Moeilijk hè, dat denk ik ook bij zoveel dingen. Zit weer te huilen, het gemis blijft zo groot.Jet&Erna schreef:dat zou het einde zijn.. had mijn vader dit maar gezien.Lovemischa schreef:Straks samen het bos in, jij op Fee, je moeder op Erna?
Voor de allereerste keer
Re: Voor de allereerste keer
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat leuk!!!!!
Maar goed dat Anne dit topic gemist heeft, ik ben 40 en durf niet meer
en dat terwijl ik wel kan rijden.
Maar goed dat Anne dit topic gemist heeft, ik ben 40 en durf niet meer

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- nancy imka
Haha nu ik dit zie moet ik weer aan mijn moeder denken, toen ik Imka net had was ik ook nog niet zo zwaar als nu en had mn moeder een bakkie op, dan is ze zo stoer en pakte ze haar keukentrapje en ging achterop zitten.. Dat is ook de laatste keer dat ze erop gezeten heeft hoor ze vind het maar niks!
Leuk dat jou moeder het wel leuk vind, ik zit maar te "zeuren" van kom je een keertje mee met de kar rijden maar zelfs dat gebeurt niet...
Leuk dat jou moeder het wel leuk vind, ik zit maar te "zeuren" van kom je een keertje mee met de kar rijden maar zelfs dat gebeurt niet...
Mijn vader was een fjorden liefhebber in hart en nieren. Jammer genoeg is hij in 1996 overleden anders was hij nu 87 jaar geweest. Ik denk dat hij er dan ook nog m.b.v. trapjes en een hoop "oh pas op....en ..voorzichtig...en ..weet je het wel zeker" opgeklommen was. Hij was net zo eigenwijs als een fjord. Jammer genoeg kan hij Vlin niet meer meemaken. Ik had dat zo graag gewild.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Haha, voel me toch wel aangesproken hoor, deze dame wordt volgende maand ook 60 en rijden nog zo'n 3x in de week heerlijk in het bos, de fjordendame is nu 10 jaar en een felle tante!, hoezo een fjord, eerder een arabisch volbloedje in een fjordenjas
Heerlijk en ik hou niet van lummelen, dus een lekker drafje en lekker galopperen door de Bergense bossen en duinen, het heeft even geduurd met mij uitproberen maar nu is een lekker ding, heerlijke meid
Ik lees regelmatig mee op dit forum en geniet ook van jullie verhalen

Ik lees regelmatig mee op dit forum en geniet ook van jullie verhalen

- Machteld&Falco
Hoe leuk! Voor zo'n koppie gaat toch iedereen overstag? 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Hoi Bonnie, en ik al die tijd maar denken dat ik de oudste hier was. Maar nee hoor...je hebt je wel lang stilgehouden. Leuk iets van je te horen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Mogen wij ook weten wie jij bent dan want ik zie dat dit jou eerste berichtje is.Bonnie schreef:Ik lees regelmatig mee op dit forum en geniet ook van jullie verhalen
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat geweldig zo! Erna is toch echt een brave dame 
Mijn moeder komt nog niet eens in de buurt van San; ze is als de dood zo bang... Jammer, maar ik krijg ze na 6 jaar nog steeds niet overgehaald om eventueel alleen maar te aaien.

Mijn moeder komt nog niet eens in de buurt van San; ze is als de dood zo bang... Jammer, maar ik krijg ze na 6 jaar nog steeds niet overgehaald om eventueel alleen maar te aaien.
wat knap dat ze dat zo inenen durft. Heeft ze veel vertrouwen in jou en erna. Ze zit ook nog eens mooi, niet zo krampachtig en gespannen. Lekker ontspannen. Erna is dan ook een superfjord he. Moeders ga zo door.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik ben nog niet zo lang lid op het FW hoor, maar het was zo'n leuk verhaaltje dat ik gewoon moest reageren, dus ik ben de oudste op het forum??Jankeke schreef:Hoi Bonnie, en ik al die tijd maar denken dat ik de oudste hier was. Maar nee hoor...je hebt je wel lang stilgehouden. Leuk iets van je te horen.

Ik heb me inmiddels voorgesteld op het forumAnita45 schreef:Mogen wij ook weten wie jij bent dan want ik zie dat dit jou eerste berichtje is.Bonnie schreef:Ik lees regelmatig mee op dit forum en geniet ook van jullie verhalen

daar ben ik een beetje bang voor idd dat we straks onenigheid krijgen wie er op Erna magSjolvir schreef:Stoere mams heb jij hoor!
Maar ja, zo'n ontzettend lieve pluizebol is natuurlijk ook wel heel moeilijk te weerstaan!
Wel op letten inderdaad dat je mams niet boven op Erna in slaap valt en er af valt.
Nu heb je wel een probleem. Vermoedlijk wil ze veel vaker op dat heerlijke dier.

vervolgens zie ik Ernie weglopen zonder één van ons met onze gekibbel dat ze zich zelf wel 'uitlaat'' hihi.
gek is dat eigenlijk, ze weet hoe gek je met Sjolvir bent dan zou je verwachten dat ook zij nieuwsgierig raakt hoe het is om met Sjol te rijden. wie weet wonderen zijn de wereld nog niet uit!Sjolvir schreef: Die van mij had je voor geen 10 miljoen in de buurt gekregen van een paard!
(was echt bang van paarden, maar de grootste hond dat deed haar niets)
(nou ja, reed ooit een klein arabiertje dat heeft ze van een afstandje een aai over zijn neusje gegeven,
denk dat ze dat Sjol ook nog wel gegund had, zeker als ze die super pluis van me zou kennen. )
@Wendie, wat is er voorgevallen dat je wel gereden hebt maar niet meer durft?
sommige ouders weten niet wat ze missen Nancy

Spijtig Jankeke.. je hebt wel mooie herinneringen aan je vader die zo fanaat was met de fjorden. Zeker als hij nog had geleefd zat hij zonder gekheid echt te paard als zijn gezondheid dat toegelaten had. Je hebt zijn liefde voor de fjorden van je vader ge-erfd?
Hallo Bonnie,
bedankt voor je leuke reactie, zal het mijn moeder snel laten lezen en zodoende haar een stok achter de deur geeft om door te gaan. Ziet ze dat ze zeker niet de enigste is op haar rijpe leeftijd

Leuk zeg dat je zo fanatiek aan het rijden bent met je fjordenmaatje! ik ben benieuwd naar het verhaal achter jouw persoon- scroll zo naar Fjordenpraat voorstelronde.
Erna is nu meer dan tien jaar bij me dus met vier jaar spreek ik je vast en zeker weer en zien we foto's van jouw ma op San- geef haar nog paar jaar de tijd!lauraatje schreef:Wat geweldig zo! Erna is toch echt een brave dame
we hebben de foto's aan familie doorgemaild en ook hun reacties te zien geloofden ze het niet zonder bewijs van die foto's/ Er was zelfs een zus van ma die dacht dat het gefotoshopt was

Ernie weet wanneer zij braaf kan zijn en houdt haar stoute momenten even voor zich.

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje