Rijbroek met zeem
-
Rijbroek met zeem
Voor fietsers hebben ze fietsbroeken met zemen..
Maar bestaan er ook rijbroeken met zemen?
En weet iemand waar je die kunt krijgen?
Maar bestaan er ook rijbroeken met zemen?
En weet iemand waar je die kunt krijgen?
Re: Rijbroek met zeem
Nog nooit van gehoord, lijkt me ook niet lekker zitten om naast een zadel ook nog zo'n lap tussen je benen te hebben.
Ben je zelf niet creabea met een naaimachine
Ben je zelf niet creabea met een naaimachine

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

rijbroeken met leren zitvlak is toch eigenlijk hetzelfde?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
-
Nee ik kan niets aanvangen met een naaimachine
Of het prettig/onprettig zit weet ik ook niet. Ik verwacht dat het 'lekker zacht' zit net als op de fiets.
Een rijbroek met leren zitvlak zou misschien wel dezelfde werking kunnen hebben, dat weet ik niet.
Dat zou het proberen wel waard zijn.
Ik heb zelf heel erg last van mijn zitbeenknobbels na het rijden, het is helemaal beurs. Terwijl mijn zadel wel heel zacht is.. Ik krijg het ook na het fietsen & te lang zitten op een houten stoel.
Maar bij een (langere) fietstocht gaat de fietsbroek aan. Zou ideaal zijn als er al zoiets bestond voor op het paard

Of het prettig/onprettig zit weet ik ook niet. Ik verwacht dat het 'lekker zacht' zit net als op de fiets.
Een rijbroek met leren zitvlak zou misschien wel dezelfde werking kunnen hebben, dat weet ik niet.
Dat zou het proberen wel waard zijn.
Ik heb zelf heel erg last van mijn zitbeenknobbels na het rijden, het is helemaal beurs. Terwijl mijn zadel wel heel zacht is.. Ik krijg het ook na het fietsen & te lang zitten op een houten stoel.
Maar bij een (langere) fietstocht gaat de fietsbroek aan. Zou ideaal zijn als er al zoiets bestond voor op het paard

Ik weet alleen dat er bij diverse ruitersportzaken wel ondergoed is met daarin van die zemen. Maar rijbroeken heb je er volgens mij echt niet in.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
En is zo'n gelpad voor over je zadelzitting niks?
Ja, die gebruikt een stalgenoot ook omdat ze d'r zitbeenknobbels doorrijdtMaikuh schreef:En is zo'n gelpad voor over je zadelzitting niks?

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

-
Oh dat is ook wel een goeie!
Daar ga ik eens naar informeren, bedankt
Het leek me al dat het toch een 'bekend' fenomeen zou zijn..
Daar ga ik eens naar informeren, bedankt

Het leek me al dat het toch een 'bekend' fenomeen zou zijn..
Ik heb zo'n gelzitting te koop. In mijn nieuwe zadel zit deze al 'ingebouwd' dus die van mij verkoop ik. Ik heb hem misschien 4 keer gebruikt dus z.g.a.n.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
En je fietsbroek onder je rijbroek aan Yvette, is dat geen optie?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Je bent me voor. Die dingen zitten heerlijk hoor. Heb hem ook een tijdje op mijn toenmalige zadel gehad.Maikuh schreef:En is zo'n gelpad voor over je zadelzitting niks?
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

@charret
heb ik wel belangstelling voor charret, Als Yvette geen interesse heeft. heb ooit eens zo'n zitting geleend, en was erg fijn op mijn harde zadel.
heb ik wel belangstelling voor charret, Als Yvette geen interesse heeft. heb ooit eens zo'n zitting geleend, en was erg fijn op mijn harde zadel.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Je bedoelt van die endurance rijbroeken? Met zo'n pamper erin?
www.goedhard.nl www.blue-balance.nl www.greendistance.nl
www.goedhard.nl www.blue-balance.nl www.greendistance.nl
- rocky&moby
ik zou een gelzitting proberen, bontje zou ik absoluut niet doen.
Zelf heb ik niet zo heeel veel zit vlees dus rij ook een beetje op me zit knobbels.
Een broek met leren zitvlak helpt me iets rustiger in het zadel te zitten en de gelzitting voor een zachte zit.
Zelf heb ik niet zo heeel veel zit vlees dus rij ook een beetje op me zit knobbels.
Een broek met leren zitvlak helpt me iets rustiger in het zadel te zitten en de gelzitting voor een zachte zit.
-
Bedankt voor de reacties!
Vivian, ik heb gekeken op de site, maar zie bij de producten niet staan dat er een zeem in zit?
Charret, bedankt voor het aanbod!
Ik heb afgelopen zondag geprobeerd met fietsbroek en moet zeggen dat dat ook heel goed beviel. 1.5 uur in het zadel gezeten, langer dan normaal en geen pijn meer
Dus ik ben op dit moment aan het twijfelen.. Ik heb even gegoogled en zie dat bij een aantal mensen het kritiek is dat een gelzitting je hoog in het zadel zet? Wat zijn jou ervaringen daarbij?
Vivian, ik heb gekeken op de site, maar zie bij de producten niet staan dat er een zeem in zit?
Charret, bedankt voor het aanbod!
Ik heb afgelopen zondag geprobeerd met fietsbroek en moet zeggen dat dat ook heel goed beviel. 1.5 uur in het zadel gezeten, langer dan normaal en geen pijn meer

Dus ik ben op dit moment aan het twijfelen.. Ik heb even gegoogled en zie dat bij een aantal mensen het kritiek is dat een gelzitting je hoog in het zadel zet? Wat zijn jou ervaringen daarbij?
Omdat dat eigenlijk normaal is bij die broekenYvette_Minouk schreef:Bedankt voor de reacties!

Zijn speciale enduancebroeken.
ik heb ook dat probleem...
Maar op mijn zadel past helaas geen gelzitting
En zo'n bontje vind ik te warm denk ik...
Hopelijk vind ik ooit nog de gelzitting die past.
Maar op mijn zadel past helaas geen gelzitting

Hopelijk vind ik ooit nog de gelzitting die past.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"