Toen meneertje weer schoon was ook maar even zijn manen en voorpluk ingespoten met main & tail, vindt hij echt de normaalste zaak van de wereld en gaf geen kick. Hij zag er dus weer op en top uit!
Met zijn tweeen vastgehouden want wist natuurlijk niet hoe hij op verkeer zou reageren en of er evt. in het voorste land waar we doorheen moeten al andere paarden zouden staan. Nou meneertje was echt SUPERbraaf, vond het wel spannend maar was vooral kijkerig en verder braaf tussen ons ingelopen. In het voorste land wilde hij wel een drafje inzetten maar dat heb ik snel laten weten dat dat niet de bedoeling was

Maar genoeg geluld, hier de foto's

Heb vandaag voor het eerst gezien dat hij inderdaad net zo kan showen als zijn papa

1.

2.

3.

4. Samen met de buurman naar achter lopen

5. Om vervolgens weer als debiel terug te gallopperen

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. Mooie keuringsfoto, alleen nog een lintje

13. En natuurlijk niet te vergeten zijn lekkere bekkie!

Toen kwamen de 2 andere paarden het land in, namelijk Liset de Belg (mijn naamgenoot

14. Meet Liset, wat een machtig beest. Cas vond d'r eerst ook erg imponerend

15. Bijna samen

16. Penny

17. Noodstop

En van al dat geren moest Cas natuurlijk ook weer even showen!
18. Echt net zijn papa

19. Gekke Cas

19. En weer rust

Als het goed is komt er nog een Friese merrie bij (heeft Skreia ook een aantal keer mee samen gestaan) en nog een ander paard maar daarvan weet ik niet watvoor paard en of het een merrie of een ruin is. Op dit moment staat Cas met alleen merries. Er zou eerst ook een fjordenruin van 4 komen maar diegene had afgebeld

Op dit moment is Liset de grote (letterlijk en figuurlijk) vriendin van Cas, al had Cas niks te zeggen