Toen we daar aankwamen eerst natuurlijk de jongste telg van het stel bewonderd, wat een schatje!!! Toen binnen even een bakkie koffie gaan drinken met beschuit met muisjes ivm de kleine. Nou dat was wel lekker hoor! Toen hebben we alles geregeld en nog even lekker zitten kleppen. Toen is Monique dr vader de kleine gaan halen want die stond in een andere stal een stukje verderop. Al snel was ze gearriveerd wat een poeppie

Dus snel t kind ingeladen en terug naar huis. Onderweg nog een keertje gestopt bij een benzinestation

Hoi met mij gaat alles goed hoor rij maar door

Toen thuis aangekomen paardje uitladen, dat wilde ze niet achteruit lopen was maar vreemd. Niet gek natuurlijk als je bedenkt dat ze nog nooit in een trailer gestaan had. Toen ze uitstapte was het toch wel heel vreemd allemaal waar was ze nu weer beland?!
Ze wilde niet over het bruggetje van ons erf dus we hebben haar erover heen moeten tillen hihi. Maar toen ze die andere twee gele monsters zag was ze toch wel weer wat gerust gesteld. Imka wist niet waar ze het zoeken moest. Ik had het hele land even gegeven zodat ze de ruimte hadden. Maar ja wat moest Imka nou, moest ze het gras op of moest ze gaan kijken wie die kleine was. Haha moest wel om dr lachen die twijfel. Uiteindelijk is ze heel snel naar achter toe gerend heeft een paar happen vers gras geplukt en is terug gekomen om te kijken. Het was meteen rennen geblazen met die drie
http://94.100.118.41/558700001-55875000 ... _p7rW.jpeg
En dat is wel even doorgegaan zo! Ze was helemaal happy

En van al dat rennen krijg je dorst:L)

Op dit koppie ben ik flieft geworden

Elvis die pakt alles was los en vast zit om mee te spelen hihi hier het bewijs

En hoe vinden jullie mijn nieuwe halstertje?

En tot slot was Brenda ook verliefd geworden maar wel met een ander doel voor ogen

Dit waren mn foto's, waarschijnlijk ook niet snel nieuwe meer want ben mn oplader van mn camera kwijt en mn batterij is leeg