Imka rijden, mennen en mn hondjes

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Annemarie

Re: Imka rijden, mennen en mn hondjes

Bericht door Annemarie » vr 30 jan 2009, 18:58

Nou, Bartje is al een Bart hoor. Jeuj wat groeit hij snel zeg :o . En die foto van Imka met bijschrift drachtig van strontjong, zo ziet Nis er ook wel ongeveer uit O:) . Maar ik zeg maar zo, gewoon een dikke vacht he? :D
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » za 31 jan 2009, 09:47

Wat ziet ze er goed uit zeg! En ze kan zeker nog lekker lopen. Maar zou ze niet lekkerder draven in de berm? (onder het zadel dan)
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
nancy imka

Bericht door nancy imka » za 31 jan 2009, 10:10

Jeempie schreef:Wat ziet ze er goed uit zeg! En ze kan zeker nog lekker lopen. Maar zou ze niet lekkerder draven in de berm? (onder het zadel dan)
Ze wil niet in de berm, ik zou graag willen dat ze dat deed want dat scheelt me een hoop ijzers... En ze mag normaal ook liever niet zo hard draven hoor dit was even voor de foto *-:)

Nou Annemarie het is net wat je zegt het is een dikke vacht en daarbij heeft Imka hele brede ribben O:)
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ivonne

Bericht door Ivonne » za 31 jan 2009, 18:10

haha, brede ribben, die houden we erin. Marga heeft ze ook namelijk O:)
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
sparky10

Bericht door sparky10 » zo 01 feb 2009, 16:33

ziet er goed uit nanc ...heb jij ook als je erop zit dat jeje knieen en andere prothese dingen gewoon niet voelt ?
ik niet iig .

maar hackemoore?? waarom als ik vragen mag ?

heb ik ook tijdje gehad met spark maar vond het te scherp en zelf eng om mee te rijden .

die hondjes zijn leif !
hier ligt max ook vaak wijdbeens haha en dan ook om gekriebeld te worden .
bink slaapt zo in de mand denk ik altijd maar ja ach het dingetje moet ook luchten toch haha
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 01 feb 2009, 16:58

sparky10 schreef:ziet er goed uit nanc ...heb jij ook als je erop zit dat jeje knieen en andere prothese dingen gewoon niet voelt ?
ik niet iig .

maar hackemoore?? waarom als ik vragen mag ?

heb ik ook tijdje gehad met spark maar vond het te scherp en zelf eng om mee te rijden .

die hondjes zijn leif !
hier ligt max ook vaak wijdbeens haha en dan ook om gekriebeld te worden .
bink slaapt zo in de mand denk ik altijd maar ja ach het dingetje moet ook luchten toch haha
Mijn knieen kraken en knakken heel erg als ik aan het rijden ben maar de pijn ben ik kwijt! Daar voel ik helemaal niks meer van!

Ik rij Imka met een hackemore omdat ze op een bit echt helemaal niet te houden is. Ik heb alles geprobeerd, lief boos ernaast erop niks werkt. Ook heb ik meerdere bitten geprobeerd maar dit werkt toch het beste. In de bak is het een superschatje dus daar ligt het niet aan... Het is puur en alleen buiten en ik heb haar nu 11 jaar en ze doet het ook al 11 jaar dus dat krijg ik er niet meer uit ben ik bang!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ilonka

Bericht door Ilonka » zo 01 feb 2009, 17:27

Leuke foto's. Je ziet het er niet aan af dat ze dit jaar 21 wordt!
Fijn dat Imka (Ilonk is 4 hele dagen ouder dan Imka lees ik niet, die is van 4 juni :D ) goed reageerd op de hackamore. Je hebt hem wel een beetje laag hangen trouwens, je hooft hem net las bij een hogeneusriem twee vingers onder dat 'wangbot' te hebben hangen. Lager werkt pittiger in, dus wellicht dat je het daarom laag hebt zitten?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 01 feb 2009, 17:48

Ilonka schreef:Leuke foto's. Je ziet het er niet aan af dat ze dit jaar 21 wordt!
Fijn dat Imka (Ilonk is 4 hele dagen ouder dan Imka lees ik niet, die is van 4 juni :D ) goed reageerd op de hackamore. Je hebt hem wel een beetje laag hangen trouwens, je hooft hem net las bij een hogeneusriem twee vingers onder dat 'wangbot' te hebben hangen. Lager werkt pittiger in, dus wellicht dat je het daarom laag hebt zitten?
Ten eerste vind ik het eigenlijk maar een klere ding, want ze reageerd er eigenlijk helemaal niet zo goed op! Ik had er hiervoor een en daar zat volgens mij een ijzere kabel doorheen en die respecteerde ze wel. Hier denderd ze zo doorheen! En dat is ook de rede dat hij lager hangt. Ook hangt hij met omdoen wel hoog hoor maar omdat ze een best smal koppie heeft als je het vergelijkt met haar kaak hangt hij ook snel naar beneden...
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » zo 01 feb 2009, 20:06

Wat een leuke actie foto's van Imka! en helemaal waar jij trots op de bok en in het zadel zit! fijn dat het zo voorspoedig gaat met je knie-en!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Orion1996

Bericht door Orion1996 » ma 02 feb 2009, 09:39

Je paardje ziet er goed uit, je zou dr echt haar leeftijd niet geven. En wat een lekkere "kleine" pup is het toch.
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 02 feb 2009, 12:26

nancy imka schreef:Mijn knieen kraken en knakken heel erg als ik aan het rijden ben maar de pijn ben ik kwijt! Daar voel ik helemaal niks meer van!!
Ik voel ook heel vaak een knak in mijn knieën. Dat schijnt de kunstknieschijf te zijn. Heerlijk hè dat die pijn weg is. Daar ben ik ook zo heel erg blij mee. Iemand die deze ziekte niet heeft kan zich niet voorstellen hoeveel pijn je kunt hebben, vaak ondragelijk ondanks dat je er toch een soort van aan went.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 03 feb 2009, 18:39

Anita45 schreef:
nancy imka schreef:Mijn knieen kraken en knakken heel erg als ik aan het rijden ben maar de pijn ben ik kwijt! Daar voel ik helemaal niks meer van!!
Ik voel ook heel vaak een knak in mijn knieën. Dat schijnt de kunstknieschijf te zijn. Heerlijk hè dat die pijn weg is. Daar ben ik ook zo heel erg blij mee. Iemand die deze ziekte niet heeft kan zich niet voorstellen hoeveel pijn je kunt hebben, vaak ondragelijk ondanks dat je er toch een soort van aan went.
De eerste keren dat ik ging paardrijden reedt ik nog steeds zo dat ik mijn knieen ontlaste maar op zo'n moment had ik dan ook meteen zoiets van he het doet geen pijn...... Echt heel raar was dat. Nu doet het alleen aan mn voet nog steeds pijn en daar baal ik wel heel erg van want dat houdt me nog wel eens tegen op dit moment!

Bartje word idd al een hele hond! Hij is vandaag weer gewogen en hij zit nu op de 23 kilo schoon aan de haak.... Ik kan me niet eens meer herrineren dat het zo'n klein propje was zoals de eerste foto's die ik toen plaatste...
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie