Het C-tjes topic! Deel 2
Re: Het C-tjes topic! Deel 2
Cai vandaag weer met Delia naar het land gebracht. Wat een knullig verschil. De grote en de kleine in de trailer, denk dat die wel vijf cm verschillen...en wie is er groter? Delia natuurlijk.
Verder ideaal dat Janna haar bekapcursus gehaald heeft. Alleen jammer dat Cai dan nog niet besluit altijd even goed mee te werken, maar het is ons gelukt zijn voorhoefjes weer een beetje degelijk te hebben. Hij heeft alleen ontzettende flapvoetjes (poten kan ik niet zeggen, want zo groot zijn ze niet).
Verder ideaal dat Janna haar bekapcursus gehaald heeft. Alleen jammer dat Cai dan nog niet besluit altijd even goed mee te werken, maar het is ons gelukt zijn voorhoefjes weer een beetje degelijk te hebben. Hij heeft alleen ontzettende flapvoetjes (poten kan ik niet zeggen, want zo groot zijn ze niet).
Geluk is de vrucht van intens werk
Kdies heeft vandaag getraind voor politiepeerd. Ze kwamen de longeerbak en trailwei ophogen met zand. Dus tsja daar MOET je dan gewoon ff met je poownie tusendoor lopen. Reuzegrappig zo'n kraan en giga trekker. Lekker rollen naast de kraan. Dat beest is echt voor de dooie dood nergens bang voor. En die gozer maar blijven happeren en glad trekken terwijl nozempje erbij stond hihihihihi.
Heb wel filmpje maar krijg hem niet van mn telefoon.
Heb wel filmpje maar krijg hem niet van mn telefoon.
Nou moet wel zeggen dat Cai me wel aan het zweten gemaakt heeft. Maar toch... ze zagen er in ieder geval wat meer degelijk uit dan in het begin.
Woensdag heb ik Cariena ook voor het eerst een hoofdstel in gehad. Madame stond eerst echt heftig te knabbelen. Daarna was het eigenlijk helemaal goed, gewoon doorgaan met wat je normaal ook zou doen.
Dus Cariena en Wolly samen even in de bak gehad, Wolly vond het wel leuk maar niet bijster interessant dat opjagen. Cariena vond het prachtig....
Die kwam telkens als ik stopte met jagen in draf op mij af om een aai te halen.
Woensdag heb ik Cariena ook voor het eerst een hoofdstel in gehad. Madame stond eerst echt heftig te knabbelen. Daarna was het eigenlijk helemaal goed, gewoon doorgaan met wat je normaal ook zou doen.
Dus Cariena en Wolly samen even in de bak gehad, Wolly vond het wel leuk maar niet bijster interessant dat opjagen. Cariena vond het prachtig....
Die kwam telkens als ik stopte met jagen in draf op mij af om een aai te halen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Het wordt echt tijd voor een foto van Cura...Jilly schreef:Hier wordt het eerste C'tje morgen 3! (Cura)

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Die durf ik nu nog echt niet laten zien hoorIlona schreef:Het wordt echt tijd voor een foto van Cura...Jilly schreef:Hier wordt het eerste C'tje morgen 3! (Cura)

Maar ze is wel super super lief, wat een knuffelmie

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Gisteren weer bij mijn kleuter geweest. Hij is nu niet in zijn meest knappe periode (beetje boel overbouwd), maar dat betekent waarschijnlijk ook dat hij nog wat gaat groeien. Foto's staan bij PP.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Hihih Dewi is gewoon een PokonPeuter. Cosie is van het kaliber Com ik er vandaag niet dan Com ik er morgen wel 

Inderdaad: hij maakt zich nergens druk om, dus ik ook maar niet 

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik heb ook een C'tje. Geen Fjord..maar mijn Shet zal dit jaar 3 worden. Sindskort zijn we bezig met een bitje in doen e.d.
Hij's niet altijd even gemakkelijk. Dat was wel weer wennen hoor.
Hij's niet altijd even gemakkelijk. Dat was wel weer wennen hoor.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Vandaag hoofdstel en bit voor Castor gekocht
. En hij vond het aanpassen toch leuk..
Het ging best goed hoor, bitje in en heel hard kauwen.. Hoofdstel weer even af, daarna hoofdstel weer om en bitje net zo makkelijk weer in, maar wel weer heel hard kauwen.
Het moeilijkste vond hij toch wel zijn geduld bewaren omdat hij moest wachten terwijl er zo'n heerlijke berg hooi een paar meter bij je vandaan ligt...
Maar bitje wennen gaat ook nog wel even wat tijd kosten merkte ik wel. Het is denk ik alweer een half jaar - jaar geleden dat ik hem eens een keer van het bit heb laten proeven..

Het ging best goed hoor, bitje in en heel hard kauwen.. Hoofdstel weer even af, daarna hoofdstel weer om en bitje net zo makkelijk weer in, maar wel weer heel hard kauwen.
Het moeilijkste vond hij toch wel zijn geduld bewaren omdat hij moest wachten terwijl er zo'n heerlijke berg hooi een paar meter bij je vandaan ligt...
Maar bitje wennen gaat ook nog wel even wat tijd kosten merkte ik wel. Het is denk ik alweer een half jaar - jaar geleden dat ik hem eens een keer van het bit heb laten proeven..
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Heeft een van jullie al een C-tje in een paardenverzekering?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Doe ik eigenlijk nooit aan
Heb een WA verzekering, meer niet.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ja al vanaf dag 1 dat ik hem heb. Heb hem zelfs alweer verhoogd paar weken geleden.Orion1996 schreef:Heeft een van jullie al een C-tje in een paardenverzekering?
Iloon, tipje: bitje niet afspoelen na het passen dan neemt hij het de volgende keer makelijker aan. En niet bij eten in de buurt zetten. Gewoon neusriempjes vastmaken ookal staat hij gekke bekken te trekken en even aan "het werk" zetten zodat hij even niet op zn bit let. Met een kwartiertje is het dan vaak wel gedaan hoor.
Kdies vind het helemaal fantastisch zn bit, die propt daarna alles in zn bekkie wat je hem voorhoud

Direct nadat ik eigenaar ben geworden is carlo verzekerd.
elk jaar weer een beetje hoger totdat hij zijn kilo,s heeft bereikt.
elk jaar weer een beetje hoger totdat hij zijn kilo,s heeft bereikt.
Ik heb enkel een verzekering voor als m'n paard schade brengt aan iemand anders of materiaal van een ander.
Verzekering voor ziekte en dood oid heb ik niet, en ben eigenlijk ook niet van plan die te nemen.
Verzekering voor ziekte en dood oid heb ik niet, en ben eigenlijk ook niet van plan die te nemen.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hmmm, maandag komt de DA voor Keet... deze winter was ze al een paar keer verkouden, maar was altijd snel weer over en altijd uit twee neusgaten.
Afgelopen weekend kwam er troep uit één neusgaat, verder is ze wel fris en fruitig, maar toch vertrouw ik het niet
Maandag komt er een DA, hoop
niet dat ze ergens een zwevende kies heeft zitten of iets dergelijks. Hoop dat ik er zelf bij kan zijn en José is er sowieso bij gelukkig (thanks José
)
Afgelopen weekend kwam er troep uit één neusgaat, verder is ze wel fris en fruitig, maar toch vertrouw ik het niet

niet dat ze ergens een zwevende kies heeft zitten of iets dergelijks. Hoop dat ik er zelf bij kan zijn en José is er sowieso bij gelukkig (thanks José

Ereplaatsje voor

Kdies is vanmiddag met Loui aan de haal gegaan, woepsie.... Hij is sjaggo de laatste tijd maar dit is wel heel erg.
edit: zie verslagje bij dagboek.
edit: zie verslagje bij dagboek.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
C-tje hier is vandaag geknipt 

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Senna&Cajra
Mijn C'tje ook. Wil die van jouw een beetje stilstaan?
- nientje_pjotr
- Contacteer:
StilstaanSenna&Cajra schreef: Wil die van jouw een beetje stilstaan?

Zal morgen een foto plaatsen van mijn mislukte project

Gerrit
Cindy