ga meteen ff googlen en bedankt Marga want ik had nog niet eerder gehoord van een Massimo zadel.Anouska schreef: @ Roos en Jet: Meen me te herinneren dat het een Massimo zadel is.
Bewijs: Angst na ongeluk is te overwinnen!
Re: Bewijs: Angst na ongeluk is te overwinnen!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
super, paardrijden moet nog vooral plezier zijn!
ik ben al een tijdje niet meer op FW geweest, wat is er dan gebeurd op de buitenrit?
Toch niet iets met blijvende (lichamelijke) schade hoop ik!
Wel hoofdstel heb je, als ik vragen mag? ik wil ook graag bitloos, maar weet niet welk hoofdstel.
nog veel plezier op je ritjes.
ik ben al een tijdje niet meer op FW geweest, wat is er dan gebeurd op de buitenrit?

Toch niet iets met blijvende (lichamelijke) schade hoop ik!
Wel hoofdstel heb je, als ik vragen mag? ik wil ook graag bitloos, maar weet niet welk hoofdstel.

nog veel plezier op je ritjes.

Yade. <3
- margalorenz
Kimm, dat hoofdstel is een cook hoofdstel. Erg fijn. Het was vrij duur, maar er zijn ook goedkopere uitvoeringen. Bij horse totaal in rheden is er een uitvoeing te koop die hetzelfde werkt, maar minder dan de helft kost! Ik rij ook weleens met een touwhalster en soms ook gewoon met een bit.
Er is een topic over het ongeluk onder rijtechnische problemen. Het heet Angst na ongeluk ofzo.
Er is een topic over het ongeluk onder rijtechnische problemen. Het heet Angst na ongeluk ofzo.
Lekker dat je weer durft te rijden, kan je uiteindelijk weer genieten van je paardje.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
okee, dankje!!margalorenz schreef:Kimm, dat hoofdstel is een cook hoofdstel. Erg fijn. Het was vrij duur, maar er zijn ook goedkopere uitvoeringen. Bij horse totaal in rheden is er een uitvoeing te koop die hetzelfde werkt, maar minder dan de helft kost! Ik rij ook weleens met een touwhalster en soms ook gewoon met een bit.

Yade. <3
Leuk dat je weer naar buiten durft goed van je hoor 

Super dat je weer kunt en durft te gneieten van je paardje tijdens buitenritten. Ik heb bewondering voor je (ik weet hoe het voelt als je bang bent ) en vind het geweldig dat je je angst hebt overwonnen. ik wens je alle plezier van de wereld tijden het rijden buiten en vergeet het ongeluk nu maar zo snel mogelijk.
het NU is belangrijk, niet het TOEN!!!
het NU is belangrijk, niet het TOEN!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- nancy imka
Ziet er heerlijk uit deze rit! Fijn dat je je angst hebt overwonnen. Weet uit ervaring dat dat niet zomaar weg is angst!