Het D-tjes topic!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het D-tjes topic!
2009, onze D-tjes worden dit jaar 2 jaar.
Times fly!
Dit topic is om lekker verder te kletsen over onze D-tjes!!
Times fly!
Dit topic is om lekker verder te kletsen over onze D-tjes!!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
jaja het is nieuwjaarsdag,allemaal gelukkig nieuwjaar en veel plezier met ons paardjes.
en jahoe ik ben de errste hier jahoe jahoe jahoeeeeeee.hihihi
allemaal een fjine jaarwisseling gehad.
ik had een k#t avond maar ja we zijn weer op een nieuwe dag he dus nieuwe kansen .wat zijn jullie voornemens voor dit jaar.
en jahoe ik ben de errste hier jahoe jahoe jahoeeeeeee.hihihi
allemaal een fjine jaarwisseling gehad.
ik had een k#t avond maar ja we zijn weer op een nieuwe dag he dus nieuwe kansen .wat zijn jullie voornemens voor dit jaar.
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
- Cindy+Uniek
Ik kan alleen maar zeggen, OP EEN MOOI EN BETER JAAR VOOR ONZE D-TJES!! Sommige van de Dtjes zijn al ziekgeweest, dat willen we dit jaar niet hebben! Laat onze Dtjes dit jaar maar mooi doorgroeien naar echte grote sterke 3 jarigen in 2010!!! ( al denk ik dat dat wel goed komt
)
Moet wel even kwijt, zit de foto's trug te kijken. Iedereen vond Djinty op haar oude stalletje altijd maar schraal, ik vond dat wel meevallen.. maar nu ik terugkijk schrik ik echt heel erg! wat een verschil met nu zeg! Ze is echt weer helemaal opgebloeid op haar nieuwe plek.
Hierbij een leuke foto van Djinty en mij.

(lief he
)
Enne, GELUKKIG NIEUWJAAR nog voor iedereen
beter laat dan nooit toch 

Moet wel even kwijt, zit de foto's trug te kijken. Iedereen vond Djinty op haar oude stalletje altijd maar schraal, ik vond dat wel meevallen.. maar nu ik terugkijk schrik ik echt heel erg! wat een verschil met nu zeg! Ze is echt weer helemaal opgebloeid op haar nieuwe plek.

Hierbij een leuke foto van Djinty en mij.

(lief he

Enne, GELUKKIG NIEUWJAAR nog voor iedereen

Oh heerlijk: even kletsen over onze "D-tjes".
Door en Henk zijn heel erg gegroeid op een ander stuk land. Henk is ineens qua grootte ineens bijgekomen, hij was zo'n klein-achtig ruintje. Doortjes hoofd is veel minder lang/spits geworden. Nu staan ze weer even bij huis ivm het vuurwerk van oudjaar. Ze zijn echt zo schattig in hun wintervachtje. En omdat ze even met 6 in een weide hebben gestaan zijn ze op een bepaalde manier opeens socialer en nog makker geworden.
Ze zijn zo gezellig. Komen altijd bij het hek te snuffelen, willen graag geknuffeld worden en hebben het echt naar hun zin met elkaar.
Ik geniet gewoon erg van ze! En ik kan niet wachten tot ze ooit beleerd en bereden kunnen worden. Heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om op het forum te komen en te posten maar ik hield de berichten vaak wel in de gaten. Ik heb helaas mijn bedrijf moeten beeindigen en ik werk weer fulltime in loondienst. Dat was wel behoorlijk wennen. Maar als ik mijn dochter en de paardjes zie dan ben ik weer helemaal gelukkig!
[/img]
Door en Henk zijn heel erg gegroeid op een ander stuk land. Henk is ineens qua grootte ineens bijgekomen, hij was zo'n klein-achtig ruintje. Doortjes hoofd is veel minder lang/spits geworden. Nu staan ze weer even bij huis ivm het vuurwerk van oudjaar. Ze zijn echt zo schattig in hun wintervachtje. En omdat ze even met 6 in een weide hebben gestaan zijn ze op een bepaalde manier opeens socialer en nog makker geworden.
Ze zijn zo gezellig. Komen altijd bij het hek te snuffelen, willen graag geknuffeld worden en hebben het echt naar hun zin met elkaar.
Ik geniet gewoon erg van ze! En ik kan niet wachten tot ze ooit beleerd en bereden kunnen worden. Heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om op het forum te komen en te posten maar ik hield de berichten vaak wel in de gaten. Ik heb helaas mijn bedrijf moeten beeindigen en ik werk weer fulltime in loondienst. Dat was wel behoorlijk wennen. Maar als ik mijn dochter en de paardjes zie dan ben ik weer helemaal gelukkig!
[/img]
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
@Bella: nee het lukte niet meer met het tijdschrift. Heb er erg veel verdriet van gehad en we hebben er behoorlijk wat financiele dritt aan over gehouden.
Maar het leven gaat door en ik geniet erg van alle levende have om ons heen.
Trouwens; is Rubis al goedgekeurd als hengst? Het zou me zooooooooo gaaf lijken om Doortje ooit te kunnen/mogen laten dekken door Rubis.
Maar dat is toekomstmuziek. Door en Henk zijn allebei mooi, gezond en lief en dat is het belangrijkste.
En wat ik nu doe: ik werk bij een groot bouw en vastgoed bedrijf als assistent van de directeur. Fulltime, is wel veel maar het is niet anders.
Dus Dianthus is te koop? Ik vind haar echt heel volwassen eruit zien op de foto. Vind je dat niet vreselijk moeilijk om zo'n beestje te verkopen? Ze is mooi hoor! Echt een kanjer.
Maar het leven gaat door en ik geniet erg van alle levende have om ons heen.
Trouwens; is Rubis al goedgekeurd als hengst? Het zou me zooooooooo gaaf lijken om Doortje ooit te kunnen/mogen laten dekken door Rubis.
Maar dat is toekomstmuziek. Door en Henk zijn allebei mooi, gezond en lief en dat is het belangrijkste.
En wat ik nu doe: ik werk bij een groot bouw en vastgoed bedrijf als assistent van de directeur. Fulltime, is wel veel maar het is niet anders.
Dus Dianthus is te koop? Ik vind haar echt heel volwassen eruit zien op de foto. Vind je dat niet vreselijk moeilijk om zo'n beestje te verkopen? Ze is mooi hoor! Echt een kanjer.
Laatst gewijzigd door Hilly op za 03 jan 2009, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
'NO FJORD, NO GLORY'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakota en Dhalene zijn gisteren gescheiden, ik denk dat Lot en ik er meer moeite mee hadden dan de paardjes. Dhalene liep vlot mee de trailer in, aangekomen op haar nieuwe stal mocht ze gelijk bij haar nieuwe vriendje de wei in, geen getrap of gevecht, alles verliep goed.
Dakota bleef natuurlijk achter en die heeft wel een poosje staan roepen, hij wist zich ook niet zo veel raad alleen in stal, maar nadat hij een heerlijke likit had gekregen was het snel over. Vanmorgen stond hij alleen in de paddock, en vanmiddag komt zijn nieuwe vriendje erbij, Willem de shetlander.
Het is wel raar zonder Dhalene, maar zowel Lot als ik denken dat we de juiste beslissinge hebben gemaakt door ze uit elkaar te halen.
Dakota bleef natuurlijk achter en die heeft wel een poosje staan roepen, hij wist zich ook niet zo veel raad alleen in stal, maar nadat hij een heerlijke likit had gekregen was het snel over. Vanmorgen stond hij alleen in de paddock, en vanmiddag komt zijn nieuwe vriendje erbij, Willem de shetlander.
Het is wel raar zonder Dhalene, maar zowel Lot als ik denken dat we de juiste beslissinge hebben gemaakt door ze uit elkaar te halen.
dat denk ik ook Dreeke, hopen dat Dhalene op haar nieuwe stal weer wat meer op haar plek gezet word. Djinty staat onderaan de rang in de kudde waar ze nu in staat, en daar ben ik eigenlijk best blij mee. Sommige merries kunnen zo nijdig worden!
Ben benieuwd hoe Dakota uit zn wintervachtje komt. Hij is zo enorm, en zo mooi donker!
Wil iedereen weer even een fotootje plaatsen van hun D-tje, ben wel benieuwd hoe ze er allemaal bijstaan
Ben benieuwd hoe Dakota uit zn wintervachtje komt. Hij is zo enorm, en zo mooi donker!
Wil iedereen weer even een fotootje plaatsen van hun D-tje, ben wel benieuwd hoe ze er allemaal bijstaan

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

Ik heb niet echt heel recente foto's, deze die ik nu plaats zijn van begin november en komen uit de serie die Yvonne (Lovemischa) heeft gemaakt. Ik ben erg blij met deze foto's.

Ik heb zelf daarna nog geen foto's weer gemaakt. Misschien binnenkort weer een keertje.

Ik heb zelf daarna nog geen foto's weer gemaakt. Misschien binnenkort weer een keertje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Altijd zuur zo'n afscheid Andrea, maar ze zullen zich vast snel aanpassen!
Wat ziet Djambo er goed uit!
Damaris ook maar even dan, ruim een week geleden

Ze heeft hier trouwens het halster van Karlien om, wat ik heb gekocht toen Damaris geboren werd
Onvoorstelbaar, het lijkt nog zo kort geleden..
Wat ziet Djambo er goed uit!
Damaris ook maar even dan, ruim een week geleden

Ze heeft hier trouwens het halster van Karlien om, wat ik heb gekocht toen Damaris geboren werd

Het valt mij iedere keer weer op Reinou dat jullie paardjes altijd zo'n ander soort vachtje hebben dan andere Fjordjes. Vergelijk de foto's van Damaris maar eens met die van Djambo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Djambo heeft een lekker bekkie!
Damaris heeft inderdaad een heel ander vachtje als de rest, volgens mij een behoorlijk pak haar.
Halster staat haar leuk, en wat heeft ze lekkere ronde billen
Hier nog een van Dakota today:

Damaris heeft inderdaad een heel ander vachtje als de rest, volgens mij een behoorlijk pak haar.
Halster staat haar leuk, en wat heeft ze lekkere ronde billen

Hier nog een van Dakota today: