Dag vriend
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Re: Dag vriend
Tranen staan in mn ogen, vreselijk om zo'n besluit te maken, ik weet het, maar het is het beste zo. Hij galopeert straks met alle FW paardjes die hem zijn voor gegaan over de groene weides.
Strekte meis!
Strekte meis!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Uiteraard!! Even wat eten met de kinderen en dan richting Wies. Even knuffelen, nog wat laatste foto's maken.Naisven schreef:Inderdaad Dorothea, dat verdient hij niet... geef je 'm nog een hele dikke knuffel van me?
Zit even zonder woorden....
-
Heel veel sterkte voor vanmiddag. En Oliver... het gaat je goed bij de anderen op de regenboogweide.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
oh jeej heftig, heeel veel sterkte xxx
Heel veel sterkte...

- Senna&Cajra
Een beslissing genomen vanuit liefde. Heel veel sterkte

Het is onwijs warm vandaag. Ik was daar al bang voor dat het zwaar voor hem is. Ik denk echt aan jullie hoor.Dorothea schreef:Ben net alvast even bij hem geweest, en dan zie ik weer dat ik het juiste beslist heb.
Hij heeft het te benauwd, ademen doet pijn.
En zo kun je niet leven, dat verdient hij niet.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik moet al de hele dag aan jullie denken. Nogmaals heel veel sterkte!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
jeetje meis..
heel erg veel sterkte de komende tijd!

heel erg veel sterkte de komende tijd!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Het is 17.00 geweest, heb zo aan jullie moeten denken
Ik hoop zo dat jullie een mooi en waardig afscheid hebben gehad!
Nogmaals heel veel sterkte.......

Ik hoop zo dat jullie een mooi en waardig afscheid hebben gehad!
Nogmaals heel veel sterkte.......
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
heel veel sterkte meis
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik heb lekker een hele middag met Oliver in de wei zitten te tutten. Lekker borstelen, staart pluizen, van dat gesneden gras/hooi voeren (wat je normaal nooooooit mag doen natuurlijk).
Nog een paar mooie foto's gemaakt, lekker gegeten (emmertje muesli hier, appeltje daar).
Daarna kwam de DA. Wat een raar moment is dat. Niet te beschrijven. Hij heeft eerst fijn uitgelegd hoe het in zijn werk ging en daarna ging hij de spullen halen. Oliver stond gewoon mooi in de wei, nog snel wat eten natuurlijk.
DA had maar 1 spuit bij zich, en omdat Oliver nog nooit maf heeft gedaan met spuiten, ook nu geen probleem. Ollie werd al snel goed suf en DA ging spuit 2 halen. Hij bleef best even weg, hij gaf ons mooi de tijd om nog even te knuffelen, even te aaien, even te huilen...
Hij had al gewaarschuwd dat er op deze spuit best reaktie zou komen, maar ook dit was weer echt Oliver. Hij ging liggen (hij klapte niet om of zo) en weg was hij.
En nu....mis ik hem. Ik wil hem knuffelen, aaien, samen door het bos rijden, lekker met de kar weg....
De DA zei meteen dat we het absoluut juiste voor Ollie gedaan hadden, Oliver had er geen lol meer in.
Dag grote vriend, bedankt dat ik je baas mocht zijn. Dat ik met je mee mocht liften, dat je me zo vaak aan het lachen maakte met je gekke fratsen.

Ik heb lekker een hele middag met Oliver in de wei zitten te tutten. Lekker borstelen, staart pluizen, van dat gesneden gras/hooi voeren (wat je normaal nooooooit mag doen natuurlijk).
Nog een paar mooie foto's gemaakt, lekker gegeten (emmertje muesli hier, appeltje daar).
Daarna kwam de DA. Wat een raar moment is dat. Niet te beschrijven. Hij heeft eerst fijn uitgelegd hoe het in zijn werk ging en daarna ging hij de spullen halen. Oliver stond gewoon mooi in de wei, nog snel wat eten natuurlijk.
DA had maar 1 spuit bij zich, en omdat Oliver nog nooit maf heeft gedaan met spuiten, ook nu geen probleem. Ollie werd al snel goed suf en DA ging spuit 2 halen. Hij bleef best even weg, hij gaf ons mooi de tijd om nog even te knuffelen, even te aaien, even te huilen...
Hij had al gewaarschuwd dat er op deze spuit best reaktie zou komen, maar ook dit was weer echt Oliver. Hij ging liggen (hij klapte niet om of zo) en weg was hij.
En nu....mis ik hem. Ik wil hem knuffelen, aaien, samen door het bos rijden, lekker met de kar weg....
De DA zei meteen dat we het absoluut juiste voor Ollie gedaan hadden, Oliver had er geen lol meer in.
Dag grote vriend, bedankt dat ik je baas mocht zijn. Dat ik met je mee mocht liften, dat je me zo vaak aan het lachen maakte met je gekke fratsen.

Ik krijg er tranen van in mn ogen als ik je verhaaltje lees, ook over zijn laatste dag..
Echt heel erg veel sterkte de komende tijd
Echt heel erg veel sterkte de komende tijd

Ooh meid wat moet dit vreselijk voor je zijn!
Ik zit hier te huilen achter de computer.
Wel fijn dat de dierenarts je beslissing nog even bevestigt,dat je zeker weet dat dit het beste was voor Olivier.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Ik zit hier te huilen achter de computer.
Wel fijn dat de dierenarts je beslissing nog even bevestigt,dat je zeker weet dat dit het beste was voor Olivier.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
Dorothea je verwoordt het erg mooi.
Krijg er zelf ook tranen van in mijn ogen.. wat moet dat een moeilijk moment geweest zijn
Ik wil jullie de komende tijd veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
Het is niet niks om afscheid te moeten nemen van je grote vriend.
Maar misschien geeft het wel een beetje meer rust dat de dierenarts jullie hierin ondersteunde.
Wanneer je behoefte hebt om een ritje te maken op zo'n ronde bollie dan laat het maar weten.
Krijg er zelf ook tranen van in mijn ogen.. wat moet dat een moeilijk moment geweest zijn

Ik wil jullie de komende tijd veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
Het is niet niks om afscheid te moeten nemen van je grote vriend.
Maar misschien geeft het wel een beetje meer rust dat de dierenarts jullie hierin ondersteunde.
Wanneer je behoefte hebt om een ritje te maken op zo'n ronde bollie dan laat het maar weten.
Dorothea...wat een moedige en dappere beslissing. Zo moeilijk, maar ook zo eerlijk tegenover je paardje.
IK zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
Ik wens je de komende tijd veel sterkte. Dikke knuf van Danc en Ekdal. En je mag altijd langskomen bij Danc en Ekdal
IK zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
Ik wens je de komende tijd veel sterkte. Dikke knuf van Danc en Ekdal. En je mag altijd langskomen bij Danc en Ekdal
Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
-
Tjee wat moeilijk toch! Maar je hebt het wel mooi omschreven. De tranen sprongen in mijn ogen. Veel sterkte de komende tijd!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Klinkt als of Oliver het ook goed vond zo, gelukkig dat het zo'n vredig einde was
. En lekker verwennen met "foute"dingen op zo'n dag, heerlijk toch!
Sterkte met jullie gemis, gelukkig blijven de mooie herinneringen...

Sterkte met jullie gemis, gelukkig blijven de mooie herinneringen...