wel/niet buiten overdag?
Bij ons staan alle paarden binnen. De weilanden zijn hobbelig en keihard bevoren, om blessures te voorkomen gaat er geen enkel paard naar buiten. Ze gaan iedere dag een uur aan de molen en we halen ze vaker van stal om er even iets mee te doen.
Ozar zou van mij wel naar buiten mogen, die is vrij rustig buiten, maar dan is ie alleen. En dat gaat niet, dan staat ie in no time weer bij de stal, dan raakt hij helemaal in paniek.
Ozar zou van mij wel naar buiten mogen, die is vrij rustig buiten, maar dan is ie alleen. En dat gaat niet, dan staat ie in no time weer bij de stal, dan raakt hij helemaal in paniek.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Mijn pony's zijn niet geschoren, maar staan de hele dag buiten. De geschoren Fjord van mijn buurman staat ook de hele dag buiten (met een deken op). Inderdaad... als ze het koud krijgen gaan ze wel "sporten"
Maar wel ideaal dat de paarden daar naar buiten gaan en dat die man zich er druk om maakt, dat zie je weleens anders!

Maar wel ideaal dat de paarden daar naar buiten gaan en dat die man zich er druk om maakt, dat zie je weleens anders!
- nancy imka
Mijn "sport"fjord van 20 stond vorig jaar ook geschoren en wel onder een dekentje van smorgens half tien tot smiddags half zes buiten. En die heeft er ook nooit iets van gehad. Ik zette haar wel vaak binnen als het lang regende maar dat is meer omdat ik het sneu vond dat ze daar dan stonden te hangen in de regen terwijl ze binnen ook droog kon staan... Maar nu ze zelf mag kiezen staat ze toch vaak buiten. Maar dit jaar is ze niet geschoren hoor
Ik zou super blij zijn als die van mij van de stalhouder naar buiten mag!
Lekker een paar uurtjes buiten banjeren!
Helaas mag het niet
Dus als ze naar buiten mogen zou ik ze ook lekker naar buiten doen, want volgens mij hebben ze er niet zoveel van hoor.
Lekker een paar uurtjes buiten banjeren!
Helaas mag het niet
Dus als ze naar buiten mogen zou ik ze ook lekker naar buiten doen, want volgens mij hebben ze er niet zoveel van hoor.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

hier is et kiezen, mogen ze zelf weten, en blijkt, binnen staan ze alleen te vreten, en een ligt altijd buiten op de grond, bij voorkeur in de blub
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nou, ik heb toch besloten om ze binnen te houden net als de rest. Heb er voor gekozen om hier op stal te staan, dan pas ik me dus ook een beetje aan aan de gang van zaken hier, en vertrouw ik dus ook op het oordeel van de staleigenaar.
Gelukkig komen ze wel allemaal aan de stapmolen, en verder dus gewoon rijden..
Misschien als het een dagje lekker weer is dat ik ze wel even een uurtje ofzo buiten zet.
Bedankt voor alle reacties in ieder geval!
Gelukkig komen ze wel allemaal aan de stapmolen, en verder dus gewoon rijden..
Misschien als het een dagje lekker weer is dat ik ze wel even een uurtje ofzo buiten zet.
Bedankt voor alle reacties in ieder geval!

Wada en Sir Phantom van Verhuisdieren!! B+10 (met pensioen?)
http://littlebitfeeders.com/ The natural way of feeding your horse
http://littlebitfeeders.com/ The natural way of feeding your horse
Anette je hebt niet altijd een "keuze" als je op een stal staat.
Je dient je ook tot op zekere hoogte aan te passen aan de gang van zaken. Dat doen wij ook en dat zal Mar dus ook doen.
Ik vind als je je niet kan vinden in het beleid van een stal dat je beter kan vertrekken. En als die 2 weken binnen met dit weer het enige is per jaar waarvan je zelf denkt hmm had wel anders gemogen dan valt het allemaal wel mee.
Je dient je ook tot op zekere hoogte aan te passen aan de gang van zaken. Dat doen wij ook en dat zal Mar dus ook doen.
Ik vind als je je niet kan vinden in het beleid van een stal dat je beter kan vertrekken. En als die 2 weken binnen met dit weer het enige is per jaar waarvan je zelf denkt hmm had wel anders gemogen dan valt het allemaal wel mee.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart