Het slachtoffer staat nog nietsvermoedend te eten

En Bullie weet al heel goed wie Carmen is, want hier zag hij haar aan komen fietsen en ging hij even nieuwsgierig kijken

Bullie vindt Carmen vooral lief om de koekjes die ze altijd bij heeft. Hier is hij alvast een poging aan het doen wat af te schooien door lief te kijken.

Maar voordat er koekjes gegeten kunnen worden, moeten ze eerst verdiend worden dus tijd om paard op te zadelen en aan de slag te gaan. Ik heb bijna alleen maar foto's van het losrijden, vandaar de lange teugels. Na de warming up besloot de zon ineens fel te gaan schijnen en vergat ik mijn camera anders in te stellen dus die zijn overbelicht. Niet echt technische hoogstandjes, maar Carmen gaf eerlijk toe dat ze niet zo goed weet hoe je een paard nageeflijk moet rijden. Dus dat laten we gewoon even voor wat het is. Laat die twee elkaar maar eerst leren kennen. Geen echt commentaar bij de foto's dus ook.

ik kan niet zo goed galopfoto's maken dus die waren ook allemaal mislukt

RB je haar danst

En nog een laatste rijfotootje

en natuurlijk ook nog even samen voor de camera poseren

toen gingen we afzadelen en kwam RB's "koekje???" gezicht weer tevoorschijn. Carmen heeft ook een heel mooi halster voor RB die hij even wil showen (bij mij draagt hij al negen jaar hetzelfde halster, tja ik koop pas een nieuwe als de oude versleten is en dat ding stamt uit de oertijd geloof ik

En RB wil met het vrouwtje nog wel even grasjes eten buiten de wei

En tot slot nog eentje van ons saampjes (komt niet zo heel vaak voor)

Zondag heeft Carmen les van Marieke dus als het meezit dan nog meer foto's!