Bij San vallen ze ook zo recht. En we hebben er al tijden niks meer aan gedaan. Het wordt echt tijd voor foto's he..Hahaha.Ilonka schreef:Wat ze niet zo heel mooi maakt is dat ze zo kaarsrecht zijn, ik zou zeggen lekker laten groeien en nooit meer aanzitten
Het lange manen topic.
Re: Het lange manen topic.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Misschien kunnen die manen een beetje uitgedund worden door het te snijden, zoals een kapper ook doet? Zo'n dikke bos vind ik ook niks aan, doet mij altijd een beetje bloempotterig aan
Ben benieuwd hoe ik Djimm binnenkort ga aantreffen. Die heeft inmiddels al 14 maanden geen schaar (en borstel
) van dichtbij gezien...

Hier is mijn langharig fjorden monster 

Green Horse
voor een karakter analyse van je paard
Ik vind het stoer staan bij aart!
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens even een foto'tje maak van de maantjes van Wup.
Die zijn echt mega gegroeit!
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens even een foto'tje maak van de maantjes van Wup.
Die zijn echt mega gegroeit!
thnx
ik was zo slecht in het knippen! Heb het gewoon opgegeven 

Green Horse
Whihih ik was er ook niet al te best in 
Maarja ik had nog een excuus, omdat Wup in de zomer onder een eczeemdeken staat.

Maarja ik had nog een excuus, omdat Wup in de zomer onder een eczeemdeken staat.
Hier is eindelijk eens een foto van Mibora met lange manen. De foto is van vorig jaar, zijn manen zijn nu langer.

Mirjam

Mirjam
Ik blijf ook met lange manen Mibora fan 

Hoi,
ik vind bij Mibora zowel lange manen als korte manen mooi. Helaas doet hij op dit moment helemaal niks. Ik kan door mijn gezondheid niet op hem rijden en Ruud komt er niet aan toe. Mijn nichtje heeft hem 1,5 jaar gereden, maar heeft ook geen tijd meer helaas. Het lukt nog niet om een andere ruiter voor hem te vinden. Mijn dochter van 9 rijdt heel soms op hem, maar die is nog te klein voor hem en rijdt nog niet goed genoeg. Woont er iemand van FW hier in de buurt die hem zou willen rijden? Staat hier natuurlijk helemaal niet in het juiste topic, maar we hadden het toch over hem.
Mirjam
ik vind bij Mibora zowel lange manen als korte manen mooi. Helaas doet hij op dit moment helemaal niks. Ik kan door mijn gezondheid niet op hem rijden en Ruud komt er niet aan toe. Mijn nichtje heeft hem 1,5 jaar gereden, maar heeft ook geen tijd meer helaas. Het lukt nog niet om een andere ruiter voor hem te vinden. Mijn dochter van 9 rijdt heel soms op hem, maar die is nog te klein voor hem en rijdt nog niet goed genoeg. Woont er iemand van FW hier in de buurt die hem zou willen rijden? Staat hier natuurlijk helemaal niet in het juiste topic, maar we hadden het toch over hem.
Mirjam
waar is in de buurt?? 

Haha, vergeten. Wij wonen in Anderen, in de Fjordenwereld een redelijk bekende plaats denk ik
Bij Assen in de buurt dus.
Mirjam

Bij Assen in de buurt dus.
Mirjam
He jammer 
Weer ff mijn langemanenboy showen..

Weer ff mijn langemanenboy showen..

De manen van San gaan ook hard! Ze zijn nu even spieken bij de foto's...ong. zo lang als die van Cadiz op de laatste foto. Misschien net iets korter. Ik zal foto's maken *zucht het komt er maar niet van*
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Lynda heeft ook lange manen!
Ze werd dit jaar door mij omgeschoold tot westernfjord en daar hoort natuurlijk ook een westernlook bij!
Dus in de metormafose! (en ik wil ze nog wel veeel langer hoor!)

Ze werd dit jaar door mij omgeschoold tot westernfjord en daar hoort natuurlijk ook een westernlook bij!
Dus in de metormafose! (en ik wil ze nog wel veeel langer hoor!)

Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Zo! die heeft ook een aardige bos manen zeg!!!
Bij Alex heb ik ze gisteren maar eens helemaal uitgeborsteld, hij had aardig geschuurd en er zaten behoorlijke klitten aan de onderkant.
Bij Alex heb ik ze gisteren maar eens helemaal uitgeborsteld, hij had aardig geschuurd en er zaten behoorlijke klitten aan de onderkant.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Jippie ik ga morgen weer manen knippen!!!!!!
En nee niet die van Cadiz
En nee niet die van Cadiz

Ulrich zijn manen worden ook steeds langer en vallen bijna helemaal om eindelijk!!
Ik zal van de week weer eens een duidelijke foto ervan maken.
Ik zal van de week weer eens een duidelijke foto ervan maken.
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Tika d'r manen zijn onwijs gegroeid!
Van de week was het zón koel gezicht die wapperende manen.
Maar ze heeft nu een jeukexplosie door de zomereczeem en ben dus aan het twijfelen of ze eraf moeten.....
Het broeit misschien wat meer onderde burka maar aan de andere kant de jeuk komt ook van binnenuit.
Hoe doen degene dat met fjorden met lange manen en zomereczeem?
Van de week was het zón koel gezicht die wapperende manen.
Maar ze heeft nu een jeukexplosie door de zomereczeem en ben dus aan het twijfelen of ze eraf moeten.....
Het broeit misschien wat meer onderde burka maar aan de andere kant de jeuk komt ook van binnenuit.
Hoe doen degene dat met fjorden met lange manen en zomereczeem?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Weet je wat ik laatst gehoord heb (misschien is dit off topic maar eigenlijk ook niet) dat in de nieuwe dierenwelzijnswet het misschien wel verboden gaat worden de manen van de fjorden te knippen omdat het eigenlijk "mishandelend" zou zijn. Manen zijn er namelijk ter bescherming tegen koude, regen en ongedierte. Zijn er nog meer die hier iets van hebben opgevangen?????? Ben hier wel erg benieuwd naar. Fjorden hebben al sinds de Vikingen korte boogjes.
Begrijp mij niet verkeerd....ik vind beide mooi. Ik wil alleen weten of er meer zijn die hier iets van hebben gehoord.
Begrijp mij niet verkeerd....ik vind beide mooi. Ik wil alleen weten of er meer zijn die hier iets van hebben gehoord.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Nee nog nooit van gehoord. Waar kwan dat bericht vandaan dan?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !