Ontmoet Zoef!
Re: Ontmoet Zoef!
Ik ken hem inderdaad ook als Wodan...en kan me herinneren dat hij nooit erg breed is geweest...dus hij kan best teveel vet hebben, maar dat dat op de foto niet opvalt.
Heel veel plezier met Zoef!
Heel veel plezier met Zoef!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Wauw wat een mooi oog
Veel plezier met zoef

Veel plezier met zoef

- nancy imka
Okey dat is niet hier in de buurt dan... Nou ja niet hier in de buurt ik bedoel niet in Leiden
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!
Je zegt wel dat je er in eerste instantie nog geen endurance mee wilt gaan rijden,
maar qua naam heb je hem er al op voorbereid! ZOEF! Ik zie jullie al voorbij komen!
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik Zoef ergens op een startlijst zie staan,
maar inderdaad eerst even lekker elkaar leren kennen.
Ha, spekjes, tja, iedereen ziet dat anders he? Voor endurance fjorden paard wel veel spekjes.
Voor fjord redelijk normaal
Je zegt wel dat je er in eerste instantie nog geen endurance mee wilt gaan rijden,
maar qua naam heb je hem er al op voorbereid! ZOEF! Ik zie jullie al voorbij komen!
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik Zoef ergens op een startlijst zie staan,
maar inderdaad eerst even lekker elkaar leren kennen.
Ha, spekjes, tja, iedereen ziet dat anders he? Voor endurance fjorden paard wel veel spekjes.
Voor fjord redelijk normaal

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
wat leuk,eindelijk gevonden wat je wilde,veel plezier ermee,het is een knapperd!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Wauw wat een ogen, geweldig!
Ik zie ook niet zoveel spek inderdaad, dan is Trix 1 grote speklap
.
Ik zie ook niet zoveel spek inderdaad, dan is Trix 1 grote speklap

Dag lieve, lieve Trix... 

haha, ik heb hem gisteren 20 minuten gelongeerd en als ik het gefilmd had dan hadden jullie allemaal zijn blub zien blubben hoor.
Maar het is inderdaad ook wat wil je ermee. bij mij op stal zegt iedereen ook ohhh mooie slanke fjord.
Voor de endurance zal het echt afhangen wat hij doet in de wedstrijd. Uck verloor altijd veel in de wedstrijd, dus die had ik altijd net wat gevulder dan gewenst voor de sport. Wat Zoef gaat doen hangt er dus van af. Maar eerst maar eens gaan rijden. Dressuurmatig en wat buitenritjes. Het kriebelt wel hoor om nu al de HF meter en GPS om te doen. Maar dat doen we nog niet. Eerst hem zelf op gevoel leren kennen.
Maar het is inderdaad ook wat wil je ermee. bij mij op stal zegt iedereen ook ohhh mooie slanke fjord.
Voor de endurance zal het echt afhangen wat hij doet in de wedstrijd. Uck verloor altijd veel in de wedstrijd, dus die had ik altijd net wat gevulder dan gewenst voor de sport. Wat Zoef gaat doen hangt er dus van af. Maar eerst maar eens gaan rijden. Dressuurmatig en wat buitenritjes. Het kriebelt wel hoor om nu al de HF meter en GPS om te doen. Maar dat doen we nog niet. Eerst hem zelf op gevoel leren kennen.
---
ik wist niet dat Jenny Wodan weg ging doen, ik herkende hem meteen aan die ogen
Je hebt een super paardje gekocht, ik heb ook nog eens het genoegen mogen hebben om op hem te rijden

Je hebt een super paardje gekocht, ik heb ook nog eens het genoegen mogen hebben om op hem te rijden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ze ogen vielen mij ook gelijk op!Heerlijk koppie..
Veel plezier met hem,als ik het zo lees gaat hij een hele carriere tegemoet
Ze ogen vielen mij ook gelijk op!Heerlijk koppie..
Veel plezier met hem,als ik het zo lees gaat hij een hele carriere tegemoet

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

- Ilonka
Hij is echt leuk!
Ik denk trouwens dat het niet alleen voor endurance paarden goed is om 'afgetrained' te zijn maar dat het voor alle paarden gezonder is om slank te zijn. Er lopen i.m.o erg veel paarden met overgewicht rond in allerlei gradaties. Paarden lopen nou eenmaal, net als mensen ga ik vanuit, makkelijker als ze geen overtollige ballast mee hoeven te dragen.
on topic:
Gerritje ik kan me voorstellen dat het nu al kriebelt om 'echt' wat met hem te gaan doen. Binnenkort maar eens samen rijden? De oma en Zoef?
Ik denk trouwens dat het niet alleen voor endurance paarden goed is om 'afgetrained' te zijn maar dat het voor alle paarden gezonder is om slank te zijn. Er lopen i.m.o erg veel paarden met overgewicht rond in allerlei gradaties. Paarden lopen nou eenmaal, net als mensen ga ik vanuit, makkelijker als ze geen overtollige ballast mee hoeven te dragen.
on topic:
Gerritje ik kan me voorstellen dat het nu al kriebelt om 'echt' wat met hem te gaan doen. Binnenkort maar eens samen rijden? De oma en Zoef?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Is goed annalynn. Oma kan Zoef wel een en ander leren. Vandaag hebben we de eerste 5 km gereden :-))
---
Iedereen onder de vleugels van oma Ilonka!
Maar ehh, Gerritje, je hebt dus je eerste training vandaag gedaan!
Maar ehh, Gerritje, je hebt dus je eerste training vandaag gedaan!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
hahaha, jawel de eerste 5 km basiskm zitten erop. Nog 995 te gaan voordat we starten ;-)
---
Hij is echt mooi
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!
Wat een prachtig beestje zeg! Heel veel plezier ermee
Mindy mijn super leerpony!
♥ Mindy: M1 + 4 ♥
♥ Mindy: M1 + 4 ♥
Heeeey ! Nu kan ik jou paardje ook is in real life spotten! Deze fjord had je toch niet eerder bij ons op stal staan? Lijkt me wel leuk om je nou eindelijk is een keer tegen te komen haha
! Wel een mooi beestje hoor
!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel plezier met hem.
Mooi, die lichte ogen
Mooi, die lichte ogen

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm