Het C-tjes topic! Deel 2
Ik kan het me nog goed herinneren dat Alco zich heel onzeker voelde omdat ik eropzat en rien er naast liep. Hij hoorde mij wel maar zag mij niet.Viv schreef:Hihihi nou dat kannie bestEn maakt mij verder niet uit wie er als eerste opgaat. Daarbij is Cadiz wel wat gewend van hem (kruipt ook rustig tussen zn benen door bv) dus denk dat dat wel de meest wijze opstelling is de eerste paar keer. Hij erop en ik ernaast. We zien wel hoe het loopt tzt
Dat was paniek voor hem.
Bij jullie ziet hij jullie allebei. dat is dan wel weer een voordeel
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Mij zijn ze al zo bang aan het maken voor het zadelmak maken, maar heb er eigenlijk alle vertrouwen in 
Kan nu al aan z'n rug staan springen zonder dat hij omkijkt etc, zie het volledig zitten!
Hem vooruit krijgen zal een ander paar mouwen zijn
Kan nu al aan z'n rug staan springen zonder dat hij omkijkt etc, zie het volledig zitten!
Hem vooruit krijgen zal een ander paar mouwen zijn
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik heb stiekum al 2 keer op Castors rug gezeten.
Had een stuk met hem gelopen tot ik bij een land kwam met heeeerlijk gras.. Af en toe hang ik al wat over zijn rug en deed dit weer even terwijl meneer met zijn neus in het gras zat. Ik hing over zijn rug en dacht.. oke doe het gewoon. Been erover en ik zat. Zomaar even snel 5 seconden, want ik was maar alleen ergens in een land..
Hij keek niet op of om, gras was veel lekkerder. Paar weken geleden nog es ff gedaan om aan mijn vriend te laten zien, weer 3 seconden ofzo.
Zolang hij wat te knabbelen heeft vindt Castor het wel best. Anders begint hij gewoon aan mijn benen of kont te knabbelen als ik over zijn rug hang, eeeh auw..!
Echt gaan rijden zal nog wel wat overtuiging kosten bij hem denk ik.. Hij doet erg graag wat hij zelf wilt..
Had een stuk met hem gelopen tot ik bij een land kwam met heeeerlijk gras.. Af en toe hang ik al wat over zijn rug en deed dit weer even terwijl meneer met zijn neus in het gras zat. Ik hing over zijn rug en dacht.. oke doe het gewoon. Been erover en ik zat. Zomaar even snel 5 seconden, want ik was maar alleen ergens in een land..
Zolang hij wat te knabbelen heeft vindt Castor het wel best. Anders begint hij gewoon aan mijn benen of kont te knabbelen als ik over zijn rug hang, eeeh auw..!
Echt gaan rijden zal nog wel wat overtuiging kosten bij hem denk ik.. Hij doet erg graag wat hij zelf wilt..
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Mijn C-tje Coentje snapte er vandaag helemaal n iets van
?
Vandaag is Coen voor een paard dagen verhuisd naar Rien en staat Zortin lekker bij mij op stal
( mijn 2 topmannen smane in mijn stalletje
)
Coentje staat nu naast Hermansen en dat was een hele "schok"voor hem.
Maar hij veranderde op slag in een echte hengst
(he he)
Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden deze paar dagen
Vandaag is Coen voor een paard dagen verhuisd naar Rien en staat Zortin lekker bij mij op stal
( mijn 2 topmannen smane in mijn stalletje
Coentje staat nu naast Hermansen en dat was een hele "schok"voor hem.
Maar hij veranderde op slag in een echte hengst
Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden deze paar dagen
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Coen dacht opeens "oh wat hij kan kan ik ook"
iK doe echt nie onder voor hem 
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Ok...iedereen zijn eigen keuze.Ilona schreef:Ik heb stiekum al 2 keer op Castors rug gezeten....
Zomaar even snel 5 seconden, want ik was maar alleen ergens in een land..
Maar vind het toch wat gevaarlijk en veels te vroeg.
Een 2,5 en dan al erop gaan zitten
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Ik heb zondag wedstrijd met Zortin en ik wilde graag nog kunnen rijden.Jilly schreef:Coen op leerschool bij 'ouwe' Hermansen om de kneepjes van het vak te leren?
Nee, vanwaar de wissel?
Bij rien is de bak mega hard en de duinen was geen succes
Ik zou in haarsteeg binnen kunnen rijden maar om dan iedere keer op en neer te rijden gin g te veel tijd inzitten.
Dus wisselen
Coen een paar dagen bij Rien en Zortje een paar dagen bij mij.
Zondag na de wedstrijd is het weer wisselen.
Coen was in de eerste instantie mega onder de indruk maar dat was ook snel over.
Hij piepte net zo hard terug naar herman (ze staan nu naast elkaar en kunnen net met de neuzen bijelkaar
Ben benieuwd of hij nu wat veranderd nu hij daar staat.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Nou slijmbal hier heeft de meest lastige merrie van stal om zn hoefje gewikkeld hoor. Klef en kleef met een hekje ertussen.
Toen we vanochtend op stal waren kwam de laatste nieuweling aan, een 5 mnd oud kwpnveulenhengstje. Waaaat een leukert zeg. Cadiz ook meteen in stuiterbui
Vandaag heeft hij 2x2u buiten gestaan. Wat een zaligheid zeg! Beestje weet niet wat hem overkomt zoveel frisse lucht
Toen we vanochtend op stal waren kwam de laatste nieuweling aan, een 5 mnd oud kwpnveulenhengstje. Waaaat een leukert zeg. Cadiz ook meteen in stuiterbui
Vandaag heeft hij 2x2u buiten gestaan. Wat een zaligheid zeg! Beestje weet niet wat hem overkomt zoveel frisse lucht
Klinkt bekend Viv! Hayco heeft het klaargespeeld dat hij bij álle paarden alles mag!
Hij is dus de enige die van hetzelfde plukje hooi mag eten als de drachtige merrie die geen paarden meer toelaat in een straal van 1m rond haar, bij de opperbitch van stal, bij de zure merrie, bij de zure opa...
Hij doet naar geen enkel paard iets en hij mag ook gewoon echt alles. Gewoon maf is hij!
We zijn vandaag trouwens weer wezen wandelen, wij met onze 3 jonge paarden op stap (3 jr, en 2x 2jr waarvan die merrie voor de eerste keer buiten) en dat ging goehoed! Abnormaal wat voor brave paarden het hier allemaal zijn
Hij is dus de enige die van hetzelfde plukje hooi mag eten als de drachtige merrie die geen paarden meer toelaat in een straal van 1m rond haar, bij de opperbitch van stal, bij de zure merrie, bij de zure opa...
Hij doet naar geen enkel paard iets en hij mag ook gewoon echt alles. Gewoon maf is hij!
We zijn vandaag trouwens weer wezen wandelen, wij met onze 3 jonge paarden op stap (3 jr, en 2x 2jr waarvan die merrie voor de eerste keer buiten) en dat ging goehoed! Abnormaal wat voor brave paarden het hier allemaal zijn
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Net Djambo in het D-tjes topic geplaatst dan moet Celony ook maar even hier weer verschijnen.
Deze foto's komen uit de serie die Yvonne (lovemischa) voor mij gemaakt heeft begin november. Misschien binnenkort zelf maar weer eens wat maken.

Deze foto's komen uit de serie die Yvonne (lovemischa) voor mij gemaakt heeft begin november. Misschien binnenkort zelf maar weer eens wat maken.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bedenk me net dat onze C'tjes nu 'officieel' 3 jaar zijn
Maar Keetje wordt dat voor mij pas echt op 19 mei hoor, vind haar nog steeds een baby 
Gisteren heb ik afgesproken op de pensionstal dat ze rond 1 mei daarheen mag, ze komt daar dan ook gelijk 24/7 weer buiten met één vriendin die
ook 's nachts buiten blijft. Er komen overdag wel meer paarden bij, maar die gaan 's nachts op stal. Zo hoeft ze niet ineens van 24/7 buiten naar
overdag buiten en 's nachts binnen met die vacht van haar (al hoop ik dat er in mei toch al heel wat haar af is
) Tegen de tijd dat de winter
weer komt gaat ze wel 's nachts op stal.
Gisteren heb ik afgesproken op de pensionstal dat ze rond 1 mei daarheen mag, ze komt daar dan ook gelijk 24/7 weer buiten met één vriendin die
ook 's nachts buiten blijft. Er komen overdag wel meer paarden bij, maar die gaan 's nachts op stal. Zo hoeft ze niet ineens van 24/7 buiten naar
overdag buiten en 's nachts binnen met die vacht van haar (al hoop ik dat er in mei toch al heel wat haar af is
weer komt gaat ze wel 's nachts op stal.

Ereplaatsje voor