Dit zijn wel before foto's dus he.. Het is nog een bende, maar er komt nu toch wat schot in..
Vandaag geplamuurt, antivochtverf erop en eindelijk het plafond af gekregen, alleen de laatste paneeltjes moeten er nog weer in, die drogen nu..
Ook met mijn afschuwelijk vieze douche begonnen, zat er wel tegenaan te hikken, maar goed, stukje bij beetje..
De kleuren kloppen niet altijd, het is niet zo geel, maar dat komt omdat het binnen is..
Vooraanzicht:
Er zit nog een vrij groot gebouw aan vast, maar dit is mijn deel, mijn buurman woont nog weer achter mij. De twee linker ramen zijn van de woonkamer en de twee rechterramen zijn van de logeer/pc kamer, of tenminste dat wordt het, hihi..

Uitzicht vanuit de voordeur en mijn tuin dus.. Hier zal Timber zich toch wel vermaken?? Moet uiteraard nog een hek om voordat Timber kan komen..

Het terras voor de logeer/pc kamer. Met mijn nieuwe tuintafel. Tafel erachter hoort bij het huis, maar gaat nog wel ergens anders staan..

Paadje naar mijn voordeur:

Aan de zijkant zit nog een raam in de logeerkamer en mijn slaapkamerraam. Dit is het uitzicht:

Nou goed..
Dan de voordeur van de andere kant:

De logeer/pc kamer, vanuit de deur naast de voordeur:
Zitten dus hele ranzige vochtvlekken, zijn nu behandeld met speciale verf, dus nu niet meer zichtbaar.

Vanaf de andere kant:
Je kijkt door de deur via de gang de woonkamer in.

Woonkamer:
Al die vierkanten moesten er uit om geverfd te worden, hebben we in etappes gedaan. Hier is mijn mams er mee bezig.
Je kijkt vanuit de deur.

Zo'n beetje de hele muur:

De ramen in de woonkamer:
Lijkt wat donker, omdat ik tegen het licht in fotograveerde:

De deur dus in de woonkamer:

En de keuken, die zit dus gewoon zo in de kamer:

De gang. Je kijkt vanuit de badkamer richting de voordeur. Linksaf in mijn slaapkamer.

De badkamer, heel vies.. Het is in het echt dus wit he, de kleuren zijn wat veranderd door de camera en het licht..
Alhoewel wit, het is erg vies..

Tegenover de douchecel zit een nis en daar staat de wasmachine in..

Vanuit de nis:

De wc, bijna klaar.. De deur moet nog geverfd en ik wil nog wat ophangen, poster of iets anders, het is boven de pot nog zo wit.. Gave wc bril, of niet!!

Mijn slaapkamer. Vanuit de deur.
Hoe mensen een kamer in deze kleur kunnen verven is me een raadsel, hihi.. Deze moet overduidelijk ook nog geverfd worden.. Oh en het is er dus niet echt zo donker he..

Vanaf het raam:

Naja, er moet nog een hoop gebeuren, maar er zit toch wat schot in de zaak.. Er kan al bijna gesaust worden..
Zo hebben jullie een beetje een beeld van het huis..