting 17,5 inch, dus wat dat betrefd is ie niet standaard,maar hij is niet speciaal op maat gemaakt. vandaag bij divoos de rest van mijn bruine tuig gekocht 

-
oh heerlijk! wat heb je allemaal gekoooocht???????
heb je al een totaal foto van karev met al haar nieuwe spul? zal echt super mooi bij haar staan!
heb je al een totaal foto van karev met al haar nieuwe spul? zal echt super mooi bij haar staan!