Helaas lukt het in het land niet om er een paar van Elvis alleen te maken,jut en jul kunnen nou eenmaal niet zonder elkaar.

En onze veteraan mag niet vergeten worden!!

Ja klopt op de foto's zie je het niet zo goed maar hij is behoorlijk licht ook nog.In de winter heeft hij idd een wat aparte kleur!djenga101 schreef:Wat is hij weer leuk geworden die Elvis, ik herken hem niet meer terug.
Ik herinner me hem als een grijzig bolletje wol. (in zijn wintervachtje had hij een soort grijzige gloed over zich heen)
Mooie streepjes heeft hij over zijn benen zeg,
Ja he werd ook helemaal verliefd op toen dit tevoorschijn kwam onder zijn wintervachtje vandaan.Share schreef:die herken je idd niet meer terug! wordt een knapperd hoor!heeft ie last van jeukies?!
mooie strepen!! en vlekken!!
Hij is idd onherkenbaar veranderd. Deze outfit geeft hem ook een volwassener uitstraling vind ik. Aan het einde van de winter was het echt zo'n naarling, dat is hij nu helemaal niet meer.djenga101 schreef:Wat is hij weer leuk geworden die Elvis, ik herken hem niet meer terug.
Ik herinner me hem als een grijzig bolletje wol. (in zijn wintervachtje had hij een soort grijzige gloed over zich heen)
Mooie streepjes heeft hij over zijn benen zeg,
Ik vind ze benen ook erg mooi hoor!!Vooral die strepen vind ik erg gaaf.....!Esther schreef:Zonde van zijn staart!! Jammer zeg!!
Op deze foto's herken ik zowel mama als papa erin. Die benen heeft hij trouwen echt van zijn mam!! Wat prachtig zeg, had niet verwacht dat dat gewolkte zo uitbundig zou worden!! Gaaf!!
Dat rechtere profiel van zijn hoofd, doet me aan Binky denken, heeft hij van papa, maar de oogopslag weer van mama..
Elvis zal wel altijd heel speciaal blijven, hij lijkt zo op zijn moeder!! Als je hem ooit kwijt wilt moet je mij eerst bellen hoor!!
Volgens mij wordt het echt een ontzettend leuk paard!!
Dit dacht ik meteen bij de eerste foto: NU weet ik wat mij altijd zo trekt aan Elvis...hij heeft veel van Bink qua hoofd (iets lichter)...die uitstraling..(maar inderdaad zie ik ook het jeskimmerige er in...waar ik bij bink dan pauliena zie)Esther schreef:Dat rechtere profiel van zijn hoofd, doet me aan Binky denken, heeft hij van papa, maar de oogopslag weer van mama..
Klinkt misschien raar, maar ik zat net de foto's nog eens te kijken en ineens dacht ik, hé op die derde foto lijkt hij echt op Bink.. Wilde het schrijven, zag ik jouw post staan.. hihi..Bella schreef:Dit dacht ik meteen bij de eerste foto: NU weet ik wat mij altijd zo trekt aan Elvis...hij heeft veel van Bink qua hoofd (iets lichter)...die uitstraling..(maar inderdaad zie ik ook het jeskimmerige er in...waar ik bij bink dan pauliena zie)Esther schreef:Dat rechtere profiel van zijn hoofd, doet me aan Binky denken, heeft hij van papa, maar de oogopslag weer van mama..
Hij is verder nog wel lekker uit verhouding, wel mooie ronde achterhand, maar ben benieuwd hoe hij over een jaar bijgetrokken is..