Trauma! deel 2
Re: Trauma! deel 2
Beer doet het op zijn fjords.
Je vooral niet te druk maken, dat kan altijd nog.
Je vooral niet te druk maken, dat kan altijd nog.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- kristelhans
hihi, ja Beer heeft of heeeele kleine tandjes of gewoon heeeel veel tandvlees. Volgens de paardendokter die hem gekeurd heeft was het niet raar...geen idee of ie aan t wisselen is..hij wordt 4 dus 't zou wel aan de gang moeten zijn..maar ja.. bij mijn andere peerd (15 jaar gehad) heb ik 1 x een kies gevonden...tijdens het rijden viel er opeens een 'steen' uit haar mond..kies dus haha..
Vandaag onze eerste grondwerkles gehad en het was super! Veel geleerd en nieuwe inzichten gekregen..kan weer lekker zelf verder met de puntjes waarvan ik soms niet helemaal wist hoe ik ze moest aanpakken. Kan 't iedereen aanraden! Beer vond het heeuull moeilijk soms maar heeft het supergoed gedaan! Ik ben apetrots op ons allebei!
Vandaag onze eerste grondwerkles gehad en het was super! Veel geleerd en nieuwe inzichten gekregen..kan weer lekker zelf verder met de puntjes waarvan ik soms niet helemaal wist hoe ik ze moest aanpakken. Kan 't iedereen aanraden! Beer vond het heeuull moeilijk soms maar heeft het supergoed gedaan! Ik ben apetrots op ons allebei!
Leuk van je les. Kan je weer lekker verder mee.
Wat die tandjes betreft: hij heeft zo te zien pas de tweede snijtandjes gewisseld, die die naast de middelste 2 staan zeg maar. Dat doe ze normaal bij 3,5 jaar.
Wat die tandjes betreft: hij heeft zo te zien pas de tweede snijtandjes gewisseld, die die naast de middelste 2 staan zeg maar. Dat doe ze normaal bij 3,5 jaar.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- kristelhans
Ja ik zal me eens in tanden gaan verdiepen..hij moet nog 4 worden dus 't valt mee.. 12 mei is zijn verjaardag: TAART! Is er een handige site waar tandenplaatjes op staan?
Gisteren hoorde ik in Balloo van je les en dat het zo leuk was geweest. De instructrice schijnt vlak bij mij te wonen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Hee dat is leuk! Ja het was heel geslaagd! Als het kan wil ik die mevrouw wel vaker als lesgeefster..ik ga nu met ons huiswerk aan de sag en zij zit heel juni in het buitenland dus het wordt dan pas in de zomer..als ik al misschien een beetje op Beer kan rijden..ook leuk! Hoelang blijft je paardje bij haar scharrel Rudsmo? 

Een weekje denk ik, hoop niet langer. Mis ze nu al, vooral de kleine man.
Ik heb even op haar site gekeken, Jan gaf me zo'n rond kaartje van haar. Ze heeft zelf ook 2 Fjorden. Ze woont hier denk ik een kilometer of 5 vandaan.
Ik heb even op haar site gekeken, Jan gaf me zo'n rond kaartje van haar. Ze heeft zelf ook 2 Fjorden. Ze woont hier denk ik een kilometer of 5 vandaan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hi kristel,
wat leuk dat je van Vanda les hebt! Super vrouw. Ik heb jaren geleden eens een weekend via de NVVR gedaan waar zij het hele weekend les gaf. echt super.
wat leuk dat je van Vanda les hebt! Super vrouw. Ik heb jaren geleden eens een weekend via de NVVR gedaan waar zij het hele weekend les gaf. echt super.
---