Ik ben hier een tijdje niet meer zo actief geweest maar sommigen van jullie zullen wel hebben gezien dat ik m'n knollie te koop had staan, ivm mijn zwangerschap

Binnen één week na het plaatsen van de advertentie was ie ook daadwerkelijk verkocht! Nouja da's niet gek natuurlijk met zo'n geweldig gaaf en mooi dier als mijn Zicske

Vanmorgen istie opgehaald door zijn nieuwe baasjes Karolien en Melissa, en vertrokken naar het Vlaamse Zandhoven (bij Antwerpen).
Uiteraard moest ik van te voren nog even uitgebreid poetsen, knuffelen en afscheid nemen. M'n lieve vriendje en papa-in-spé heeft daar een aantal foto's van gemaakt

Zico ziet er werkelijk fantastisch uit, al zeg ik het zelf

Hup de stal uit

Bang voor zo'n grote aanhanger? Echt niet...

Zeker niet als er iets te snacken valt

Tijd om de str*ntvlekken eraf te boenen.
'Oeeehhh ja dáár...'

'En dáár... Hmmm'

Laatste wandelingetje.
Onderonsje

En weer terug naar het erf

Papa-to-be bijna omver lopen

Nog even in het weitje, waar hij per ongeluk stroom kreeg... Wat reden was voor een showtje

Toioioingngngng

Hij heeft tenslotte niet voor niks een nauwsluitend balletpakje aan

'Zie ik daar mijn nieuwe baasjes arriveren?'

Het laden nam zoals altijd enige tijd in beslag daar Zico er voetje voor voetje op gaat... Die voetjes moeten wij dan handmatig steeds een pasje vooruit zetten

Dag vriendje, veel plezier in je nieuwe thuis enne, lief zijn he

PS ben nu 15 weken zwanger... Mocht je denken, je ziet er nog helemaal niks van: er zijn toch echt al een aantal broeken die ik niet meer dichtkrijg