Even voorstellen..
- Machteld&Falco
Re: Even voorstellen..
Hoi en welkom. Ik heb je inderdaad al eens op de foto voorbij zien zoeven. Wat een kanjer, die manus! Lijkt me een droom om te rijden ook met zulke gangen.
Mijn naam is Machteld en ik heb twee paarden: een Fjord, genaamd Falco (een achtjarige ruin uit Courage) en Jaldiña, een cruzado (wat neerkomt op een lusitano(kruising) zonder papieren). Zij verhuist zaterdag naar ons toe, best spannend dus!
Veel plezier hier op het forum!
Mijn naam is Machteld en ik heb twee paarden: een Fjord, genaamd Falco (een achtjarige ruin uit Courage) en Jaldiña, een cruzado (wat neerkomt op een lusitano(kruising) zonder papieren). Zij verhuist zaterdag naar ons toe, best spannend dus!
Veel plezier hier op het forum!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ja , dat was ik iddHeb ik jou al niet eens ontmoet bij Jakob Reinders (afgelopen najaar?). Was jij daar toen met Jan en Jose?

Manus: L1 dressuur fjordsport, L springen fjordsport.
Cikaro: A Zadelproef 92 punten
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Heeeeee eindelijk gelukt!
En een holsteiner geworden ipv een fjord
Ik ga me niet meer voorstellen
...vind je niet erg toch.

Ik ga me niet meer voorstellen

Geluk is de vrucht van intens werk
Misschien moet je Cai nog even voorstellen..Bella schreef:Heeeeee eindelijk gelukt!
Ik ga me niet meer voorstellen...vind je niet erg toch.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hoi Pernille, ik hoef me ook niet meer voor te stellen, volgens mij ken je mij nog wel.
Groetjes Yvonne
Groetjes Yvonne
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Welkom Pernille! Ik ben Anouska, 29 jaar, en in het bezit van de 4 jarige ruin Bjørn. Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ik verwachtte eigenlijk een heel verhaal van jouIk ga me niet meer voorstellen ...vind je niet erg toch.

Manus: L1 dressuur fjordsport, L springen fjordsport.
Hey Pernillie
Wat leuk dat je dr bent! (Eigenlijk al voor mij gelooof ik he)
Miss kunnen we binnenkort even een gezamelijke fotoshoot doen. Jij op Manus, Jose op Aladin en ik op Adanco..
Kunnen we onze lieverdjes weer even showen
. Misschien mag Lady ook hier wel op de foto haha..
Tot morgen denk ik?
Toedeloe

Wat leuk dat je dr bent! (Eigenlijk al voor mij gelooof ik he)
Miss kunnen we binnenkort even een gezamelijke fotoshoot doen. Jij op Manus, Jose op Aladin en ik op Adanco..
Kunnen we onze lieverdjes weer even showen

Tot morgen denk ik?
Toedeloe
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Hey Pernille, leuk dat je je nu ook hebt aangesloten bij de Fjordengekte en het bijbehorende forum. Je kent mij wel, ik heb Danielle gekocht vorig jaar maart en in december nog langs geweest met Nadine om naar Ylze te kijken! Veel plezier hier!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Hallo Pernille,
Welkom hier! Wat leuk om er een fjordenliefhebber bij te hebben, ook al heb je er zelf geen
maakt niets uit toch 
Ik ben Katinka, 19 jaar en heb samen met mijn vriend een fjordenmerrie die in mei dit jaar 2 word.
Haar naam is Djinty, en ze is een StedjeblakkenxHalldor. Haar moeder is Tea, van Esther
Ik kan me jou even niet voor me halen, al bekijk ik wel alle fotos
Plaats binnenkort eens wat van jou en je eigen paard! Is weer eens wat anders op Pics Plaza
Ben heel benieuwd!
Veel plezier!
Welkom hier! Wat leuk om er een fjordenliefhebber bij te hebben, ook al heb je er zelf geen

Ik ben Katinka, 19 jaar en heb samen met mijn vriend een fjordenmerrie die in mei dit jaar 2 word.
Haar naam is Djinty, en ze is een StedjeblakkenxHalldor. Haar moeder is Tea, van Esther

Ik kan me jou even niet voor me halen, al bekijk ik wel alle fotos

Veel plezier!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

Ik heb inderdaad ook wel eens foto's van jou langs zien komen. Maar welkom hier! Ik ben Daphne, 25 jaar en vier fjordendames: Paula, Arwen en hun beide dochters Elske en Eliene. Heel veel plezier hier!
- paardenruiterland
- Contacteer:
Hoi hoi, welkom hier!
Ik ben zelf ook net nieuw.
Jacqueline, 23 jaar geen paardjes maar wel gek op fjorden. Ik heb 2 jonge katten rondlopen hier en 4 zebravinken.
En nog een lieve vriend waarmee ik inmiddels al 4 jaar samenwoon. Hij deelt de liefde voor paarden helaas niet maar krijg hem zo nu en dan wel mee naar de gehandicaptenmanege waar ik vrijwilligerswerk doe.
Veel postplezier hier!
Ik ben zelf ook net nieuw.
Jacqueline, 23 jaar geen paardjes maar wel gek op fjorden. Ik heb 2 jonge katten rondlopen hier en 4 zebravinken.
En nog een lieve vriend waarmee ik inmiddels al 4 jaar samenwoon. Hij deelt de liefde voor paarden helaas niet maar krijg hem zo nu en dan wel mee naar de gehandicaptenmanege waar ik vrijwilligerswerk doe.
Veel postplezier hier!
www.paardenruiterland.nl
Fjordjes are the best
Fjordjes are the best