Het 16+ fjorden topic
- Tracey&Dusty
Re: Het 16+ fjorden topic
Dusty hoort er vanaf morgen ook bij.. Hij wordt morgen 16!
Diamond Dusty alweer 20 jaartjes jong!
Lieve Dilly, ik mis je! 16-9-2013
Lieve Dilly, ik mis je! 16-9-2013
dan alvast van Harte met zijn 16e verjaren!Tracey&Dusty schreef:Dusty hoort er vanaf morgen ook bij.. Hij wordt morgen 16!
Nancy, Emy vind ik erg lief klinken en dat is ze ook alleen ik ken haar al paar jaar daarvoor als Erna en zodoende dat nooit meer veranderd.
Goed dat je je gevoel achterna gaat wat betreft Trix. Laat a.u.b zulke meiden links liggen en laat ze bemoeien met hun eigen viervoeter wat voor papieren er ook bij mogen horen.
Erna trad gisteren op als Ma

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Ik meld dan ook Murell maar even aan.
Ze is nu 17 en nog in prima conditie en loopt ook gewoon nog volop onder het zadel ed.
Ze is nu 17 en nog in prima conditie en loopt ook gewoon nog volop onder het zadel ed.
Murell, Tristan en Ezra
En ook al is het dan een 16+ fjordentopic, ik vind Trix toch wel erg oud bij de jonge goden en godinnen die 16 zijn
.

Dag lieve, lieve Trix... 

Dat is zeker waar maar ik denk dat Trix heel veel ouder is dan de rest van de FW paarden en om nou alleen in een 28+ topic te gaan zitten is ook niet gezellig, toch?siets schreef:En ook al is het dan een 16+ fjordentopic, ik vind Trix toch wel erg oud bij de jonge goden en godinnen die 16 zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Met mijn opaatje gaat alles naar wens. Hij vindt het denk wel lekker rustig zonder Ekdal die de hele tijd wil spelen 

- Ilonka
Mijn oma heeft gisteren nog heerlijk een rit gemaakt van zo'n anderhalf uur, lekker draven en galopperen. Fit is ze zeker.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Morris is inmiddels 17! Hij is met wedstrijdpensioen na 8 jaar dressuur en 3 jaar endurance. Dit jaar denk ik nog één rit klasse 1. Maar eigenlijk is dat meer omdat hij wat probleempjes met de hoeven heeft gehad (bijna goed nu) en ik geen trailer heb. Verder rijd ik voornamelijk in het bos en soms dressuur. Maar eigenlijk doe ik hetzelfde als altijd, zie hem niet als een oud paard.
Morris, mijn superfjord!
Nee zo bedoel ik het niet hoor. Maar dat het verschil tussen 16 en 28 gewoon al zoveel is. 16 is al niet meer heel jong. Ik vond Trix al oud toen ze 16 was.Anita45 schreef:Dat is zeker waar maar ik denk dat Trix heel veel ouder is dan de rest van de FW paarden en om nou alleen in een 28+ topic te gaan zitten is ook niet gezellig, toch?siets schreef:En ook al is het dan een 16+ fjordentopic, ik vind Trix toch wel erg oud bij de jonge goden en godinnen die 16 zijn.
En als je ziet hoe lang ze toch nog door gaat, dat had ik nooit durven dromen. Maar het blijft gewoon een groot verschil. Al vind ik dat helemaal niet erg hoor!
Dag lieve, lieve Trix... 

Danc is weer samen met Ekdal aan het grazen in het land. Hij beschermd Ekdal...maar geeft ook een opvoedende knauw.
Het grappig is dat Ekdal nu echt bijna evengroot is
Het grappig is dat Ekdal nu echt bijna evengroot is

Alleen blijft Ekdal in Danc zijn blik echt wel de jongste Roos. Leuk om zo te zien hoe ze de jongere grut aan het opvoeden zijn.
Danc heeft 2 ijzers (damn)afgetrapt en zijn hoeven zijn al zo onwijs van geweldige (ahum!)kwaliteit!
dat is balen.. vervelend. Aankomende week meteen een afspraak maken bij de hoefsmid?
Ik zeg gewoon tegen de smid dat ie binnen 2 dagen moet komen. Meestal als ik dat komt ie ook zo snel mogelijk, ken hem al ruim 12 jaar dus hij weet heo belangrijk het is bij Danc...Het gaat echt met ups en downs met danc zijn hoeven. ging een tijd heel goed, maarja oud worden is ook niet goed voor de hoefjes schijnt....
- Ilonka
Balen Roos...
Ilonk heeft vandaag een km of 30 gedraafd, helemaal happy.
Ilonk heeft vandaag een km of 30 gedraafd, helemaal happy.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
30 km gedraafd...zo dat is een best endje. 

Jeskim lijkt wel aan het eind van haar dracht, dikke grasbuik heeft ze, net als Tea, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Ilonka
Ilonk vind dat heerlijk nog hoor, ik noem dat al haar pensioen *bloos*
Nou Esther Ilonk mag wel wat van die van jou hoor, daar zou wel ietsje meer aan mogen zitten. Maar goed ik houd ook wel van slanke paarden, ze is fit en blij en tja dat is het belangrijkste.
Nou Esther Ilonk mag wel wat van die van jou hoor, daar zou wel ietsje meer aan mogen zitten. Maar goed ik houd ook wel van slanke paarden, ze is fit en blij en tja dat is het belangrijkste.
Jeskim is niet vet hoor, maar gewoon een hele gevulde darm. Tea heeft wel wat spekjes over, daar mag ze wel wat van..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ekdal die is lekker gevuld...Danc niet echt, nouja voor zijn doen wel maar voor een fjord niet.
Woensdag komt de smid, vandaag kon hij wil maar ik niet..moet ook gewerkt worden. Oja toen ik vertelde dat ik een jaarling had gekocht en dat het een fjord was moest ie wel lachen haha. Hopen dat Ek zijn hoeven beter zijn dan die van Danc...
Woensdag komt de smid, vandaag kon hij wil maar ik niet..moet ook gewerkt worden. Oja toen ik vertelde dat ik een jaarling had gekocht en dat het een fjord was moest ie wel lachen haha. Hopen dat Ek zijn hoeven beter zijn dan die van Danc...