Dit jaar worden hun eerste veulens geboren ja. Daar houd ik jullie uiteraard van op de hoogte!Daphne schreef:Oh Brijol, hij is zó leuk! Hij zou van mij echt nog wel eens op Yanneke mogen...me likey him a lotta! Hij oogt steeds volwassener. Worden nou dit jaar zijn eerste nakomelingen geboren?
Gidar ziet er ook goed uit! Ik had bij hem echt nog zo'n 2-jarig fjordje in gedachten, maar ook hij is mooi uitgegroeid zeg.
Jilly, rijdt jij/iemand anders deze knappe boys ook onder het zadel?
edit: typfouten
Ik rijd er (nog) geen... Ik zou doodgraag met Gidar aan de slag gaan (ondanks dat ik Brijol een fantastisch dier vind, heeft Gidar mijn hartje toch veroverd), maargoed dat zou compleet tegen mijn principes zijn en heb er werkelijk geen tijd voor. Misschien als Louis me een goed voorstel doet...

@ Ilonka: Concrete plannen zijn er nog niet (en weet ook niet of ik het mag vertellen, maar ik denk het wel want Louis stond het zelf aan iedereen te verkondigen), maar Gidar mag op termijn wel verkocht worden omdat we uit die bloedlijn zelf heel veel paarden hebben staan, en op 4 merries na kan hij dier dus niks dekken. Brijol wordt wss nooit verkocht, maar wel verhuurd.