verharen
Hier nog geen enkel teken van verharing. Ben ik ook wel blij om, Nis kan haar vacht nu met de vorst nog wel goed gebruiken. Maar als het haar los komt kan ik me wel bergen denk ik. Of verbergen onder al dat haar
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Re: verharen
Je zou een dekbed met Nisko haar haar kunnen vullen Annemarie! maar gossie dat sommige buitenfjorden elders in het land al aan het verharen zijn *zoekt naar smiley die geschrokken kijkt*. Erna en Sophietje laten nog geen baardhaartje los! het zal wel iets kouder zijn in het Noorden? Fee daarentegen verhaart al wel, zij staat dan ook met een 350 grams deken op.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Tea is ook begonnen.. Full time buitenpaard.. bij de rest zit het nog muurvast..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jara laat ook al heel erg veel los hoor. Ben vooral benieuwd welke kleur eronderuit zal komen.
Vlin laat zijn haren bij bosjes tegelijk los. Je hoeft hem maar even te aaien en er ligt een hele laag op hem. Hij staat dag en nacht buiten (behalve bij strenge vorst) dus dat beest is niet lekker......het kan nog zo koud worden!!!!!! Maar dat heeft volgens mij niet zozeer te maken met de temperatuur maar meer met de hoeveelheid daglicht. En de dagen beginnen alweer te lengen.......
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Ook hier beginnen de dagen te lengen- stiekem smokkel ik wat met het buitenlicht even langer aan te laten bij de openstal
maar ook nu geeft Erna haar haartjes los. Het is nog niet zoveel dat het met bosjes uit valt.

'Je ziet pas wat je hebt,
Cadies wordt gek van de jeuk van het verharen, vooral bij zn liezen en achterbenen. Houwel er amper haar vanaf komt, logisch als je niks hebt. Als het 's nachts boven 0 komt gaat hij gewoon weer in zn bloten reetje in zn boxje
. Met een beetje mazzel is dat komend weekend. En jemig wat is dat beest lenig zeg (wel eens een paard zichzelf tussen zn achterbenen zien krabbelen waarbij het achterbeen minimaal wordt opgetilt? Dattie blijft staan is een wonder...

San begint heel voorzichtig met verharen nu... Nog niet heel duidelijk.
- Machteld&Falco
Jaldiña trekt stilaan haar zomerjas weer aan. Falco absoluut niet... Ik had verwacht dat hij stilaan toch ook zou gaan beginnen. Niet dus 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakoot heeft het heel erg op zijn keel/hals, maar daar zit ook een pak haar op dat wil je niet weten.Viv schreef:Cadies wordt gek van de jeuk van het verharen, vooral bij zn liezen en achterbenen.
Ik denk dat ik hem wat lijnzaad ga geven om goed van zijn overtollig haar af te komen.
We gaan de periode "er-zit-weer-overal-haar-in-op-en tussen tijd" tegemoed

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ja lijnzaadolie (of maiskiemolie) goed idee Dree ga ik er ook maar eens bijgooien. Hoop wel dattie zn mooie kleurtje houdt, hij is zo mooi donker nu.
Wordt saai, maar ik heb nog steeds geen loslatende haren bespeurd. Nou ziet Nis ook niet zo vaak een borstel omdat ze weidepeerd is, maar zal morgen weer eens de borstelcheck doen hihi. 

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Hoe bedoel je dat? Kan er een lichtere of donkerder kleur onderuit komen? Dan ben ik ook benieuwdthorreke schreef:Jara laat ook al heel erg veel los hoor. Ben vooral benieuwd welke kleur eronderuit zal komen.
Ik vind dat een goed idee. Ik zal ook weer eens beginnen met de lijnzaadolie. Dat schijnt goed te helpen om door de verharing heen te komen. Klopt dat? Kan ik daar nu al mee beginnen of moet ik nog even wachten?Dreeke schreef:Dakoot heeft het heel erg op zijn keel/hals, maar daar zit ook een pak haar op dat wil je niet weten.Viv schreef:Cadies wordt gek van de jeuk van het verharen, vooral bij zn liezen en achterbenen.
Ik denk dat ik hem wat lijnzaad ga geven om goed van zijn overtollig haar af te komen.
We gaan de periode "er-zit-weer-overal-haar-in-op-en tussen tijd" tegemoed
Alles zit nu al inderdaad onder de haren. Ik gooi hele plukken op de mesthoop voor de vogels. Die zijn er blij mee. (nu misschien nog niet)
All that we see
All that we seem
All that we seem