Moet ze eerst ook ff wassen want ze zijn zo goor, dat knipt ook niet fijn. maja, t weer werkt nog niet echt mee denk ik? of wassen jullie al wel manen met deze temperatuur?
Ja, zo lijkt het wel, ik kan niets warms ontdekken aan haar hoef, kogel, pezen, knie of ergens anders op haar been.Viv schreef:He gats Clau, zeker verstapt?
Heel bekend dit verhaal. Ciara is ook (tot in de treuren) onder of door het draad door gegaan.We hebben nu een heel breiwerk gemaakt.En soms heel soms komt ze er nogsteeds doorheen. Fjorden doen inderdaad alles voor gras!Lisa schreef:Janine en peter een ctje was een boef van het weekeind!!!
haha ze was onder het draad door gegaan, want daar stonden meer grasjes. Denk maar niet dat ze ook maar weer terug onder het draad door wou.
Ik heb haar laten staan, want staleigenaar zou het regelen en haar terug zetten. Het land waar ze nu in stond was veel langer en ik liep met Alinde
langs de weg en toen werd ze helemaal gek. Ze rende mee en hinnikte naar Alinde en toen was ze te ver weg van akes en toen rende ze weer terug en
zo heeft ze ook meteen lichaamsbeweging gehad. Daarna is ze weer terug gezet en hebben ze toen alinde weer terug kwam wat kuil gehad.
CIndy haar spannende avontuur!! (kon het niet laten te vertellen)