Orlinde @ endurance

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Hedwig

Orlinde @ endurance

Bericht door Hedwig » zo 17 mei 2009, 18:32

Afgelopen zaterdag was ik mee als groom van mijn zus :) En 2 trailers verderop stond een FW-er met haar fjord Orlinde.

Camera + fw paard = foto's maken *-:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker attent :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Jowien

Re: Orlinde @ endurance

Bericht door Jowien » ma 18 mei 2009, 07:11

Jaaaa, leuk foto's van Orlinde en mij! Dank je wel Hedwig!
En Frankie (die haflinger met wie ze in de paddock stond) was ook heel gezellig. Ze vonden elkaar meteen aardig.
Heb je mijn niet-zo-flitsende start ook nog gezien? Maar goed dat je daar geen foto van hebt... We reden weg, waren 2 stappen het hek uit en Orlinde draaide zich om en wilde terug! Zo van 'Hee, we gaan toch niet alleen, waar zijn de anderen'. Wel alleen dus, dus hup vooruit en de goede kant op!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » ma 18 mei 2009, 17:38

Ging super met jullie he!? in de endurance, heb jullie verder niet gesproken, kwam een vreemd abrupt einde aan mijn endurance.
Heb Annellyn nog wel gezien die heeft Sjol opgevangen en verzorgd, heb nog een uit de verte foto vanaf mijn auto van een verstopte Orlinde
met Frankie.

Afbeelding

Hedwig, heb je toevallig nog een foto van Sjol gemaakt als die toevallig op rit langskwam?

En mag ik de Frankie foto's roven voor andere site en even doorgeven aan baasje van Frankie? (was mijn rijmaatje)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hedwig

Bericht door Hedwig » ma 18 mei 2009, 17:52

Ik had er 2 van je gemaakt net na de P/A, maar 1 is op magische wijze van mijn camera verdwenen. Dus ik heb alleen deze voor je:
Afbeelding

Ja hoor :j Je mag ze wel op de andere site zetten of welk ander doeleind gebruiken. Zijn immers niet mijn paarden en mijn fotokunsten zijn niet zo briljant, dat ik er copyright op ga zetten.

En, ik heb je start niet gezien. Jammer genoeg ( :)) ), ik was al weg want mijn zus was al gestart.
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » ma 18 mei 2009, 18:58

Je snapt het al, bij deze zijn je foto's ingepikt en gebruikt op ander forum.
En die van ons rijdend staat nu op de site van Sjol.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie