Liesje kan echt een trutje zijn soms

Vandaag was ze in het begin nogal huppelig, en ging ze weer zo dramatisch over de buitenschouder. Bij haar is het geen vallen meer te noemen, ze loopt gewoon opzij. Dat ze zich bijna dubbelvouwt op zo'n moment, interesseert haar weinig. Heb haar wel eens proberen te vertellen dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maakt, maar die boodschap komt voorlopig niet aan

Ik probeer te doen alsof mijn neus bloed, maar jeeeetje wat is dat lastig zeg. Het is bijna onmogelijk om een balans te vinden tussen vriendelijk rijden (zoals ik het graag doe) en haar af en toe op d'r plek te zetten (wat dan ook echt nodig is). Maar af en toe zitten er goede momentjes tussen, dus daar hou ik me aan vast

Ik snap ook heel goed dat ze het moeilijk vindt. Ze is een beetje in het diepe gegooid, opeens geen steun meer van de omheining en alles zelf moeten doen. Dat is best pittig voor zo'n groen paard. Maar we zetten gewoon door! Zoals ik al zei, er zitten echt goede stukjes bij, maar ook wel hele slechte

Na het rijden in de wei, nog even een stukje het zandpad op geweest. Lekker een galopje gedaan, lijkt net alsof ze niet van de grond komt

Heerlijk!