Losrijden rechtrichten

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
jacky1954

Losrijden rechtrichten

Bericht door jacky1954 » di 16 jun 2009, 18:15

Hallo allemaal hier weer een berichtje van mij.
Mijn instructrice is nu een maand bezig met losrijden en rechtrichten.
In tegenstelling van wat er gezegt werd dat het niet zou lukken met 1 keer in de week gaat het de goede kant op.
Hij is al behoorlijk los links en loopt prachtig als zij hem rijd, in het begin was hij heel zwaar in de hand en nu is hij al een heel stuk nageeflijker.
ik moet er wel bij zeggen dat mijn instructrice met haar paard zz rijd en ze weet wel wat ze doet en kan.
Hij kan travers en achterwaarts mijn Ulvortje,heeft ze me laten zien.
Hij wil heel graag voor je werken, en probeerd alles goed te doen wat er van hem wordt gevraagt.
Als ik hem nu rijd, merk ik ook dat hij veel lichter in de hand is, en in draf loopt hij veel rustiger meer verzamelder dan eerst.
Misschien is het een fjordje dat snel leert haha, of hij vind het ook wel heel leuk om te leren.
Mijn instructrice zei ook dat ze rekening houd met zijn conditie, als ze merkt dat hij moe wordt stopt ze, als ik nu door zou gaan vind hij het straks niet meer leuk en wordt hij moeilijk, en dat moeten we voorkomen, hij moet het leuk blijven vinden.
gaat de goede kant op over een tijdje hoor je wel weer van mij over de vooruitgang van Ulvor en mij, binnenkort mijn eerste buitenrit
Fran

Re: Losrijden rechtrichten

Bericht door Fran » di 16 jun 2009, 18:38

Fijn dat het goed gaat. Maar wat is je vraag? Het topic staat nu bij 'Stel je vraag' namelijk of heb je het perongeluk verkeerd geplaatst?
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
jacky1954

Bericht door jacky1954 » di 16 jun 2009, 18:54

Fran schreef:Fijn dat het goed gaat. Maar wat is je vraag? Het topic staat nu bij 'Stel je vraag' namelijk of heb je het perongeluk verkeerd geplaatst?
Had hier een vraag gestelt over losrijden dacht dat het vervolg ook hier zou moeten komen sorry voor het ongemak
Fran

Bericht door Fran » di 16 jun 2009, 19:55

Maakt mij verder niet uit hoor, maar ik denk dat dit beter bij dagboek of fjordenpraat past.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » zo 21 jun 2009, 08:07

leuk dat de voor uit gang zo snel gaat dat geeft je altijd een hoop moed erbij! :))
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Pamba
Contacteer:

Bericht door Pamba » zo 21 jun 2009, 15:02

Wat leuk dat er toch zo snel vooruitgang in zit! Hartstikke mooi :)
Plaats reactie